2014-06-23

Måndagslistan - Förra veckan!

Veckans första inlägg består av en förra-veckan-lista som ska få mig att att uppskatta tiden lite bättre. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Helikopterpojken fyllde ett halvår och han har verkligen gjort vår familj komplett.
En så mjuk, varm och glad kille som får oss alla att le, oavsett vilket humör man är på.

Blev jag irriterad på:

Telefonförsäljaren från Viasat som blev arg för att jag inte ville utöka vårt utbud och faktiskt la på luren i örat på mig.
Blev mest irriterad över att jag blev ledsen.
Jag ser fram emot att INTE förlänga vårt abonnemang hos Viasat.

Undrade jag: 

Om mina tomatplantor dött av vädret.
Mogen som jag är så blundar jag för eventuell kyla och vattnar.

Lärde jag mig:

Att sluta förvånas över vädret.
Snö på midsommarafton är tydligen helt normalt.

Önskade jag: 

Same, same - smärtfria fingrar, större bil.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att min äldsta dotter kommer ha riktigt kul när hon är bortrest med kompisar.
Och att jag inte kommer sakna henne alltför mycket.
Fast det gör jag redan.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. skumma försäljare.. har själv jobbat som telefonförsäljare åt flera stora bolag, bla vattenfall och telia, och om man får ett nej är det inte så svårt att acceptera det tycker jag! men de som jobbar helt på provision blir väl desperata antar jag.. men man måste kunna ta nej när man jobbar så och inte tjata och ta det personligt :/

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!