2014-08-22

Igår...

Igår:

- vaknade hela familjen kl 6 och gick tillbaks till vardagen.
- blev Helikopterpojken åtta månader.
- förbannade jag mina fingrar för tusende gången.
- började Mellan tvåan.
- inledde vi operation fixa Litens lilla rum.
- började Stor åk 6, högstadiet liksom.
- skulle min pappa ha fyllt 65 år.
- åt jag mäktiga praliner tills jag fick ont i magen.
- dagdrömde jag om att sova ensam på ett hotell.
- påminde jag mig själv om att varje dag är en del av livet.

Nu kör vi fredag!
- vs -

3 kommentarer:

  1. men har du inte fått någon hjälp ännu för händerna? :(

    SvaraRadera
  2. Oj, 8 månader redan?! Tycker liksom det var nyss jag läste den spännande historien om när han kom till världen ...

    Och om dina fingrar. Har du fortfarande samma problem? Går det inte göra något åt det? Känns som att du gått och haft ont för länge nu.

    Här hemma skurades det för att det verkligen krävdes. Det räckte inte längre med våtservetter på fläckarna ;) Och skurkäpp ... säger inte alla så? haha, nu är jag nyfiken vad ni säger :)

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Jaaa, tänk att få sova på hotell, ostört! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!