2014-08-22

Tävla om 3 x Huile Prodigieuse från NUXE!

Den klassiska multi-purposeoljan från franska NUXE är en personlig favorit - naturlig, återfuktande och väldoftande! Läs gärna min recension här.

Nu ger NUXE er chansen att bli en av tre lyckliga vinnare av en egen flaska av oljan. Kanske blir det en favorit även för dig?
1:a- 3:e pris NUXE Huile Prodigieuse 100 ml, värde 395 kr/st.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur ofta säljs en olja från NUXE någonstans i världen?

1. Varje minut
X. Var 30:e sekund
2. Var 6:e sekund
Svaret hittar du här

Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla NUXE Sverige på Facebook
(Skriv att du gjort det)

- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)
____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 7/9-14.
Lycka till!
____________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag sällan har möjlighet att kontakta vinnare enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

86 kommentarer:

  1. Var 6:e sekund!!! Följer på instagram och kommer även dela där under alias gollobracing!! Ha en go dag//Helene

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Rätt svar är 2: var 6:e sekund.
    Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Följer på IG, malinsvenskbjorck.
    Ha en härlig helg!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!

    2. Var 6:e sekund
    Jag följ dig på instagram och Gillar Nuxe i Facebook <3


    Pamela Bergman-Helsing
    kepagocu@hotmail.com

    <3

    SvaraRadera
  4. Tävlingssvar:Olja från NUXE säljs någonstans i världen.......
    2. Var 6:e sekund

    Delat och gillat på facebook jag har! Hoppas ju nu vinsten hem tar!

    Margareta S

    SvaraRadera
  5. madelene rotkvist2014-08-22 13:51

    Svar på frågan : 2=var 6:e sekund och jag har gillar dom på facebook
    Madelene Rotkvist

    SvaraRadera
  6. 2. var 6:e sekund! Gillar Nuxe Sverige!

    SvaraRadera
  7. Gillat och delat
    Svaret är: Var 6:e sekund

    SvaraRadera
  8. Rätt svar är var 6:e sekund !(nr 2 )
    Gillar Nuxe Fb sida, delar din tävling på FB https://www.facebook.com/elisabeth.nilsson.501151
    och gillar sedan tidigare på instagram under namnet noninini331 // Elisabeth N

    SvaraRadera
  9. Oj, vilken supertävling! Önska, önska...
    Svaret är: 2. Var 6:e sekund.
    Gillar NUXE på Facebook. 😊

    SvaraRadera
  10. 1. Är gärna med och tävlar, svaret är 2. Var 6:e sekund
    2. Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  11. Var 6:e sekund. Delar på FB som kristin Henrysson-Eksjö samt gillar sidan!

    SvaraRadera
  12. 2. Var 6:e sekund
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  13. 2 - var 6e sekund!

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Var 6:e sekund
    delar på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  15. Svaret är 2. Var 6:e sekund. =)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  16. Rätt svar är 2. var 6e sekund. :)
    Har även gillat Nuxe på facebook (charlotte Håkansson)
    Denna oljan vill man ju bara inte missa chansen på.

    charlotte061@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. 2. Var 6:e sekund , gillar Nuxe på fb.
    carola23@live.se

    SvaraRadera
  18. Svaret är alternativ 2. var 6:e sekund
    - Har gillat NUXE på Facebook!!

    Hälsningar
    ida-isaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Rätt svar är 2, var 6e sekund . Jag älskar oljor och skulle gärna prova denna - ren lyx för huden :) Ha en fin helg !

    SvaraRadera
  20. Svar: 2. Var 6:e sekund
    Gillar NUXE Sverige på Facebook samt delat tävlingen på min Facebooksida
    Med vänlig hälsning,
    Anita Söllwander

    SvaraRadera
  21. var 6 sek

    gillar på fb (annica la sundström)

    SvaraRadera
  22. SVAR: 2. var 6:e sekund
    Följer dig på IG samt följer Nuxe på fb!

    Mvh Anna-Märta Stålnäve (stalnave@gmail.com)

    SvaraRadera
  23. Svar: Var 6:e sekund

    Har gillat och delat.

    SvaraRadera
  24. SVAR 2.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Svaret är var 6.e sekund.
    Gillar Nuxe på facebook.
    Har delat på min fb-sida.
    Har ingen instagram men följer på bloglovin.
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  26. Svaret är nr2: var 6:e sekund. Vilket är förståeligt :)

    Jag dar på FB, Tina Carlström https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
    Gillar på FB, Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Eva Hjalmarsson2014-08-25 08:24

    2: Var 6:e sekund

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  28. Var 6:e sekund säljs det en NUXE-olja någonstans i världen. Denna fantastiska olja med många användningsområden väcker definitivt habegär - jag har fortfarande inte glömt den...!
    Så det var ett enkelt val att gilla NUXE på FB :)

    SvaraRadera
  29. Hej, deltar i tävlingen och har gillat Nuxe på facebook, det säljs en olja var 6:e sekund. Min mailadress är; ellyedlund@hotmail.com Ifall jag skulle ha tur!

    SvaraRadera
  30. Hur ofta säljs en olja från NUXE någonstans i världen? Svar: 2. Var 6:e sekund
    Jag gillar Nuxe på FB. Hoppas på tur, detta hade vart en drömvinst! :)
    mia.h87@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. 2. var 6:e sekund

    Annica L
    annica.lagerberg@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej, svaret är: 2, en vinst som kanske kan hjälpa min "åldriga" hy att få lite lyster ;-)
    Följer dig.
    // Kerstin

    SvaraRadera
  33. Svaret är: 2. Var 6:e sekund
    Följer dig på instagram under: natinanis

    SvaraRadera
  34. 2.; var 6:e sekund =)

    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Åh vilken kanon tävling :D jag svara 2 var 6e sekund :D my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  36. Helena i Uppsala
    2. var 6:e sekund
    Kollar 8 sept om jag varit lyckosam!

    SvaraRadera
  37. Ing-Britt Andersson2014-08-25 20:39

    Hej Anna.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna åtråvärda kroppsolja :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 2 (Var 6:e sekund)

    Vänliga hälsningar // Ing-Britt

    ma731125@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. 2. Var sjätte sekund.
    Mvh
    Amanda Andersson, xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Hej!
    Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Svaret är : Var 6:e sekund.
    Ha det gott / Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  40. Patrik Karlsson2014-08-26 08:18

    2: Var 6:e sekund!

    SvaraRadera
  41. Svar: var 6:e sekund

    SvaraRadera
  42. Svar: Var 6:e sekund.

    Gillar på FB, Olsson Åsa

    Här är min blogglänk http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/august/7-september-vinn-olja.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Jag tror redan att jag följer dig på instagram (Decifabulous),
    Och jag gillar nu Nux Sverige på FB (Som Decibel Sandstedt) =)
    Svar på frågan; Var 6;e sekund. <3

    MVH/ Deci S

    SvaraRadera
  44. Rätt svar är: 2. Var 6:e sekund

    Jag tar två extrachanser också.
    * Jag har gillat NUXE Sverige på Facebook.
    * Jag har delat tävlingen på min blogg. Mitt blogginlägg om tävlingen hittas här: http://surfinbabe.blogg.se/2014/august/tavlingstips-2.html

    SvaraRadera
  45. Svar: 2.Var 6:e sekund.
    Gillat och delat på Facebook :)
    Följer på Instagram :)
    Hoppas på tur! Hade varit fantastiskt att ha denna mjuk olja i badrumsskåpet till den torra hösten/vintern :)

    SvaraRadera
  46. Lott 1) Svar: Var 6:e sekund säljs en olja från NUXE någonstans i världen.

    Lott 2) Jag gillar NUXE Sverige på Facebook (Cecilia Maria).

    Lott 3) Jag har delat tävlingen på min blogg: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/august/nuxe.html

    SvaraRadera
  47. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna detta fantastiska pris.

    Svar: 2. Var 6:e sekund.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer även dig på instagram (Mammasvardag).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Svar: 2. Var 6:e sekund
    monica.lycke@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Svaret är var 6:e sekund. Jag har också gillat på Facebook :)

    SvaraRadera
  50. Jenny Thorsell2014-08-31 09:21

    2. Var 6:e sekund
    Gillar Nuxe Sverige på FB
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  51. Var 6e sekund. Gillat Nuxe Sveriges FB-sida. Håller tummarna! :-)
    Karin B

    SvaraRadera
  52. Rätt svar: Var 6:de sekund!
    Följer dom på facebook, heter Alicia Kechmiri på facebook.
    Följer dig på instagram mitt användarnamn är akehs

    Skulle verkligen vilja vinna oljan och gör jag det så skulle du absolut få shoutout på instagram och i min blogg jag älskar den så mycket och det skulle vara supersnällt av dig om jag vann. Du skulle göra min dag så mycket bättre.

    SvaraRadera
  53. Emelie Öberg2014-09-03 00:13

    2. Var 6:e sekund

    Följt via instagram som @Obrge

    Gillat NUXE på facebook som Emelie Öberg

    SvaraRadera
  54. Hanna-Louise2014-09-03 10:09

    Svar: 2. Var 6:e sekund.

    Jag har gillat @annavittsvart på instagram, där jag heter @haalou

    SvaraRadera
  55. Jag är med och tävlar! Svaret är 2. Var 6:e sekund :)
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Rätt svar är 2. var sjätte sekund!
    Jag hoppas verkligen på vinst då jag drömt om denna olja i flera år men inte riktigt har de pengarna att lägga på hudvård... Håller tummar och tår!!!!

    Kram Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  57. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen och hoppas på lite tur nu när det har blivit Höst,
    då hud och hår kan behöva lite extra Tröst ♥
    ♠ Svar: 2. Var 6:e sekund
    ♠ Gillar sedan tidigare på fb Pernilla Wamsjö
    ♠ Delar och länkar här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10202917307869638
    ♠ Följer dig på instagram @Nillwa
    ♠ Delar även tävlingen på Instagram

    SvaraRadera
  58. Alternativ 2, var 6:e sekund :)

    andreas.westport@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Hej!
    Svaret är var 6:e sekund. Gillat på facebook:)

    SvaraRadera
  60. Svar: 2. Var 6:e sekund
    Gillat och delat på FB
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  61. Svar: 2. Var 6:e sekund
    Jag har gillar Nuxe Sverige och delat tävlingen på facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100007729547643

    SvaraRadera
  62. Hej!

    Svar. 2: Var 6:e sekund! Fantastiskt!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Och så har jag delat och tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/509803632456468

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Svar: 2. Var 6:e sekund

    3 extrachanser till mig :)

    Gillar på fb som Paola Allegrini
    Delat här: https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/509035659230519
    Följer dig redan på insta som muzepig)

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  64. kristin-c@hotmail.com2014-09-06 14:31

    Svaret är 2, altså var sjätte sekund. Måste vara en fantastiskt prisvärd produkt

    SvaraRadera
  65. Svar: 2. Var 6:e sekund

    Jag tar även en extra lott. Länkar till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  66. 2. var 6:e sekund

    gillat och delat på FB, följt på ig

    SvaraRadera
  67. Hej är gärna med och tävlar, rätt svar är: nr 2 var 6:e sekund.
    Gilalr och delar här https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921
    följer på instagram här evagustafsson_83.
    Vore jättekul om jag vann och fick chansen att testa denna olja. Är en riktig torris som får stora problem med torr kliande hud varje höst. Mvh Eva

    SvaraRadera
  68. 2.
    Jag gillar Nuxe på Facebook.

    SvaraRadera
  69. Svar: 2. Var 6:e sekund


    Har gillat NUXE på facebook och följer dig sedan länge på både Bloglovin och Instagram!

    Ha den finaste av kvällar!

    Kram Eva

    SvaraRadera

  70. Hej!

    Svaret på frågan är 2, det säljs en flaska var sjätte sekund.

    Jag gillar sidan som Jessica Eriksson (http://facebook.com/jessicaeriksson1979 är min profil)
    Jag bloggar om tävlingen på min blogg, http://nattstad.se/billighetsbloggen under kategorin Tips/Tävlingar.
    Direktlänk till inlägget:
    http://www.nattstad.se/billighetsbloggen/tavlingstips-15261688

    Jag håller tummar och tår och hoppas på vinst nu då. Jag börjar följa dig på Instagram under namnet Jessicadeluxe

    Mvh
    Jessica

    SvaraRadera
  71. Så spännande med en olja som jag aldrig hört talas om.
    Det vore något för en "torris" som mig att vinna...
    rätt svar är 2) var 6:e sekund
    Varma hälsningar från

    Yvonne S

    SvaraRadera
  72. Hej!

    Svar: 2) var sjätte sekund (!!)

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  73. 2!

    Jag håller tummar och tår för tur!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  74. 2. Var 6:e sekund

    Jag har delat tävlingen på facebook

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  75. Svaret är: 2. Var 6:e sekund

    Lena Eriksson

    SvaraRadera
  76. Hej!

    Huile Prodigieuse (svårt namn!) säljs var 6:e sekund. Svaret är 2.

    :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  77. ann-katrin j.2014-09-07 20:50

    2. Var 6:e sekund

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  78. Jeanette S.2014-09-07 20:50

    Hej!
    Vill väldigt gärna vara med i utlottningen av en flaska Nuxe.
    Rätt svar på frågan är: 2; var 6:e sekund.
    Använder dessvärre inga sociala medier,försöker vara social i livet istället så "delar" gärna så. :)
    Lycka till med karpaltunneloperationen. Dom tar mycket troligtvis en hand i taget, förstår hur handikappande det kan vara. Hoppas du blir bättre efter operationen och tack för trevlig läsning.

    Jeanette S

    SvaraRadera
  79. Var 6:e sekund!

    vh
    monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  80. Hej
    Var 6de sekund
    Hälsningar Anna
    elisabethsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Svar: 2: Var sjätte sekund!
    Gillar på fb. Veronica Andersson, Visby
    Delat på min fb sida.

    SvaraRadera
  82. 2. Var 6:e sekund säljs en olja från Nuxe. Jag gillar Nuxe på fb och följer på instagram, mitt användarnamn är Aylanas.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!