2014-10-01

Jepp!

S l o w m o t i o n

Så är det med en hand (och för min del är det ändå bara tillfälligt).

När den ickeopererade handen dessutom bränner i leden och strejkar blir det lite svårt och jag blir mycket frustrerad. Trodde att det var bättre häromdagen och gjorde som man gärna gör, kör på. 

Straff: sämre, ont både i led, sår och fingrar. Bakslag. Nu börjar jag om från början med noll aktivitet av högerhanden. Typ. Maken får vara hemma med barnen och jag får skärpa mig.
Men de fina nejlikor mamma gav mig blommar vackert och jag blir glad varje gång jag ser dem. Finaste, finaste mamma.

Snart torsdag, den här veckan också.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Skynda långsamt, fina tok ♥

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt! Jag vet hur det är eftersom jag gör samma sak. Bättre dag då härjar man på och sedan kommer straffet. Försöker hålla mig i skinnet men det är svårt. Hoppas du lyckas bättre eftersom det är viktigaste är att du blir hel.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker blomma! Men du måste vara rädd om dig, ju bättre du sköter dig desto fortare läker du ihop! Så vila, vila, vila :)

    Förstår att ni ligger lågt med aktiviteter med så många barn i huset! Jag fasar redan för när lillan blir så stor att även hon vill hitta på nåt! Men det får bara vara aktiviteter på helgerna än så länge känner jag. Tror inte sonen orkar ha något på kvällstid, han är trött då redan som det är.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!