2014-10-26

Aaaaiiight!

Som kontrast till mina gnälliga inlägg kommer här ett positivt.

Jag mår så bra! Fredag, lördag och idag är riktigt bra dagar och jag njuter av känslan. Att tycka om sig själv, att vara förälskad i sin man, att fånle så fort man ser på sina barn, det är jävligt skönt!

Handen är bättre, jag känner mig lugn och avslappnad i vardagen. Har fått en massa saker som hängt över mig gjorda och jag trivs i vårt hem. It's all coming together i huset, massor kvar javisst, men massor gjort. Älskar tomma ytor och de blir alltfler sådana när alla saker kommer på sina rätta platser. De får egna platser kan man säga.

Har de bästa läsarna som skriver så fina kommentarer att mitt hjärta fylls, tack! Jag väljer att fokusera på allt som är bra och damn girl, det känns bra!

Hoppas ni underbara har en ljuvlig söndag (med en gratis timme dessutom)!
- vs -

6 kommentarer:

  1. Låter härligt! Håll fast vid den känslan :D

    SvaraRadera
  2. Underbar känsla !! håll kvar den för guds skull :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Men älskar ditt inlägg!!
    Längtar tills jag med har "tomma" platser i huset. Men det får väl bli om en vecka. För nu är det lov och leksaker överallt är ett faktum ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Underbart! Man måste se det positiva. Ibland är det så mörkt att man totalt är blind för allt ljust och vackert. Då behöver man precis en sådan här knuff som du nu gett mig. Tack! :-D Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att du har fått sovbarn! Jag glömde lägga en beställning på det när jag blev gravid... Sonen sov nog ingenting hela hans första år, fattar inte hur jag överlevde. Lillan har det gått desto bättre med, ska bara försöka få henne att sova nån timme längre på morgonen ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!