2014-09-04

Tävla om biobiljetter och prylar med Boxtrolls!

Den 12 september är det biopremiär för familjefilmen The Boxtrolls. 

Där får vi träffa de udda troll som bor under staden Cheesebridge och följa med dem på roliga och spännande upptåg!

Universal Pictures ger er chansen att vinna biobiljetter, en gullig ryggsäck och ett pennskrin.
Under stadens idylliska gator bor boxtrollen, ondskefulla monster som kryper ut ur kloakerna på nätterna och stjäl det invånarna i Cheesebridge håller allra kärast: deras barn och deras ost. Åtminstone är det så legenden lyder. I verkligheten är dock boxtrollen ett älskvärt och knasigt underjordiskt folk som bär omkring på sina kartonger som sköldpaddor bär sina skal. 

När Boxtrollen blir måltavla för den livsfarliga skadedjursbekämparen Arhibald Snatcher som ser utrotandet av trollen som en biljett in i Cheesebridge-sociteten, står allt hopp till deras adopterade hjälte Eggs.
__________________________________________
1:a pris En Boxtrolls ryggsäck, pennskrin och 4 biobiljetter.
2 - 3:e pris Pennskrin och 2 biobiljetter.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter staden som Boxtrollen bor under?

Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)
____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 21/9-14.
Lycka till!
____________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag sällan har möjlighet att kontakta vinnare enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

53 kommentarer:

  1. Hej. Jag är gärna med och tävlar. De bor under Cheesebridge. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  2. Vilken frän ryggsäck! Och filmen tror jag skulle gå hem hos grabbarna! Så nu hoppas jag på tur!

    Rätt svar: Cheesebridge
    Jag följer dig på instagram redan @elinteg
    Och jag delar tävlingen offentligt på facebook - Elin Tegström

    mail. elinteg81@gmail.com

    Hoppas, hoppas, hoppas.

    SvaraRadera
  3. Cheezebridge 👍 vilken spännande och kul film, den skulle jag vilja se med barnen!! Följer på IG under alias gollobracing!! Med vänlig hälsning, Helene

    SvaraRadera
  4. Är gärna med.
    Svarar Cheesebridge.
    Följer dig på Instagram, fruwihlborg heter jag.
    Hoppas på tur denna soliga märkliga fredag.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Cheesebridge - vilket härligt namn ostbron. ;-)

    Givetvis har jag delat på bloggen, Facebook och Instagram.

    SvaraRadera
  6. Cheesebridge :D

    Jag är gärna med. Casper 4,5 år blev helt tagen av filmen när vi såg den på reklam :D

    SvaraRadera
  7. Bodil Hervén2014-09-06 08:18

    cheesebridge

    bodil79@sverige.nu

    SvaraRadera
  8. Boxtrollen bor i Cheesebridge.

    rikardarvidsson@tele2.se

    SvaraRadera
  9. Ann-Kristin B2014-09-06 18:30

    Svar: Cheesebridge
    Följer på instagram som annkrb + delar
    trelleborg (@) home.se
    Delat på FB här; https://www.facebook.com/annkristin.bakken.16/posts/257497457792657

    SvaraRadera
  10. Cheesebridge.
    Vi älskar också mörker, biomörker .

    SvaraRadera
  11. Cheesebridge

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Längtar verkligen tills denna filmen har premiär, och att vinna biljetter och annat kul hade ju varit toppen.

    Cheesebridge heter staden.

    Följer på Instagram som sagobrandt

    MVH Sanna

    SvaraRadera
  13. Rätt svar på frågan är Cheesebridge!
    Det vore så himla roligt att vinna, och få bjuda med gudsonen Hampus, 5 år, på hans första biobesök!!!!

    SvaraRadera
  14. Cheesebridge

    carola23@live.se

    SvaraRadera
  15. Cheesebridge.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  16. Självklart vill jag vinna biljetter till denna pärla!
    Svar: Cheesebridge

    SvaraRadera
  17. Åh !! Jag vill vara med, det här verkar vara en super rolig film ! :)
    Staden heter Cheesebridge.

    Delar på fb ( Michaela Ambjörnsson ) och följer på instagram ( frokenmela )
    KRAM

    SvaraRadera
  18. 1. Jag är gärna med och tävlar, svaret är Cheesebridge
    2. Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera

  19. CHEESEBRIDGE

    vh
    monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  20. Svar: Boxtrollen bor under staden Cheesebridge!

    Jag har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/september/the-boxtrolls.html :)

    SvaraRadera
  21. Svar: Cheesebridge


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  22. Staden heter Cheesebridge och den här filmen verkar vara helt i min smak! 😃 Skulle va toppen att kunna ta med alla barnen på den! (Ja, bio är inget billigt nöje) 👍 delar på Facebook och följer på insta (marthinalundstrom)
    Sol och kram
    Marthina Lundström
    Marthina.Lundstrom@tele2.se

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna det här priset då vi är mycket nyfikna på filmen här hemma.

    Vad heter staden som Boxtrollen bor under?
    Svar: Cheesebridge

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på instagram (Mammasvardag).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Staden heter : Cheesebridge

    SvaraRadera
  25. Svaret på frågan är Cheesebridge. Jag heter Jessicadeluxe på Instagram och har följt dig sedan den förra tävlingen (måste kolla resultat på den kom jag på..) och jag delar tävlingen på min blogg http://nattstad.se/billighetsbloggen också. Titta under kategorin Tävlingar om det inte ligger överst.

    SvaraRadera
  26. Åh, jag vill verkligen se den filmen! Den verkar urgullig!
    De bor under staden Cheesebridge!

    stellaskoog@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Staden heter Cheesebridge. Håller tummarna nu :-)

    SvaraRadera
  28. Cheesebridge
    //Ida

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Staden heter Cheesebridge, är väldigt övertygad om att mina småsyskon skulle vilja se denna:)

    SvaraRadera
  30. Beatrice Abrahamsson2014-09-12 12:50

    Staden heter Cheesebridge :)

    beaabrahamsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Cheesebridge
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  32. Cheesebridge

    lenaribbe (instagram)

    SvaraRadera
  33. Cheesebridge

    Emilia Trennsby
    emiliatrennsby.blogg.se
    milantrennsby@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Ylva Haglund2014-09-14 21:28

    Cheesebridge

    SvaraRadera
  35. Det här kommer helt klart bli en ny favofilm bland mina tre små älsklingar! ...o säkert för mig också då jag är barnsligt förtjust i välgjorda familjefilmer <3

    Boxtrollen bor i Cheesebridge!

    Jag kommer att länka till din tävling ifrån min blogg http://pockethexorna.blogspot.se/ o lägger till mig som följare på Bloglovin som Pockethexan.

    Kramis i från Pockethexan själv.

    PS:välkommen in hos mig för att få el. lämna boktips, det finns nämligen något för alla i alla åldrar!DS

    SvaraRadera
  36. Cheesebridge!
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  37. Rätt svar är såklart: Cheesebridge

    SvaraRadera
  38. Svar: Cheesebridge

    Jag har tipsat och delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/516019058501592

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Svar:Cheesebridge
    Delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152386126978543
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Jag vill självklart vara med i din fina tävling! Rätt svar är: Cheesebridge

    Jag delar såklart på facebook under https://www.facebook.com/annam.rautila

    och gillar på instagram! Nu håller jag tummarna!
    Kram så länge!

    Anna M Rautila
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. glömde skriva mitt instagramnamn, det är theotott :) Kram!

    Anna M Rautila
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Svar: Cheesebridge

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej!

    De bor under staden Cheesebridge.

    SvaraRadera
  44. Hej!

    Svar: Cheesebridge.

    :-)

    Varma hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Cheesebridge

    Delat tävlingen på FB har gjort

    https://www.facebook.com/sven.soderling

    SvaraRadera
  46. Cheesebridge!

    Jag håller tummar och tår!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  47. Hejsan!

    Staden som boxtrollen lever under heter Cheesebridge. Hoppas nu på riktigt mycket tur!


    Med Vänliga Hälsningar
    Emma J

    SvaraRadera
  48. Cheesebridge heter staden!

    Inger F

    landvettero

    SvaraRadera
  49. Hej!

    Trollen bor under staden Cheesebridge.

    Mvh Alice

    SvaraRadera

  50. Hej.

    Staden heter Boxtrolls.




    Mvh

    Björn

    SvaraRadera
  51. Boxtrollen bor under staden Cheesebridge.

    Lena E

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!