2014-08-12

Tävla om hudvård från Yvonne Ryding!

Sommarledigheten är över för många av oss och hösten är på ingång. Då passar det extra bra att lyxa till det och ge huden en naturlig skönhetsboost!

Svenska Yvonne Ryding ger er chansen att vinna ett fint hudvårdskit bestående av en ansiktsspray, en kroppsolja och en ansiktskräm.
Facial Toner - Fuktighetsbevarande ansiktsvatten med kanel som har en uppfräschande och sammandragande effekt på huden.
Body Oil - Näringsrik och lättabsorberad olja för hela kroppen.
Boosting Day Cream - Vårdande och intensivt återfuktande ansiktskräm med Q10 och Antarcticine som stimulerar hudens cellförnyelse.

__________________________________________
1:a pris Yvonne Ryding Sweden Facial Toner, Body Oil och Boosting Day Cream, värde 447 kr.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Nämn en YR-produkt som innehåller organisk avokadoolja!

Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Bifoga direktlänken eller användarnamn)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)
____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 24/8-14.
Lycka till!
____________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag sällan har möjlighet att kontakta vinnare enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

88 kommentarer:

  1. Produkter som innehåller Avokadoolja är :
    ✨Boosting Day Cream
    ✨Enriching Night Cream
    ✨Body Lotion
    ✨Body Oil

    Hälsnigar
    Pamela

    Kepagocu@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Det finns i bla Boosting day cream.
    Jag följer på IG, malinsvenskbjorck.
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Exempelvis Body oil

    SvaraRadera
  4. vilken toppen tävling, jag är gärna med ! Svaret är : Boosting Day Cream hoppas på tur nu :D my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  5. Svar:Bodyoil
    Följer på instagran GNILLA68

    Min mail:gunilla.egelstad@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Body lotion innehåller organisk avokadoolja.

    SvaraRadera
  7. Mitt svar är Enriching Night Cream. Dela på Facebook och följer på insta!
    Håller tummarna nu! :)

    SvaraRadera
  8. Boosting day cream �� samt body oil . Testar igen hoppas den kommer fram , tjoff!
    Marie_Alexandra på ig

    SvaraRadera
  9. Body Oil!

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Svar: tex. Boosting Day Cream
    Följer dig på Instagram, kleionstra
    Hejhej // Kerstin

    SvaraRadera
  11. Caroline Lundberg2014-08-13 14:21

    Yvonne rydings Boosting Day Cream innehåller organisk avocadoolja.
    Carro.07@hotmail.com
    Caroline Lundberg

    SvaraRadera
  12. Boosting day creme!!! Har följt dig länge på IG med alias gollobracing!! Ha en fin dag!! Helene

    SvaraRadera
  13. Helena i Uppsala
    Enriching Night Cream
    Jag kollar 25 aug om jag varit lyckosam.

    SvaraRadera
  14. Boosting Day Cream, Enriching Night Cream, Body Lotion, Body Oil

    SvaraRadera
  15. Tävling i YR produkter: Lavendelolja finns i Body Oil
    Hälsn. Nina

    SvaraRadera
  16. Hoppas jag vinner! Har provat YR:s produkter tidigare och gillat dom

    SvaraRadera
  17. Boosting Day Creme

    SvaraRadera
  18. Karin Synnergren2014-08-13 17:52

    Boosting Day Creme

    SvaraRadera
  19. Ing-Britt Andersson2014-08-13 17:58

    Hej Anna.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta åtråvärda YR-kit :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Boosting Day Cream

    Vänliga hälsningar //

    Ing-Britt

    ma731125@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Svar: Enriching Night Cream innehåller organisk avocadoolja.
    Följer dig på instagram som "miss_steelfist"

    SvaraRadera
  21. Body oil =)
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Svar: Finns i tex Body oil :)
    Vilken fantastisk vinst! Hoppas massor! :)
    Ha det bra!
    printessan@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Body oil

    Annica L
    annica.lagerberg@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Boosting Day Cream innehåller de :)
    Mitt instagram konto är @villemo
    min blogg heter lifetale.blogg.se
    jag kommer att tipsa på både blogg & instagram :)
    min mail är karlsson.jessica@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Boosting Day Cream

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  26. Boosting day cream finns den i.
    Tipsat på FB, Tina Carlström. https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
    Kram Tina
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill tävla, svarar Boosting Day Cream. Jag delar på min facebooksida i namnet Tindra Minja Nilsson. Min adress ö. förstadsgatan 41, 23138 Trelleborg Kram :)

    SvaraRadera
  28. Patrik Karlsson2014-08-14 09:15

    Enriching Night Cream

    SvaraRadera
  29. Den finns bla. i deras boosting day cream.

    /Charlotte
    charlotte061@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Rätt svar är: Det finns i bland annat produkten "Boosting Day Cream".

    Jag tar en extrachans också, jag har tipsat om tävlingen på min blogg. Inlägget hittas här: http://surfinbabe.blogg.se/2014/august/tavla-om-hudvard-fran-yvonne-ryding.html

    *Håller tummarna och hoppas på tur*

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Önskar verkligen vinna detta då jag har väldigt torr hy och verkligen provat det mesta. Håller verkligen tummarna.. :)
    Mitt svar på frågan är bla Enriching Night Cream.
    Följer dig på Instagram under namnet @strongangel och har delat tävlingen på FB här:https://www.facebook.com/johanna.aronsson.9
    Ha en fin dag! // Johanna

    SvaraRadera
  32. Enriching night cream

    SvaraRadera
  33. Body oil

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  34. Boosting Day Cream
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  35. Boosting Day Cream



    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  36. Camilla: Det finns bland annat i deras shower cream, men även annat som body oil, med mera. Jag håller på tummarna!

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Organisk avokadoolja finns i Boosting Day Cream

    SvaraRadera
  38. Rätt svar är: Boosting Day Cream

    Delat på FB: https://www.facebook.com/GamePat/posts/10152687328543217

    SvaraRadera
  39. Organisk avokado finns i dessa produkter: Boosting Day Cream, Enriching Night Cream, Body Lotion, Body Oil

    Hoppas på tur!
    Eva Renström / loppan_63@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med! Den finns bland annat i body oil. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  41. Boosting daycream innehåller avokadoolja.
    Följer dig på instagram @fruwihlborg.
    Kramis!

    SvaraRadera
  42. Hejdär! =)
    Följer dig redan på instagram som Decifabulous, <3

    Svaret på frågan: Enriching Night Cream är en produkt som innehåller organisk avokadoolja! =)
    Detta är precis vad min hy behöver nu när hösten anländer och det blir väderombyte. Då är min hy känslig och jag skulle älska att vinna denna "räddning". =)

    MVH/ Decibel S / decibels@live.se

    SvaraRadera
  43. Boosting Day Cream =)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  44. svaret på frågan en av dem produkterna är Enriching Night Cream
    tipsar om tävlingen här https://www.facebook.com/axdal87
    följer nu på instagram användarnamnet är axdal.se

    hoppas nu på tur :)
    Med vänlig hälsning, Axdal
    www.axdal.se
    axda@me.com

    SvaraRadera
  45. gah såg precis när jag tryckte på publicera att jag skrivit fel på mailadressen
    axdal@me.com ska det vara..

    SvaraRadera
  46. Hejsan !
    Den finns i Boosting Day Cream, Enriching Night Cream, Body Lotion och Body Oil.
    Vilken härlig vinst såhär när hösten står för dörren :) Delar på FB som Stina Polvi och instagram som @stina888 :) Önskar dig en fin helg ,
    Kram !

    SvaraRadera
  47. Svar: Enriching Night Cream

    Tipsat här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/495598037240948

    Följer dig redan på insta som muzepig :)

    Hälsningar

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  48. Yvonne Svensson2014-08-17 00:55

    Rätt svar... Body oil :)
    Hoppas jag har tur.

    SvaraRadera
  49. Svar: T.ex. finns det i Enriching Night Cream,

    Jag tar även en extra lott. Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  50. Boosting Day Cream
    kattensuss@hotmail.se

    SvaraRadera
  51. Svar: Body oil

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/august/24-augusti-vinn-hudvardsprodukter.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  52. 1. Organisk advokadoolja finns bl.a i Boosting Day Cream

    2. Delar tävlingen på min FBlogg (Sofie Altuntas)
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/680233192053573

    3. Följer på IG med namn SOFIE_ALTUNTAS

    Håller tummarna
    MVH
    Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Boosting Daycream
    Gillar redan på Instagram marlenerinda
    Mrinda@swipnet.se

    Ps. Var gärna med i min tävling också :-)

    SvaraRadera
  54. Jag är gärna med och tävlar, och en produkt som innehåller organisk avokadoolja är http://www.yvonneryding.com/shop/body-lotion-2/.

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Hej!

    Nedanstående produkter innehåller organisk avokadoolja:
    Boosting Day Cream, Enriching Night Cream, Body Lotion, Body Oil

    Jag delar tävlingen på FB alias: Mary-Anne Christensen
    https://www.facebook.com/#!/petra.christensen.9

    Följer på Instagram alias: Petra Christensen

    Hälsningar
    Petra Mary-Anne Christensen
    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Boosting Day Cream, Enriching Night Cream, Body Lotion, Body Oil.
    Tipsar på FB delar och följer. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  57. Anna Lundqvist2014-08-19 13:01

    Svar Boosting Day Cream

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Wow vilken tävling!

    Oljan finns bland annat i Boosting day creme som är en del av vinsten!

    /Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  59. Boosting day cream Facebook saritha turunen instagram @saritasmat

    SvaraRadera
  60. Boosting day creme innehåller denna olja :-)
    Tipsar om din tävling https://www.facebook.com/elisabeth.nilsson.501151
    Följer dig på instagram sedan tidigare nonninini331 Hoppas på turen // Elisabeth Nilsson

    SvaraRadera
  61. Boosting day cream

    carola23@live.se

    SvaraRadera
  62. tina klausen2014-08-21 02:09

    Hej:) Y.R body oil innehåller avokado:). Följer dig på instagram. Heter mymelody666 där:) mvh tina!

    SvaraRadera
  63. Svar: Body Oil

    Delat på FB https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152321262573543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  64. Hej, vet inte om mim kommentar gick iväg....här kommer den igen! Får du två lika får du ta bort den ena så att alla tävlar på lika villkor :)

    jag är gärna med i utlottningen av Yvonne Rydings produkter :)
    ♥ Svar: Boosting Day Cream
    ♥ Delat / Länkat offentligt på fb: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10202829008102199
    ♥ Följer dig på instagram sedan tidigare @Nillwa
    ♥ Delar strax på instagram (mobilen är på laddning)

    SvaraRadera
  65. Finns t ex i Boosting day cream.
    Tipsat om tävlingen offentligt på min Facebooksida. Kan ses här:
    https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12
    Håller tummarna!
    in_cava_vita@hotmail.com
    /Elisabet A.

    SvaraRadera
  66. Svar: Boosting Day Cream.
    Har tipsat om tävlingen här https://www.facebook.com/pallella.lullin?fref=nf

    SvaraRadera
  67. Glömde skriva min mailadress: pallella@spray.se

    SvaraRadera
  68. 1. Jag är gärna med och tävlar, Boosting Day Cream innehåller organisk avokado olja
    2. Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    Har ej instagram
    Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  69. Enriching night Cream och boosting daycream. Delar på FB som Kristin Henrysson- Eksjö

    SvaraRadera
  70. svar BOOSTING DAYCREAM
    DELAR PÅ MIN BLOGGhttp://flinkan69.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  71. Finns i: Boosting Day Cream, Enriching Night Cream, Body Lotion, Body Oil
    Jag gillar och delar på facebook https://www.facebook.com/AnetteNettanX
    samt följer på instagram (manettan)
    Anette Eriksson
    manettan@gmail.com

    SvaraRadera
  72. Body oil

    Vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  73. Mitt svar på frågan blir boosting day cream!

    SvaraRadera
  74. Body oil
    Har tipsat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/501688939934604

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Enriching Night Cream innehåller organisk avokadoolja.
    Kram
    Lena
    fly2me@spray.se

    SvaraRadera
  76. Wiie, jag hann delta i tävlingen :)
    Svar: boosting day cream
    Hoppas på denna vinst, skulle göra denna nyblivna mamman gott.
    En fin present till någon jag lätt glömmer bort, mig själv!
    Jag följer dig på IG, maddiekmw.
    // Maddie

    SvaraRadera
  77. Avokadooljan finns i bl.a. Boosting Day Cream

    Jag hoppas vinna hudvårdskitet

    V.g. sänd det i så fall till

    Inger Björkman

    SvaraRadera
  78. Hej!

    Avokadoolja finns bland annat i Body Lotion!

    :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  79. Kristina T.2014-08-25 10:17

    Body Lotion.
    Åh tänk att få ha dom snygga flaskorna
    på badrumshyllan.

    Kristina Turesson

    SvaraRadera
  80. Body Lotion

    Har delat på FB se https://www.facebook.com/sven.soderling

    Svenne

    SvaraRadera
  81. Body Oil!

    Jag håller tummar och tår för tur!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  82. Hejsan!

    Svar: Finns bl.a i Enriching Night Cream

    Följer och tipsar om tävlingen på IG med namn: madelene_abrahamsson

    Skulle bli så glad om jag vann dom fina produkterna.
    Jag har fått så torr hud efter alla cellgiftsbehandlingarna
    då jag nyligen haft svår cancer. Skulle passa mig perfekt att
    få använda dom härliga produkterna. Håller tummar och tår att
    just jag den kanonfina vinsten får!!!!!

    Kram Madelene

    SvaraRadera
  83. ann-katrin j.2014-08-25 10:18

    ex vis Body oil

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!