2014-07-07

Måndagslistan - Förra veckan!

Veckans första inlägg består av en förra-veckan-lista som ska få mig att att uppskatta tiden lite bättre. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag är omringad av kärleksfulla, omtänksamma människor.
Blir bortskämd av de ljuvaste leenden varje dag.

Blev jag irriterad på:

Varför måste programledare för ungdomsprogram vara så hysteriska?
Blir liksom blixtrande arg när de håller på med sitt överdrivna hetsbeteende.
Som om barn vore idioter.

Undrade jag: 

Om jag ska sluta amma.

Lärde jag mig:

Att släppa kontrollen, slappna av och leva i nuet.
Inte!

Önskade jag: 

Att min (förlängda) familj bodde närmare.
Vill fika med dem en vanlig vardag.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att barnens rum blir redo för inflyttning.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Så du funderar på att sluta amma? För mig kändes det lite bittert, jag gillade att amma, men man blir låst...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Punkt 1 på din lista är fantastisk :D
    Ang amning så 'stödammar' jag bara nu, är rätt skönt. Men lite vemodigt med då jag inte ska ha fler kids (utifrån livsplanen som den ser ut just nu iaf)...

    SvaraRadera
  3. ååh inte bara jag som stör mig på ungomsprogramledare alltså!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!