2014-06-30

Måndagslistan - Förra veckan!

Veckans första inlägg består av en förra-veckan-lista som ska få mig att att uppskatta tiden lite bättre. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att vi äntligen har hittat och köpt en stor bil!

Blev jag irriterad på:

Att vi glömde ställa ut soptunnorna för tömning.
Det är överfullt och flera dagar kvar till nästa gång.

Undrade jag: 

Hur mycket jag skulle ångra mig om jag rakade av mig allt mitt hår.
På huvudet.
Skulle vilja börja om från början på något vis.

Lärde jag mig:

Att jag blir lugn om min man är stressad.
Iallafall om vi är stressade över samma sak.

Önskade jag: 

Växter kunde vattna sig själva.
Det är bland det tråkigaste jag vet.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att jag får ordning på vår lilla husvagn så att den är redo för semestertider.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. hr också funderat på det där med att raka av mig håret. det hade varit så grymt skönt att håret får växa ut nytt och obehandlat.

    SvaraRadera
  2. Önskar också att blommor kunde vattna sig själva! Vet inte hur många blommor jag tagit livet av genom att glömma vattna dem..

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med ny bil och visst vore det skönt om blommorna kunde vattna sig själva -då kanske de skulle överleva här hemma ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!