2014-09-22

Helgen!

Helgen bjöd på sol och regn, perfekt höstkombination av korta fjällturer och filmmys i soffan. Sådana här helger gillar jag.
The husband och Helikopterpojken.
Två av mina älsklingar.
Med en gipsad högerhand och en allmänt överansträngd vänsterhand, blir det inte mycket skrivet eller läst, varken digitalt eller på annat sätt. Utan min mobil blir det ännu färre tillfällen att läsa mina favoritbloggar och så men jag tar igen det framöver.

Det är många gånger jag är på väg att ta loss bandaget, det är så störande och jag hinner tänka att det är handledsstödet jag haft de senaste månaderna. Det ryckte jag loss i ilska många gånger men gipset sitter kvar och jag gör mitt bästa för att undvika lyft och de rörelser som gör ont.

Inga lyft de första fyra veckorna, lättare lyft från vecka fem och normal belastning från vecka sex. Det har inte ens gått en vecka men jag hoppas ju att jag låter läkningen ta sin tid.

4 kommentarer:

  1. Fina killar du har!!
    Ja läk långsamt nu, inte stressa...
    Carpe diem o allt vad det heter.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Sån fin bild på dina fina grabbar!!
    Och ta det lugnt nu så du blir bra. Tänk sen när det är färdigläkt då kan du ta igen allt du missat. Men tills dess NJUT på soffan med pralinskålen på magen :)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild, den skulle du ju göra en förstoring på :D
    Förstår du tycker det är jobbigt emellanåt, men några veckor går fort och snart är du back on track..så vila på!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild!

    Låt det ta tid och stressa inte fram en läkning, straffar sig alltid i längden.

    Kram Kristin
    Http://onlyfemale.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!