2014-10-16

Roy Fares inspirerar mera!

Jag fick Roy Fares nya bakbok förra veckan och är lika glad för den som hans förra, United States of Cakes
I boken Delicious - Bakverk för en godare höst och vinter finns en hel massa inspirerande recept, både svenska och utrikiska, drycker och bröd, där bilderna är lockande som vanligt. 

Herr Fares gör så snygga bakverk!
Chokladpavlovan ser ju gudomlig ut men maräng är inget jag lärt mig hantera så jag kommer premiärbaka något enklare. Det finns som sagt massor av recept, både enkla och svårare. En riktigt bra present till någon som tycker om sötsaker.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Livsfarlig bok! Följer honom på Instagram och jag dör nästan varje gång han lägger upp en ny bild...

    SvaraRadera
  2. Älskar Roy Fares! Han är så grymt duktig :)

    SvaraRadera
  3. Ska få denna också signerad av Roy Fares när han kommer till Skåne

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!