2014-07-14

Grattis till tre vinnare!

Min äldsta dotter fyller snart tolv år och befinner sig mitt i den förpubertala och ganska tuffa tiden av sitt liv. Ett ben i vuxenvärlden och ett ben på lekplatsen. Som förälder gör det mig glad varje gång hon leker och uppskattar det mer barnsliga. Hon har ju all tid i världen att vara vuxen.

När hon då tjatar om att vi ska se Tingeling och Piratfen är det något jag gärna uppmuntrar. Inte minst till skillnad från andra filmer hon brukar föredra, de med 15 årsgräns.

Dessutom är mycket smidigt för en familj med flera barn i så pass varierande åldrar att kunna samlas kring en och samma film. Alla barn mina tycker om Tingeling och Piratfen.  

Rätt svar på tävlingsfrågan är Tinker Bell och tre vinnare av filmen på blu-ray har utsetts!
©Disney
Från Peter Pans värld kommer nu Tingeling och Piratfen, ett helt nytt äventyr om Zarina, en smart och ambitiös stoftvaktarälva som blir lite väl fascinerad av blått älvstoft och dess ändlösa möjligheter. När Zarinas vilda idéer skapar problem så flyr hon från Älvdalen och slår följe med de sluga piraterna från Dödskalleön, som genast gör henne till kapten på deras skepp. Tingeling och hennes vänner måste nu ge sig ut på ett storslaget äventyr för att försöka hitta Zarina, och tillsammans ta upp kampen mot piratgänget och deras ledare, skeppsgossen James, som en dag kommer att bli känd som Kapten Krok! 


Tingeling och Piratfen är fylld med humor, värme, magi och underhållning!
________________________________________
Stort grattis till:

Jessica Olofsson

Jennie

Charlotte Björnström
________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com  så kommer vinsterna med posten.


Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Återigen, tusen tack till fina Miriam och Disney för vinsterna, och tack till er som ville vara med i tävlingen!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Vet inte om mina kommentarer kommer fram här, har i alla fall skickat minst tre nu. Webbläsaren visar inte om de skickades eller inte, det är bara en blank ruta som kommer upp. Har mailat dig för några dar sen och min adress är: therese.charlotte@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hurra hurra!!

    Mejl skickat, tack Disney och vitteller svart! :-D

    //Jennie

    SvaraRadera
  3. Åh då har vi en lycklig fem åring här hemma. Tack snälla.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!