2014-06-02

Måndagslistan - Förra veckan!

Att starta veckan med en förra-veckan-lista gör mig lite mer medveten om vad som pågår när dagarna rinner iväg.... 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att det äntligen börjar det bli lite grönt ute, solen värmer och ljuset är så välbehövligt!

Blev jag irriterad på:

Hur jag slarvat med Traderapaket.
Tycker det är superviktigt att det blir rätt och bra men lyckades skicka fel och det grämer mig.
Inte bra att packa och fixa när man är lite för trött.

Undrade jag: 

Om jag ska försöka förtränga alla jobbiga existentiella tankegångar som snurrar i huvudet eller om jag ska ta itu med dem.
Skriva ner, rensa huvudet?

Lärde jag mig:

Att jag har tur med min husläkare.
Han hör av sig och verkar vara genuint intresserad av att hjälpa mig.
Tyvärr verkar han vara ett undantag.

Önskade jag: 

Att tiden stod stilla.
Mina barn växer så fort och jag är så otroligt förtjust i dem.
Får en pirr-i-magen-känsla när jag betraktar dem utan att de vet om det.
Så fina små människor...

Den kommande veckan hoppas jag:

Att få någon slags lindring för händerna.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Så härligt att du fått en bra husläkare!

    SvaraRadera
  2. önskar också man kunde stanna tiden ibland.. går så himla fort!

    SvaraRadera
  3. tycker också tiden går för fort! Tänk att få stanna lite lite, så man hinner njuta mer. Nästan så man skulle kunna skaffa en till bara för att ha några extra småbarnsår ;)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!