2014-09-19

Hand, MyTrendyPhone och höst!

Det går bra att inte använda handen även om det är lite krångligt. Svårt att borsta tänderna med fel hand och så kan jag inte lyfta upp barnen. Jag kan bära dem och stödja med den gipsade armen men det är osmidigt. Lite läskigt om de gör något oväntat som kräver en plötslig reaktion med fel hand. Då gör det ont i såret, spänner till och känns, kanske mest, obehagligt.

Annars går det bra. Värken i fingrarna är redan borta och jag stretchar som jag ska. 

Nej, MyTrendyPhone har inte skickat min mobil. Hade lite kontakt med dem och jag var arg, arg, arg men mer om det senare. Vi är egentligen inte typen som får saker reparerade, tekniska prylar alltså, utan vi köper nytt. Den här gången valde jag att inte göra det och då blir det struligt. Irriterande för jag kan inte hantera den Iphone jag lånat under tiden och jag saknar min kamera.

Det är fredag och solen skiner. När maken måste vara med barnen hela tiden så blir det familjetid för hela slanten. Inget bygge som pockar och drar i honom, skönt är det. I helgen hoppas jag på någon tur upp på fjället för att njuta av den där underbara doft hösten bjuder på. Färgerna, den friska luften... Älskar hösten!

3 kommentarer:

  1. Åh, underbara friska luften på hösten! :)

    Vilken tur att smärtan i fingrarna redan är borta, det är ju ett bra tecken! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det läker fort och fint!

    Tråkigt när det tar längre tid än man tror :(

    SvaraRadera
  3. Var försiktig bara så du inte gör mer än vad som är bra.
    Njut av färgerna åt mig också. Insåg häromdagen att naturen börjat skifta i orange. Älskar färgerna på hösten.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!