2014-06-23

Tävla om ett multiverktyg från DREMEL!

Tävlingen är avslutad!

Det är problem att kommentera i bloggen så jag förlänger tävlingen.
Om du inte får en bekräftelse på att din kommentar kommer godkännas så maila in ditt bidrag till vittellersvart@gmail.com så publicerar jag den manuellt.
______________________________________
Nu börjar fotbolls-VM och det är en av få sportevent jag gärna följer.
 
I helgen ska jag och barnen tillverka egna supporterklappor, som syns på bilden ovan, och det ska vi göra med hjälp av multiverktyget DREMEL® 4200. Resultatet dyker upp i bloggen inom kort.

DREMEL® 4200 kan du använda till alla möjliga pysselprojekt, stora som små, och nu har ni chansen att vinna ett eget multiverktyg samt de tillbehör som behövs för att göra en supporterklappa.
DREMEL® 4200 levereras med en robust förvaringsväska, en tillformningsplattform, parallell- och cirkelanslag, en frästillsats och en skyddande skärm (Comfort Guard). Utöver detta ingår 75 högklassiga Dremel-tillbehör såsom olika slip- och kapskivor, slipband och en EZ SpeedClic.
____________________________________

1:a pris: DREMEL® 4200
Universalkapningssats 
Spiralskärbitar universal
EZ SpeedClic: slipspindel och slipband
Totalt värde ca 2.000,00 kr.
____________________________________

Det är enkelt att vara med:

Ange ett av de många projekt som finns på DREMELs hemsida! 
Du hittar dem här

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
____________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på Facebook.
(Bifoga direktlänken och/eller ditt användarnamn)

- Följ @annavittsvart på Instagram och dela tävlingsbilden.

(Bifoga ditt användarnamn)
____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 29/6-14.
Lycka till!
____________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag sällan har möjlighet att kontakta vinnare enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

62 kommentarer:

  1. Helena i Uppsala
    Renovera ett gammalt träskåp
    (Gubben glömde ett hett strykjärn på köksbordet ...)
    Kollar 23 juni om jag varit lyckosam.

    SvaraRadera
  2. 1 Vilka bra projekt det fanns. Där ska jag titta igen när jag behöver hjälp. Detta har jag valt: BYGGA ETT ELEMENTSKYDD
    . Tipsar om tävlingen på FB, Elga Holm heter jag.

    SvaraRadera
  3. 1 Vilka bra projekt det fanns. Där ska jag titta igen när jag behöver hjälp. Detta har jag valt: BYGGA ETT ELEMENTSKYDD
    Tipsar om tävlingen på FB, Elga Holm heter jag.

    SvaraRadera
  4. Klappra är ett av projekten :)) tävlar också genom att dela på IG under alias gollobracing!
    Med vänlig hälsning, Helene Martinsson lingonstigen 32, 567 33 vaggeryd

    SvaraRadera
  5. återvunnet bord är ett av projekten :)

    eriika.o.lindahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. renovera spegel m m finns mycket att göra med rätt verktyg

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar sida passar våran familj perfekt nu när vi köpt hus och ska börja renovera.

    Det finns många projekt som vi vill göra men något vi kommer få användning av nu i helgen är
    HUR MAN MONTERAR EN HÖRNLIST.

    HOPTAPPNING AV DÖRRLÅS

    HUR MAN SKÄR OCH PASSAR LAMINAT


    Senare framöver kommer vi även ta oss ann att göra elementskydd

    Hoppas vi vinner för att kunna få oss våra lite egna verktyg istället för att låna från släkt vänner och grannar.

    SvaraRadera
  8. Jenny Thorsell2014-06-14 15:47

    Dekorprojektet SKAPA VACKRA TALLRIKAR TILL VÅRMIDDAGEN <3

    Delar tävlingen här: https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/245103852356680

    Oj vad mycket nytta jag skulle ha av detta jättefina pris!

    SvaraRadera
  9. Tjenixen.

    Tack för en informativ och inspirerande blogg/sajt.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta åtråvärda multiverktyg :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: "Projekt renovera en spegel"

    Trevlig helg :)

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Renovera en spegel
    Gillar delar på FB,Eva Flood
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  11. Vilken tävling! Får tacka frun som tipsade mig ;-)
    SVAR på din fråga: "Kapa ett avloppsrör" är ett projekt som nämns bland många.

    Just det nämnda projektet skulle jag behöva ta tag i för att få färdigt badrummet här hemma.
    Badrumsrenoveringen avstannade när jag i november 2013 började få ont i mina händer.
    I januari i år fick jag beskedet att jag har en kronisk sjukdom i händerna.
    Det värker i mina händer, och nu kommer det göra det resten av livet.
    Det känns tungt, men jag tänker inte slås ner av beskedet.

    Läkarna har sagt att jag ska fortsätta våga använda händerna.
    Detta verktyg skulle verkligen locka mig till roliga projekt, trots värken.
    Dessutom verkar verktyget enkelt att arbeta med, så frun skulle lättare kunna hjälpa mig.

    Jag känner att jag har oddsen emot mig. Har varken blogg, instagram eller annat,
    men jag skulle verkligen ångra om jag inte deltog i denna tävling :)
    Så här är jag nu: Tävlar och hoppas på tur! Vilken enorm uppmuntran det skulle vara att vinna!
    mvh
    Daniel

    SvaraRadera
  12. Bygg en örtbricka

    Annica L
    annica.lagerberg@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Bygg en planteringslåda din terrass eller balkong. följer och delat på fb, irene eliasson och instagram ireeli
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna då jag och dottern älskar att pyssla och dona här hemma tillsammans. Ett utav alla projekt som finns är att man kan göra sin alldeles egna adventskalender inför julen.

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag delar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Ett av deras många projekt är hur man bygger ett element skydd. Glad blev jag av att se det :-) För vi har pratat om att fixa såna när vi ska måla om i sovrummet i höst. Perfekt!
    Önskar dig en härlig midsommar!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. DEKORPROJEKT
    MVH
    CECILIA WEISSBACH
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN

    SvaraRadera
  17. finns många gör det själv,dekor osv
    mvh
    jörgen lindblad
    skolv 6
    83047 trångsviken

    SvaraRadera
  18. DESIGNPROJEKTET ÄR COOLT
    MVH
    CECILIA WEISSBACH
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN

    SvaraRadera

  19. GÖR DET SJÄLV PROJEKTET
    HÄR KOMMER EN SOMMARSÅNG!!
    KORV ÄR GOTT DET SKA VI FÅ
    KOKT OCH STEKT OCH KANSKE RÅ
    OCH MED KETCHUP PÅ!!
    SILLAWEISS@OUTLOOK.COM
    CECILIA WEISSBACH
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN

    SvaraRadera
  20. 1. Jag är gärna med och tävlar. Svarar Projekt för gräsmatta och trädgård, där finns Återvunnet bord som jag tycker verkar intressant.
    2. Har delat på facebook, liselotte andersson
    Mvh Liselotte

    SvaraRadera
  21. Glittrig sarong för stranden!
    Här har jag tipsat och delat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/476907999079365

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Dekorprojekt: Målade terrakottakrukor. Något som ser enkelt ut blir vackert att titta på.

    SvaraRadera
  23. "skapa vackra tallrikar till vårmiddagen" är ett av deras projekt :-)

    Jag har delat på facebook här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/488186627981228

    /Lotta
    klockaregard@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Projekt: Återvunnet bord

    mikaelamoskov@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Skapa vackra tallrikar till vårmiddagen ! Det finns mycket spännande att göra :) Tävlar här, delar på FB och instagram som @stina888 ! Håller tummarna !
    ha en fin dag,
    Stina- sstimic@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Men asså, det fanns ju hur mycket kul som helst på den sidan! Ljuskronan av bestick var cool, papperskorgen i diskbänken var himla fiffig och elementskyddet vill jag ha! Själv skulle jag behöva den till att fixa smarta lösningar i förrådet och snygga till där. Så jag hoppas på tur!

    Följer dej redan på Instagram: marlenerinda

    SvaraRadera
  27. 1. Massor av skojiga projekt, man klarar ju mer än vad man tror! Ljuskrona av bestick verkar superkul :)
    2. Har tipsat på Facebook (Anna Lander)
    3. Följer och delar på IG (@annacharlotten)

    SvaraRadera
  28. Julkrans!

    Mvh carolinelindablom@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med!
    Svar: Bygga ett elementskydd
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/06/22-juni-vinn-ett-multiverktyg-och.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  30. 1) Reparera blåsor på båtskrov.

    2) Delat på Facebook: https://www.facebook.com/kristina.karlssonfdmagnusson/posts/791287227570792

    3) Gillar på Instagram, men vet tyvärr ej hur jag delar foton. (shetrollan)

    Trevlig sommar! :-)

    SvaraRadera
  31. Ett projekt är hur man kan göra fina Halloweenljus!
    Följer dig på Instagram såklart! :)

    SvaraRadera
  32. Jag är jättegärna med och tävlar! Man kan använda dremeln till att göra en hundleksak där hunden ska dra i snöret och så kommer det fram en låda med lite hundgodis i.

    SvaraRadera
  33. Hej! Är med :)

    Svar: "Bygg en örtbricka".

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  34. Bengt Hjalmarsson2014-06-24 08:37

    Bygg en planteringslåda till terrass eller balkong

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  35. Hängande vinställ:)

    Glad midsommar i efterskott!

    SvaraRadera
  36. ann-katrin j.2014-06-24 11:59

    DREMEL
    Bilvårdsprojekt

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  37. Reparera en buckla på bilen!

    Jag håller tummar och tår för tur!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  38. Hejsan !


    Mina kommentarer verkar ha svårt att hamna på bloggen :(
    Ett projekt är målade terracottakrukor och skapa vackra tallrikar <3


    Delar på FB som Stina Polvi, på instagram som @stina888 och håller tummarna, vad roligt jag skulleha i sommar !


    Ha en fin dag,


    vänliga hälsningar
    Stina Polvi

    SvaraRadera
  39. Inga-Britt E.2014-06-24 12:01

    limpistol 910


    Inga-Britt E

    SvaraRadera
  40. Exempel: "Etsad flaska eller glas".

    :)

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  41. Hej!

    Vad mycket skoj idéer Dremel bjuder på!

    Ett projekt heter: Kristalljusramp!

    :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  42. Bygg en örtbricka

    Jag har delat på FB för en lite större vinstchans

    https://www.facebook.com/sven.soderling

    SvaraRadera
  43. Gillar projektet med kuddarna dekorerade med körsbärsblom.
    En riktig Aha-upplevelse att Dremeln går att använda på textil.
    Vill testa - vill vinna!!

    Britta Hanson

    SvaraRadera
  44. Organisk papperskorg! :)

    SvaraRadera
  45. Dekorprojekt: Målade terrakottakrukor.

    SvaraRadera
  46. personlig eldstad :)

    //Sara Mäkinen, sara.makinen@uppsala.se

    SvaraRadera
  47. Hej!

    Vill gärna vara med och tävla!
    Ett projekt är "Reparera blåsor på båtskrov"!

    Delar tävlingen på FB, namn Sandra Skoog

    Hoppas.....

    SvaraRadera
  48. Korglampa! Så smart idé och så fina dom blev.
    Anna__eriksson@hotmail.com

    /Anna

    SvaraRadera
  49. Jag är gärna med och tävlar och tar även en extra lott. Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar". Ett namn på ett projekt är: Prydnadskuddar med japanska körsbärsblommor

    SvaraRadera
  50. Dremels juldekorationer av trä

    Delat på FB: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152215372088543
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  51. Svar: Bygg en örtbricka

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Christina U.2014-06-30 07:57

    Hej!

    Vi har renoverat och skruvat i flera dar
    men ack så dåliga verktyg vi har...
    Verktygen är inte tillräckligt slät,
    så ojämn att jag faktiskt grät...
    Med dåliga verktyg blir det lätt trist,
    tappar gnistan helt visst!
    Med multiverktyg från DREMEL 4200 sker ett mirakel fort,
    några drag med den och sen går det fort!
    Då blir det roligt att renovera,
    och man kan tid på annat kan spendera.
    Den skulle vi använda till hela huset,
    avlägsna ruttet trä från fönsterbrädor, den skulle glädja mig till tusen.
    Den får hemskt gärna hem till mig flytta!
    För den kommer garanterat att göra nytta!
    Håller tummar och tår
    att just jag denna fina Precisionsverktyg får!

    Har självklart delat på min sida på instagram,
    hoppas så denna mirakelverktyg till min brevlåda hittar fram! 🙏🍀🙏

    Varma hälsningar
    kiaudd

    Har även delat på fb Christina Udd

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar om ett multiverktyg. Ett av Dremels projekt och något som jag själv skulle vilja testa till hösten är lampor för trädgårdsgång i terrakotta.
    Jag har tipsat om tävlingen på min fb, Sarah Axelsson Olsson.


    Mvh Sarah

    SvaraRadera
  54. Svar: Dekorprojekt

    Richard M

    SvaraRadera
  55. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar.
    Ett av projekten är att göra lampor av gamla korgar och ha på uteplatsen.
    Fiffigt! Det ska jag göra om jag vinner. Det är ju perfekt att fynda
    korgar på alla loppisar nu.

    Camilla
    kubbov30(a)gavlenet.se

    SvaraRadera
  56. Hej!
    Den är så grym tävling, och jag har äntligen chansen att vinna skor som jag har alltid drömt om!! har samt gillat sidan på fb och skriver in mitt bidrag. Jag skulle önska mig dom Maja rosaskorna i bilden, kärlek vid första ögonkastet skulle man kunna säga!!!!! Så nu längtar tills sen grymma tävlingen är avslutad och håller tummarna !!!!

    Vanessa Bucaliu
    (Gillar och delar på Instagram)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!