2014-06-20

R.E.D.D. VIP - RFSU Private Area!

Sommarens VIP-utskick från Reddville är sponsrat av RFSU och innehåller 
Easy Shavin' Intim Shaving Gel, Nice n' Cool Intim After Shave tillsammans med en ask tamponger.

Easy Shavin' är en genomskinlig gel och tanken med det är att man ska se vart man rakar sig. Den fungerar lika bra över hela kroppen, där du nu vill raka dig och jag har testat att använda den på benen. Den största fördelen för sådana som jag, som tyvärr ofta har lite för bråttom och gärna skär mig, är att jag nästa gång ser var sårskorpan är och låter bli att raka just där. 

När det gäller intimrakning så gillar jag att Easy Shavin' är mild då det inte känns bra att använda vanliga rakgeler på så känsliga områden.

Du hittar flera av RFSU:s produkter i Sheroshop.

Reddville har nyligen öppnat en ny butik; Sheroshop, där du kan vara med och påverka innehållet, läs mer om hur du går tillväga här.

Roliga tävlingar och mer information om och från RFSU hittar du som vanligt i Gästbloggen.
______________________________________________________________

Om det nu, mot förmodan, är någon som missat R.E.D.D Free där alla har chansen att få tamponger hemskickade helt gratis så anmäler du dig här. Gratis innebär att ni svarar på en kort enkät efter mottaget utskick, tar max 3 minuter och är helt klart värt det!

Besök gärna Reddshop för prisvärda abonnemang för de av oss som behöver mer än en ask tamponger/månad.

Tusen tack till våra (s)heroes i Reddville-teamet! ♥
- vs -

1 kommentar:

  1. Toppen paket !! Det var evigheter sedan jag fick något från reddville senast vilket får mig att fundera på om jag kanske glömt att fylla i någon utvärdering...
    Måste kolla upp !
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!