2014-06-19

Tävla om ett par valfria Calou!

Solbrända ben kommer till sin rätt i ett par kvinnliga vackra skor. Om skorna dessutom är bekväma är det svårslaget.

Calou Stockholm designar skor med grunden i den svenska träskon men har tagit kombinationen design och bekvämlighet till en ny nivå. Sulan i de flesta modellerna är mjukare vilket gör dem lika sköna att ha på jobbet såväl som till fest. 
Vem vill inte både vara snygg och bekväm på jobbet eller partyt? 
Calou står för vackra, tidlösa och sköna ting. Oavsett vilket sammanhang du befinner dig i.
Nu har ni chansen att vinna ett par valfria skor ur Calous kollektion!

Skon på bilden heter Maja och finns i tre färger.
1:a pris: Ett par valfria* skor från Calou Stockholm, värde 725 - 1.750 kr.
____________________________________

Besök Calou och välj ut de skor du vill vinna!

Skriv skornas namn och färg som en kommentar.
____________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller på Instagram.
(Bifoga direktlänken och/eller ditt användarnamn.)

- Gilla Calou på Facebook
(skriv att du gjort det)

- Följ @caloustockholm på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)
____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 6/7-14.
Lycka till!
____________________________________

*Vinsten är beroende av lagerställning vid tävlingens avslut.

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara tävlingsmomentet utföras.
- Vinnare presenteras i separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag sällan har möjlighet att kontakta vinnare enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

117 kommentarer:

  1. Ella svart vore en dröm!! Strl 38!
    Tävlar genom att följa er båda på IG som gollobracing, samt dela påmin sida!!// Helene / gollobracing

    SvaraRadera
  2. Ååååå vilka underbart ljuvliga, skor jag vill vinna.... Maja, rosa stl 37, från CALOU. Blir helt perfekt till min nya klänning, på mitt 60-års kalas i sommar!!
    Gillar Calou på FB, följer även Calou på Instagram. Följer även dig.
    Hej / Kerstin

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka snyggingar! Skulle bli överlycklig om jag vann ett par Maja i brunt! Hoppas på tur nu!!

    SvaraRadera
  4. Åhh vilka snyggingar! Skulle bli överlycklig om jag vann ett par Maja i brunt! Hoppas på tur nu!!

    SvaraRadera
  5. Helena i Uppsala
    Sibylle brun stl 36 gillar jag mest!

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina skor :) Jag är absolut med och tävlar!
    1. Julia Boot svart, stl 39
    2. Följer Calou på fb som nr 2544 (Anneli Ek)
    3. Följer Caloustockholm på Instagram som nr 67 (vanitass)
    4- Följer dig på Instagram! (vanitass)

    Så nu blundar jag och hoppas hoppas hoppas :)
    Trevlig midsommar! Kram, Anneli

    SvaraRadera
  7. Om jag vinner då hade jag velat ha blanca vit.

    Mvh Charlotte Håkansson (charlotte061@hotmail.com)

    SvaraRadera
  8. Nancy svart, strl. 39

    Har gillat Calou och delat tävlingen på facebook under mitt namn Irene Helmersson.
    Håller tummarna och hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  9. Ella svarta i strl 39 för de var så fina!
    Önskar att de vore mina..

    gunilla.egelstad@hotmail.com
    Delat på min fb Gunilla Egelstad

    SvaraRadera
  10. Tjenixen.

    Tack för en informativ och inspirerande blogg/sajt

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta åtråvärda pris :)

    Jag hoppas på ett par Nancy Svart i storlek 37

    http://caloustore.com/sv/traskor-med-klack/trassko-med-klack-nancy-svart.html

    Vänliga hälsningar & Glad Midsommar //

    "Mickan"

    SvaraRadera
  11. Anna Mårtensson2014-06-20 15:51

    Om jag vann skulle jag vilja vara snygg i Blinka Boot black i höst =) vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna vara med och tävla :) Jag har gillat på facebook (Hanna Fornhem) och bloggat om tävlingen: http://hanna.fornhem.se/vill-vinna-skor-fran-calou-hos-vitt-eller-svart/
    Jag följer dig på instagram också (hanna_fornhem)

    Det fanns ju fantastiskt många underbara skor, men om jag har turen att vinna tror jag att jag skulle välja Ninni blå. Jag tror de skulle vara fina till jeansplagg :)

    Må gott!

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja http://caloustore.com/sv/traskostovlar/blinka-boot-svart.html som var super snygga.

    Har delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Gillar Calou på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag gillar som Annika Andersson på facebook och följer som Annkina på instagram.

    Jag önskar mig ett par Gummistövel Vanna Blå metallic i storlek 40.

    SvaraRadera
  15. Åååh vad skorna ser sköna ut !!!!
    Ett par Maja svart, skulle vara vara underbara att få äga :-)
    Jag har gillat Calous sida
    Delat denna tävling på min FB sida https://www.facebook.com/elisabeth.nilsson.501151
    Följer dig på instagram noninini331
    Följer även caloustockholm på instagram
    Elisabeth Nilsson

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Jag är gärna med!

    Mina favoriter som jag gärna skulle vilja vinna:
    Knyta Svart.
    http://caloustore.com/sv/traskor/trasko-knyta-svart.html

    En sko till vardag som fest,
    den passar helt enkelt alltid bäst!

    Gillar på FB ( Kristiina Söderström).
    Följer x 2 på Instagram (sodercrowcastle).

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina.

    SvaraRadera
  17. Jag blev direkt kär i :http://caloustore.com/sv/traskor/trasko-knyta-svart.html
    Otroligt snygga som skulle passa till allt!
    Följer dig på instagram, bloglovin och gillar Calou på instagram och fb.

    kram kram

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag skulle vilja ha dom här i stl 37.

    http://caloustore.com/sv/traskor/traskro-ninni-bla.html

    Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Följer båda sidorna på IG, malinsvenskbjorck.

    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Oh, vilken fabulös tävling och vilket underbart pris!
    Givetvis är jag med och hoppas innerligt på turen! <3

    Jag gillar Calou på Facebook, (Decibel Sandstedt)
    och följer både caloustockholm och annavittsvart på instagram numera, (Sarasify) =)

    Jag önskar vinna Nancy svart; Jag älskar nämligen att de passar till alla tillfällen, men inte minst att de verkar så otroligt sköna att gå i. Jag har för tillfället vandrat runt med hunden i mina ballerina lite för aktivt i två veckor nu och min hälsena har tagit lite skada, och det gör såå ont. Suck. Dessa skor skulle jag givetvis vara oerhört rädd om, men det vore fint att se otroligt snygg ut samtidigt som jag gör mina fötter och ben en stor tjänst i sommar. <3
    Jag skulle verkligen bli överlycklig. =)

    MVH/ Decibel Sandstedt (decibels@live.se)

    SvaraRadera
  20. Oh, vilken fabulös tävling och vilket underbart pris!
    Givetvis är jag med och hoppas innerligt på turen! <3

    Jag gillar Calou på Facebook, (Decibel Sandstedt)
    och följer både caloustockholm och annavittsvart på instagram numera, (Sarasify) =)

    Jag önskar vinna Nancy svart; Jag älskar nämligen att de passar till alla tillfällen, men inte minst att de verkar så otroligt sköna att gå i. Jag har för tillfället vandrat runt med hunden i mina ballerina lite för aktivt i två veckor nu och min hälsena har tagit lite skada, och det gör såå ont. Suck. Dessa skor skulle jag givetvis vara oerhört rädd om, men det vore fint att se otroligt snygg ut samtidigt som jag gör mina fötter och ben en stor tjänst i sommar. <3
    Jag skulle verkligen bli överlycklig. =)

    MVH/ Decibel Sandstedt (decibels@live.se)

    SvaraRadera
  21. Jenny Thorsell2014-06-21 14:43

    Självklart dessa otroligt söta:
    http://caloustore.com/sv/traskor/trasko-knyta-rosa.html
    Gillar Calou på FB och delar tävlingen här:
    https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/247193898814342

    SvaraRadera
  22. Åh så fina skor! Jag skulle gärna vilja vinna ett par Knyta, Rosa st 39 =)
    Gillar på facebook, Lotta Sundin

    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med. Skulle vilja vinna Stina svart i storlek 36 till min mamma. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  24. Jag gillade Calou på FB som nummer:2616.

    Mina Caloufavoriter är utan tvekan ett par tuffa boots att bära till höstens jeans och mina fina blå klänningar - Blinka Boot Blå! Som himlen vid åskväder, som en mörk tjärn vid midnatt, som hjärtats blå blues.
    http://caloustore.com/sv/traskostovlar/blinka-boot-bla.html

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Om jag har tur och vinner önskar jag Ninni Plum storlek 40!

    SvaraRadera
  26. Vilken underbar tävling! Så fina skor så det var omöjligt att välja men jag skulle välja Maja, svarta i stl 39.
    Jag gillar på FB och följer er båda på instagram där jag heter Nygrenkristin.

    Kram!

    SvaraRadera
  27. Åh vilken rolig tävling. Jag skulle vilja vinna skon Maja i brunt :) bifogar länken här http://caloustore.com/sv/traskor-med-klack/traskor-klack-maja-brun.html

    SvaraRadera
  28. Ja men herregud vilka snygga skor. ATt man inte sett dessa förut!
    Jag föll som en fura för dessa svarta: http://caloustore.com/sv/traskostovlar/blinka-boot-svart.html
    Träskostöveln Blinka svarta i strl 38

    JAg gillar dig på instagram och även Calou. Följer dig på bloglovin
    och håller tusen armar och ben
    kram

    SvaraRadera
  29. Camilla: Jag vill gärna vinna dessa i storlek 36 http://caloustore.com/sv/traskostovlar/traskostovel-blinka-boot-gron.html eller dessa i 36 färgen plum http://caloustore.com/sv/traskor/traskor-ninni-plum.html
    email: buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha Penny strap rosa, strl 38

    Gillar på FB, Olsson Åsa

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/june/6-juli-vinn-skor.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  31. Blinka boot svart hade jag gärna strosat runt i.
    Gillar på FB, Tina Carlström.
    Tipsar på FB, https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Kram Tina Carlström
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej! Är med :)

    Önskar mig "Gummistövlar Vera svart".

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Följer på instagram (matatilda).

    Följer dig på instagram.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  33. Hur ska man kunna välja endast ETT par?! 😍 jag vill ha alla.

    Men får nog säga Astrid i Brun. Eller Maja i rosa 👏 Så sjukt fina & prisvärda dessutom, sitter den bra och är så pass skön som det sägs lär det finnas många calou i min garderob så småningom om ;-)

    Har delat på instagram @linadansdotter :-) heter jag där.
    Och följer även Calou där och på instagram! Tack för en bra tävling!

    SvaraRadera
  34. vita:)
    mvh'
    cecilia weissbach
    skolv 6
    83047 trångsviken
    sillaweiss@outlook.com

    SvaraRadera
  35. svart el vit :)
    jörgen lindblad
    skolv 6
    83047 trångsviken
    jugge26151@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Nancy beige 1095:- Beige strl 39 Mycket snygg design.

    SvaraRadera
  37. Vilken supertävling!
    Om jag vinner önskar jag mig ett par ljuvliga Sally i färgen oliv.
    Gillar Calou på Facebook

    SvaraRadera
  38. Anna Lundqvist2014-06-23 19:20

    Jag är gärna med o har jag turen med mig vill jag vinna ett par Sibylle brun

    Gillar på fb

    Följer båda på insta där jag oxå delar heter annalundqvist70 där

    SvaraRadera
  39. Sofia Stöckmann2014-06-23 22:03

    Hej, har länge suktat efter ett par från calou, men aldrig haft råd. Så hoppas på tur nu :) knyta vit lack är sååå snygga. Gillar även calou på fejjan och följer även @caloustockholm och @annavittsvart på insta. Mvh Sofia

    SvaraRadera
  40. Jag skulle vilja vinna Vera gummistövel i svart strl 38. Har drömt om dem länge. Så fina i sommar till en klänning.

    SvaraRadera
  41. Oj, glömde. Följer såklart Calou på facebook. Följer även caloustockholm och annavittsvart på Instagram, heter beagronvall där

    SvaraRadera
  42. Så fina skor och så svårt att välja :-) valet om jag hade lyckan att vinna skulle stå mellan Ulla i vitt eller Maja i brunt! Jag följer på Facebook, båda på Instagram och har delat på mitt Instagram @vinterhagen. Håller tummar och framförallt tår ;-)

    SvaraRadera
  43. Hej,

    skulle skutta högt av glädje om jag hade turen att vinna! Har länge velat köpa dessa skor men inte haft råd.

    En Stina plommon i storlek 38

    Har dessvärre varken Facebook, blogg eller instagram.

    Varmaste hälsningar,
    Tanja=

    SvaraRadera
  44. Så fina skor, både stövlar och vanliga skor!

    Just stövlarna Vera svart har jag suktat efter länge, länge. :-)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  45. Hej!

    Jag deltar och önskar de vackra rosa Maja om jag vinner!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  46. ann-katrin j.2014-06-24 11:52

    Gillar Calou på FB,


    Ulla rosa st 39


    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  47. Julia Boot svart

    Har delat tävlingen på FB för sen större vinstchans

    https://www.facebook.com/sven.soderling

    SvaraRadera
  48. Nancy svart strl 37
    Gillat på facebook.

    Hälsningar Nathalie

    SvaraRadera
  49. Hejsan !
    Jag vet inte om mitt inälvor hamnade i bloggen så jag mailar oxå.

    Å, jag önskar mig Bella blå i stl 40 Jag följer både på instagram och FB och delar på bägge !
    Ha en fin vecka !
    Kram Stina,
    sstimic@gmail.com


    Stina Polvi

    SvaraRadera
  50. Hejsan!

    Önskar vinna ett par "Maja Rosa" till min hustru som fyller år i juli och har nämnt Calou Stockholm vid flera tillfällen. Den här modellen är jag säker på att hon skulle trivas i!
    :)

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  51. Önskar Maja i stl 38 om jag vinner!

    Följer och gillar på facebook och har delat på Instagram, heter @henemo

    Hoppas på att få skämma bort fötterna med nåt extra fint i sommar!!!

    Kram, Carina
    www.familjenhenemo.blogg.se

    SvaraRadera
  52. Tävling om drömsnygga skor

    Mina favorit par och som står på toppen av min önskelista är Blanca vit. Skulle vara en dröm att vinna dem!:D

    Gillar er på Facebook

    Följer er på Instagram där jag heter @linnzze

    Följer även annavittsvart på Instagram också @linnzze

    Gick inte att lägga en kommentar men hoppas man har lika stor chans via mail! Älskar era skor!
    Linn S.

    SvaraRadera
  53. Sibylle brun stl 39 895:-

    SvaraRadera
  54. Denna glada fröken jobbar hela dagarna,
    Har snor på kläderna, smuts under naglarna,

    På rasterna spelar jag boll och hoppar hage,
    Jag tröstar någon som har ont i sin mage,

    På lektionerna lär jag barnen siffror och bokstäver
    Och varje härlig unge min uppmärksamhet kräver

    Det är i klassrummet aktivitet varje sekund,
    kanske på lunchen kan jag sitta en liten stund

    Detta ställer stora krav på vad jag har på mina fötter
    Och utan rätt skor blir jag både i rygg och ben trötter

    Så denna glada fröken, med en klass härlig och stor,
    behöver komplettera utrustningen med ett par vattentäta skor

    Önskedrömmen vore om jag ett par svarta Calou gummistövlar fick
    för då kan jag i torrskodd i regnet leka och ändå vara chic!


    Ha en fin dag!

    Miriam

    miriamaxelsson@hotmail.com

    Gillar och delar på facebook!

    https://www.facebook.com/miriam.axelsson.9/posts/677345045671662

    SvaraRadera
  55. Jag skulle vilja vinna Penny Strap i rosa: http://caloustore.com/sv/traskor/traskor-penny-strap-rosa.html

    Jag har gillat dem på facebook och även delat tävlingen här: https://www.facebook.com/bondmoran.charlotte/posts/490683884398169

    Jag hoppas på tur nu :-)

    /Lotta Pota

    SvaraRadera
  56. Oj, glömde lämna min mailadress: klockaregard@hotmail.se
    /Lotta Pota

    SvaraRadera
  57. Nancy svart stl 39 1095:-

    SvaraRadera
  58. Namn på skorna: Sally
    Färg: Rosa

    SvaraRadera
  59. 4 extrachanser till mig :)

    1) Gillar på fb som Paola Allegrini

    2) Har tipsat på FB här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/472052659595486

    3 & 4) Följer båda på Insta som muzepig

    Jag skulle välja: Sibylle brun

    Hälsningar

    Paola

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  60. http://caloustore.com/sv/gummistovlar/gummistovelar-vera-gron.html

    SvaraRadera
  61. Jag skulle vilja vinna: Stina plommon

    Gillar på FB (Carola Lind) och har delat https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152215390443543
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  62. Lina Eckerström2014-06-28 20:09

    Är gärna med och tävlar.
    Hoppas på ett par Maja svart i stl 39.

    Gillar på facebook - Lina Eckerström

    Har delat tävlingen på facebook - Lina Eckerström

    Ha en fin helg, kram !

    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  63. Pernille Cederholm (pernille_gram@hotmail.com)2014-06-29 16:14

    Vilka fina skor! Hade gärna haft ett par beiga Ninni på mina fötter :-) Såklart gillar jag Calou även på Facebook!

    SvaraRadera
  64. Jättefina skor! Jag vill gärna vinna Sibylle brun storlek 39. Gillar Calou och har tipsat på FB.

    SvaraRadera
  65. Det er svært at vælge, men jeg er isæt faldet for Blinka boot i grøn str. 39 - håber 😊

    Hilsen
    Gitte, ravnsen@gmail.com

    SvaraRadera
  66. Gillar på FB, Anna Karlsson
    Följer dig på insta ( annakarlsson_75)
    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/06/29/calou-67/

    Vill vinna dessa skor i stl 40

    http://caloustore.com/sv/gummistovlar/gummistovlar-vera-svart.html

    blogg @ annakarlsson.se

    SvaraRadera
  67. Denise Bjurholm2014-06-29 20:29

    Jag vill vinna knyta rosa str 38!

    SvaraRadera
  68. Jag skulle vilja vinna ett par: Sally röd nubuk

    :)

    annaholm92@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Är med :)
    Skulle vilja vinna Blanca Olivgrön

    SvaraRadera
  70. Jag föll direkt pladask för de första skorna http://caloustore.com/sv/traskor-med-klack/traskor-klack-blanca-rosa.html - det fanns hur många fina till som helst men de här var något alldeles extra. Jag tar absolut en extra lott. Jag länkar till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  71. Stina svart stl.39
    j.a.l.petersson@gmail.com
    0706016844

    SvaraRadera
  72. Skulle gärna vilja vinna Blanca. Svarta i stl 36 till mina pluttefötter.

    Jag har delat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2014/6/?link=1404109749

    Epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag gillar Calou Sibylle plommonfärgad.
    Den passar till både kjol och jeans och färgen är superläcker!

    SvaraRadera
  74. Camilla: Jag hade velat vinna dennsa i storlek 36 http://caloustore.com/sv/traskor/traskor-ninni-plum.html

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. maja brun i storklek 37 skulle vara fint!

    SvaraRadera
  76. Christina Frisberg :)
    Klart jag vill vara med i utlottningen av de supersnygga Calou skorna och mina absoluta favoriter är Calou Sibylle Plommonfärg storlek 38, åååhh vad jag skulle känna mig fin med de på mig till både klänning och jeans :)
    http://caloustore.com/sv/traskor/traskor-sibylle-plommon.html
    Jag har gillat deras fb sida under mitt namn Christina
    Jag har delat tävlingsinlägget på fb under samma namn.
    frisanpoxy@hotmail.se
    sommarkramar till alla som vill/törs/behöver!!! <3

    SvaraRadera
  77. Jag skulle vilja vinna Gummistövel Vanna Apricos (http://caloustore.com/sv/gummistovlar/gummistovel-vanna-aprikos.html), dom var ju helt underbara!! Strl 39

    Delat tävlingen här: http://vittellersvart.blogspot.se/2014/06/tavla-om-ett-par-valfria-calou.html

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Jag skulle vilja vinna Gummistövel Vanna Apricos http://caloustore.com/sv/gummistovlar/gummistovel-vanna-aprikos.html, dom var ju helt underbara!! Strl 39

    Delat tävlingen här: http://vittellersvart.blogspot.se/2014/06/tavla-om-ett-par-valfria-calou.html

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Hej, jag önskar jag kunde få vinna ett par gröna Blinka Boots i strl 38 till min fantastiska mamma som förtjänar det bästa!

    Har självklart delat detta på Facebook och även via min instagram under konto: sod3rs.

    Gillar även självklart Calou på Facebook samt följer Calou och dig via instagram!

    / Sandra

    SvaraRadera
  80. Hej, jag önskar jag kunde få vinna ett par gröna Blinka Boots i strl 38 till min fantastiska mamma som förtjänar det bästa!

    Har självklart delat detta på Facebook och även via min instagram under konto: sod3rs.

    Gillar även självklart Calou på Facebook samt följer Calou och dig via instagram!

    / Sandra

    SvaraRadera
  81. Blanca rosa hade passat finfint att trippa omkring i till alla fina sommarkläder :)
    - Gillar Calou på Facebook, japp
    - Följ @caloustockholm på Instagram, japp @mrshaake
    - Följ @annavittsvart på Instagram, japp @mrshaake

    SvaraRadera
  82. Ett par fina Maja i brunt skulle jag jättegärna vilja vinna!
    Gillar Calou på Facebook
    Följer både @caloustockholm och @annavittsvart på Instagram användarnamn @maritavallin
    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  83. Jag är med :) Gillar sen tidigare & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Dessa vill jag vinna http://caloustore.com/sv/skor/traskor-klack-stina-svart.html
    Kram Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  84. Jag är med och tävlar. Jag vill vinna Sally Plommon i stl 40.

    Extra:
    * Tipsar om tävlingen i min blogg: http://aspieblogg.se/2014/july/calou-67-14.html#comment
    * Gillar på facebook (Celine Naminah)

    SvaraRadera
  85. Stina svart är ju sååå snygga ja många snygga finns det!!
    Gillar och delar på FB!!..Hoppas!! :)
    Ingrid Gerdin

    SvaraRadera
  86. Skorna Ninni Plum, var ju helt underbart söta, de vill jag gärna vinna.
    Min e-mail är ellyedlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Hej!

    Om jag har turen att vinna önskar jag mig Blinka boot svart :) Jag har efter mycket svår cancer varit tvungen att lära mig att gå på nytt. Så efter att jag var helt sängliggande under flera månader känns det ju nu extra kul med skor igen. Så vad skulle då inte vara mer passande än att få vinna dom jättefina bootsen :) Håller därför nu tummar & tår att just jag dom fina skorna får!!!

    Följer @caloustockholm och @annavittsvart på instagram. Och tipsar även om tävlingen där med namnet madelene_abrahamsson

    Gillar calou på Facebook och här även delat tävlingen där med namnet Madelene Abrahamsson.

    Hoppas hoppas!!!

    Kram Madelene/maddevla@hotmail. com

    SvaraRadera
  88. Gummistövlarna Vera i svart, skulle jag vilja vinna! =D http://caloustore.com/sv/gummistovlar/gummistovlar-vera-svart.html

    Jag gillar Calou på facebook (Sophie Michelle Persson)
    Jag gillar både annavittsvart och caloustockholm på instagram (throw.universe).

    Håller tummarna!

    Mvh Sophie Michelle Persson

    Mail: sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  89. Wow! Så många fina "tollor"! :) Skulle bli överlycklig över ett par "Stina" i svart, stl. 39! :)
    Gillar å har tipsat på FB samt följer med mitt "calaica" både @annavittsvart och @caloustockholm på insta :)

    Hoppas, hoppas!! :)

    SvaraRadera
  90. jag skulle vilja vinna Maja svart i storlek 40 :)

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Åhh så himla fiin vinst :) Jag vill självklart vara med :)
    Rosa Maja i storlek 39 är mina favoriter och de skulle passa så bra till min nya fina Östebro tunika i riktig vintagestil. Men dessa magiska skor passar även till det mesta i min garderob - är en svart-vit tjej men älskar rosa så det ihop skulle bli rena bomben :)
    http://caloustore.com/sv/traskor-med-klack/traskor-klack-maja-rosa.html
    Jag följer er båda på Instagram i namnet @maudsvita och
    Gillar massor & delar vidare (offentligt) nu på direkten!
    https://www.facebook.com/maud.sundgren1/posts/10152329345653423
    Hoppas & håller tummarna på att turen står mig bi
    - för OJ så lycklig jag skulle bli! <3 :)
    Kramar
    Maud S
    maud.sundgren@gmail.com

    SvaraRadera
  92. Jag älskar träskor och skulle kunna gå året runt med dem. Men, just det; Vinner jag ett par gröna Vera i strl 38, så kan jag det! Perfekta på daggvåta ängar eller i regn och slask i stan. :)
    Följer båda på Instagram med namn evae. Gillat Calou på FB också (Eva Espinoza).
    Peace & love! // Eva

    SvaraRadera
  93. Hej!
    Den är så grym tävling, och jag har äntligen chansen att vinna skor som jag har alltid drömt om!! har samt gillat sidan på fb och skriver in mitt bidrag. Jag skulle önska mig dom Maja rosaskorna i bilden, kärlek vid första ögonkastet skulle man kunna säga!!!!! Så nu längtar tills sen grymma tävlingen är avslutad och håller tummarna !!!!

    Vanessa Bucaliu
    (Gillar och delar på Instagram)

    SvaraRadera
  94. Nancy svart, stl 37 <3
    Har delat och gillat på facebook, som Mari Zander.
    Har gillat båda på Instagram som bambamse :)

    SvaraRadera
  95. Jag är gärna med!
    Vinner jag önskar jag ett par Stina plommon i stl. 36
    IG: camreg
    FB: C Care Regn
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2014/07/6-juli-vinn-ett-par-valfria-calou.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  96. Oj vilka fina skor calou hade!
    Är absolut med och tävlar och hoppas
    verkligen att jag har turen att kamma
    hem detta fantastiska pris.


    1. Super läckra, http://caloustore.com/sv/gummistovlar/gummistovlar-vera-svart.html

    2. Delat på fb (camilla millah öman)

    3. Gillat på fb (camilla millah öman)

    4. Följer på instagram (millahoman)

    5. Följer på instagram (millahoman)


    Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Underbara!
    Jag väljer Knyta Silver! Stl 38
    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/482961965140635

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. 1-Jag är gärna med. Önskar vinna Maja svart i stl 39 :)

    2- Gillar Calou på FB med namn Sofie Altuntas

    3- Delar tävlingen på min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/658480644228828

    Håller tummarna
    MVH Sofie Altuntas
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  99. 1. Jag är gärna med och tävlar, vill vinna de fina Blinka Boot Svart
    2. Har delat på facebook, liselotte andersson
    3. Gillar på facebook, liselotte andersson
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  100. Hej!
    Vinner jag väljer jag Blinka Boot Svart som min älskade dotter ska få av mig. Hon har kämpat sig igenom mycket svår cancer och fått lära sig gå på nytt igen, när hon varit sängliggande i den hemska sjukdomen. Skulle vara så roligt att få överraska henne med ett par snygga skor. Håller tummar och tår att just jag den fina vinsten får!!! Gillar på FB och följer båda på IG birgitta_abrahamsson
    Kram Birgitta abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Hej igen!

    Glömde skriva att jag även tipsat på FB (https://www.facebook.com/birgitta.abrahamsson.9)

    Birgitta abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Åh! Knyta vit matt verkar helt underbara - så snygga, vitt passar till allt och de ser väldigt sköna ut!

    Har gillat på FB och delat tävlingen på min sida (Charlotte Therese Björnström).

    SvaraRadera
  103. P.S. Glömde skriva: har följt er båda på instagram (mitt namn där är @charlottetherese)!

    SvaraRadera
  104. Hej!
    Vill verkligen inte missa denna tävling och då det funkar dåligt att
    kommentera så skickar jag ett mail istället :)
    Jag älskar verkligen de vackra "Knyta Vit Matt" och önskar mig storlek 40
    om jag skulle ha turen att vinna.

    Lite extrachanser!
    #jag har tipsat om tävlingen på min Instagram och taggat er! Där heter jag
    @petula_75
    #Jag gillar Calou på Facebook som nr 2900! (Petra Widen Lindh)
    #Jag följer @caloustockholm som följare nr 111!
    #Jag följer @annavittsvart som följare nr 202
    Ha en fin kväll!

    Med vänlig hälsning
    Petra

    SvaraRadera
  105. Ninni Blå eller beige skulle vara kanon!!!
    Gillar på Fb (Marlene Rindå)
    Följer dej på Insta (marlenerinda)
    mrinda@swipnet.se

    SvaraRadera
  106. Har jag turen att vinna så väljer jag Sally Oliv, storlek 41 :)

    Hälsningar Eva/
    loppan_63@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. Hej!
    Jag tycker att Blanca brun var snyggast!
    Jag följer båda på instagram (froken_finland) och gillar på facebook också.

    SvaraRadera
  108. Nadia Walaf (nadiawalaf@hotmail.com)2014-07-06 14:07

    Nancy svart stl 41

    Gillar calou och har delat på Facebook som Nadia Walaf.

    SvaraRadera
  109. Blanca Svart!
    Följer på instagram båda två.. (trubadur80) och facebook!

    I augusti firar jag och min Linda redan sju år,
    på årsdagen vill jag ge henne en gåva som ni nog förstår.
    Jag är från Mora, hon värmlandstös,
    hon sneglat mot mina träskor där stilen är tidlös.
    Nu har jag chansen att få hennes fötter smycka,
    om jag vinner hon kommer gråta av lycka.
    Hon kommer inte kunna springa snabbt som en pil
    men hon kommer absolut att bära denna konstnärliga stil,
    Vill så gärna ge Linda denna underbara gåva,
    hon kommer ofta dom bära, det vill jag lova.
    Tack för att ni finns och ger dessa träskor nytt liv,
    nu för vi trenden framåt med stora kliv.

    SvaraRadera
  110. Anna Eiderbrant2014-07-06 15:34

    Självklart vill jag vinna ett par snygga skor från Calou! Allra helst ett par "Maja Brun", i strl 40 :D

    Jag tar alla 4 extrachanser!
    På Facebook heter jag Anna Eiderbrant och på Instagram @eiderbranna.

    Håller nu tummarna riktigt rejält =D
    Ha det bra!
    Anna

    SvaraRadera
  111. Maja rosa skulle jag vilja ha om jag vann,alldeles underbara :)
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  112. Glömde säga att jag självklart gillat inlägget på Facebook samt delat detta
    inlägg :)

    Med vänlig hälsning
    Petra

    SvaraRadera
  113. Hej,
    klart jag vill va med i utlottningen :)
    Jag önskar mig ett par Maja rosa i strl. 38
    Gillar på fb Pernilla Wamsjö
    Tipsar/Länkar på fb: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10202593721620184
    Följer och delar strax på instagram @Nillwa

    SvaraRadera
  114. skulle vilja vinna ett par Maja bruna stl 39 Gillar o delar och hoppas på tur <3 Med vänlig hälsning anette family_nord3@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!