2014-09-06

Idag blir det...

hemmafix!
Vi har fått upp en fin hylla i Litens rum. Ett loppisfynd som barnens mormor och morfar gjort, de är bra på sådant. 

Det är en början. Hennes rum är det enda jag kommer försöka styra litegrann i. Synd bara att det är så pyttelitet, för mycket som ska få plats på för liten yta. En utmaning.

De stora barnen får fria händer i sina rum. Nästan. Så länge det är praktiskt möjligt.
Igår kom den efterlängtade IKEA-beställningen, hurra! Skruva, skruva, plocka fixa. Så snart maken kommer hem från jobbet hoppas jag att han orkar sätta upp gardinstänger och sätta ihop soffan. Jag ska försöka hinna stryka lite tills dess.

Först ut i solen en stund. Vad gör du idag?
- vs -

3 kommentarer:

  1. Idag kommer vi få besök av Peters pappa och sambo så jag tänkte bara något, idag igen ;) Sen till kvällen ska vi hem till en kompis som fyller år, och bli bjudna på tacos. Värre lördagar än såhär har man ju haft ;)

    SvaraRadera
  2. Min bror från Gotland är här.
    Utan familjen, och bara tills imorgon. :)

    SvaraRadera
  3. Skruva ihop ikea möbler är ju bland det bästa man kan göra på en helg! Måste dra iväg sambon dit snart också. Minst en bokhylla fattas här hemma! ;)

    Superfin hylla också! Nu blev jag loppissugen ... hur ska man hinna med nåt sånt?!

    Kramkram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!