2014-10-02

Tävla om overall från ISBJÖRN of Sweden!

För andra året i rad har testinstitutet Bäst-i-test.se utnämnt Isbjörn of Swedens vinteroverall IGLOO till vinnare i sin kategori. 

För att fira utmärkelsen startar vi en tävling där en av er vinner en overall!
1:a pris En IGLOO Winter Jumpsuit från Isbjörn of Sweden, värde 1999  kr.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på frågan:

Vad har IGLOO utnämnts till?
Ledtråd

Ange även vilken färg och storlek du önskar vinna i en kommentar. Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

(Skriv att du gjort det)

- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.

(Tagga @annavittsvart)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)
__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 19/10-14.
Lycka till!
__________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

93 kommentarer:

  1. - IGLOO har blivit utnämnd till bästa premiumoverall 2014, bäst i test :)
    - Om jag har turen och vinner så önskar jag en swedishblue i storlek 128.

    - Gillar de på Facebook (Sara Kramer)
    - Har delat tävlingen offentlingt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152691087041628
    - Följer dig redan på Instagram (sfik heter jag där)

    Kram, Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med. Den har utnämnts till bästa premiumoverall. Vinner gärna en verryberry i storlek 86 lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Ojojoj vad jag vill vinna den här!!
    Bästa premiumoverall - Bäst i test.se 2014
    Grön stl 104
    Jag gillar och delar på FB alias: Mary-Anne Christensen
    https://www.facebook.com/petra.christensen.9

    Hälsningar
    Petra
    gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Svar: Bästa premiumoverall Bäst i test.se 2014

    Jag hoppas att jag vinner en i färgen swedish blue i storlek 86.

    Jag tar givetvis en extra lott - jag har länkat till dig till höger i min blogg under bra tävlingar och håller alla tummar och tår att jag har tur i den här tävlingen!!!

    SvaraRadera
  5. "Bästa premiumoverall" - Bäst i test 2014 !

    Och vet du - jag skulle bokstaviligt talat DANSA av glädje om jag vann denna i mörkblått ( strl 116 ) till Viggo !
    Hösten och vintern närmar sig med stormsteg och utgifterna växer på hög här hemma.
    Att skaffa hus har visat sig bli en DYR (men kul ) historia.
    Därför hoppas jag på turen att vinner en overall så kanske vi kan lägga en tusing på något roligt för hela familjen istället.
    Det vore guld värd i en tillvaro fylld av utgifter :)

    Gillar och delar på fb - Michaela Ambjörnsson
    Följer dig på intagram sedan tidigare - frokenmela

    Kram

    SvaraRadera
  6. Årets premiunoverall.

    Önskar vinna den gröna i storlek 116.

    2. Jag gillar isbjörn på fb Victoria g Tegström

    SvaraRadera
  7. Svar bästa premiunoverall
    Önskar Verryberry i stl 98 om jag vinner
    elisabethsdotter@hotmail.com
    Hälsningar från Anna

    SvaraRadera
  8. Hej hopp!
    Bästa Premiumoverall är svaret.

    Önskar en swedish blue, stl 128

    Gillar, delar och följer (axtommy)

    SvaraRadera
  9. Bästa premium overall :D Bäst i test 2014 *ler*
    *gillar på facebook /Angelica Pettersson
    *delar tävlingen under samma namn
    *följer dig på instagram sedan tidigare :) (Angelica_alltochlitetill)

    Skulle mer än gärna vilja vinna denna till sonen <3

    Ha en toppendag sötis!

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Waow vilken tävling, klart jag måste vara med!! Igloo har utnämnts till Bästa premiumoverall!

    Följer dig sedan tidigare på instagram som frupsvarld

    Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja vinna den i lemonad storlek 98

    Nu håller jag alla tummar!!!

    SvaraRadera
  11. Svaret är Bästa premium overall :)
    Jag skulle vilja ha VeryBerry i storlek 80, Jennifer har en overall. Men eftersom hon börjar föris i november så måste hon absolut ha två stycken. Det skulle vara oerhört perfekt att få prova en overall som är bäst i test, speciellt när dom kommer bli välanvända :)

    Jag gillar dom på Facebook och jag delar även tävlingen där.
    Jag följer dig sen lääääänge på Instagram (mamabeatrice).

    Nu håller jag alla tummar och tår!
    KRAM
    beabofink84@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Lina Eckerström2014-10-03 13:33

    Jag är gärna med och hoppas på en bra overall till stora tjejen :)
    En mörkblå i stl 110 ska nog passa fint.

    Svar : Bästa Premiumoverall.

    Gillar på facebook & har delat tävlingen på facebook - Lina Eckerström

    Ha en fin helg !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Jag e såklart med! Isbjörn rockar och har därför vunnit "bästa Premium Overall 2014" av det oberoende testinstitutet Bäst-i-test.se.

    Jag håller tummarna för en overall i strl 110 i färger Swedishblue. Gillar även den mörkblå väldigt mycket men hittar inte den på sidan.

    Jag gillar Isbjörn of Sweden på facebook sen länge
    Jag har delat tävlingen på facebook : https://www.facebook.com/kim.falkenstrom
    Jag följer dig nu på instagram under namnet kimsalabim8

    Så, alla extrachanser jag kan ta är nu uppfyllda! Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  14. IGLOO är utsedd till "bästa premiumoverall"
    Dottern fyllde 1 år den 29/9. Hon fick mycket fint när hon fyllde, men ingen overall som jag hade hoppats, så detta vore en perfekt present i efterskott <3
    Hon ska börja förskolan inom kort, och skulle kännas tryggt om hon hade en varm och tålig overall, speciellt nu innan hon är stadig på fötterna.
    Om hon vann, önskar jag en NAVY (om den finns i storlek 86)
    Annars en VERYBERRY stl 86.
    Följer dig redan på IG (@maddiekmw)
    Hoppas! <3

    SvaraRadera
  15. Jag skulle vilja vinna en grön i storlek 116 till min son Leo. Han får ärva allting efter sin syster men nu börjar han komma upp i ålder och behöver en ordentlig slittålig overall att härja runt i.

    Svaret på frågan är. Den är utsedd till bästa premiumoverall, bäst i test 2014.

    Jag gillar redan med namn Linnea möller.

    Jag delar tävlingen på facebook i namn Linnea Möller.

    Mvh jessamy

    jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Bästa premiumoverall 2014 har de utnämnts till.
    Har jag turen att vinna skulle jag önska mig en i färgen swedish blue och storleken 86.
    Jag gillar på FB, Tina Carlström.
    Har tipsat på FB, https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
    Kram Tina
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. 1.Bästa Premium Overallen 2014
    2. storlek 80 färg blå

    AVS: Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Bästa premiumoverall bäst i test 2014

    Skulle vilj ha en blå och gärna i storlek 80.. Fanns tyvärr ingen i min dotters storlek så tar en liten till bebisen som kommer nästa år.

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  19. De har utnämts till bästa premiumoverall bäst i test! Skulle vara underbart att få vinna en swedishblue i strl 92 om det finns, hemsidan visar endast 86 eller 98, så då blir det 98 isf :). Skulle vara underbart att få bädda in ett av ungarna i en igloo i vinter.

    Gillar på Fb - johanna andersson
    delar på fb och följer dig på instagram din goding :)

    Puss o kram

    SvaraRadera
  20. Jenny Johansson2014-10-03 22:32

    Svar: Bästa premiumoverall 2014
    Följer på fb.
    Följer på instagram : jennyshusochhem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde ju att meddela vilken storlek. En i 122 hade suttit fint. Färg spelar ingen roll :-)

      Radera
  21. Svar: Bästa Premiumoverall av bäst-i-test.se
    Swedishblue i storlek 98cl :)
    /zandra persson

    SvaraRadera
  22. Jenny Bodman2014-10-03 23:20

    Igloo har utnämnts till Bästa premiumoverall Bäst i test 2014!
    Vi önskar vinna en overall i färgen swedish blue och stl 104.
    Jag gillar sedan länge Isbjörn på facebook, delar på instagram och följer redan dig på instagram (användarnamn: jennybodman)
    :-)
    Håller tummarna för vinst, såg precis att dotterns overall blir alldeles för liten i vinter!

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Den har utnämnts till Bästa premium overall 2014.
    Swedishblue skulle jag vilja ha i stl 86.
    Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Följer på instagram, malinsvenskbjorck.
    Ha en härlig helg i nya soffan (snygg).
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Bästa premiumoverall!
    Önskar swedishblue i 110,
    Instagram: thessekj

    SvaraRadera
  25. Bästa premiumoverall 2014 :).

    Följer på instagram och delar där om en stund. Theyarp heter jag på instagram.

    Hade velat vinna veryberry i storlek 86. Håller tummarna :).

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Jag är gärna med!

    Igloo har utnämnts till
    http://www.bäst-i-test.se/Overall/Isbjörn-IGLOO-300x400-bästa-premiumoverall.jpg

    Den bästa premium overallen enligt bäst-i-test 2014.

    Om jag vinner, så önskar jag en:
    Swedishblue, storlek 110.

    Jag gillar på FB som Kristiina Söderström.
    Jag följer på Instagram som "sodercrowcastle".

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kristiina.
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  27. Jenny Thorsell2014-10-04 15:26

    Svar: Bästa premiumoverall 2014
    Gillar på FB och delar tävlingen här: https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/281499778717087

    Hoppas på tur då jag har en liten tjej på 2 år som jag vill hålla riktigt varm i vinter :)

    SvaraRadera
  28. Bästa premiumoverall Bäst i test 2014
    Har gillat och delat på FB som irene eliasson. Följer på instagram som ireeli. Marinblå stl 98
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera

  29. IGLOO vann priset: Bästa Premium Overall 2014

    Mörkblå storlek 98

    /Heavenly

    SvaraRadera
  30. Vilken passande tävling! Var på klädbytardag idag för att hitta en overall till killen, men det gick ju inte att komma fram till vinterkläderna vid öppningen, och när jag väl gjorde det så fanns det ingen i hans storlek... Tar chansen här!

    - Bästa premiumoverall Bäst-i-test 2014.
    - Swedishblue storlek 86.

    Extra!
    - Jag gillar Isbjörn of Sweden på Facebook.
    - Delat tävlingen på Facebook (https://www.facebook.com/jenny.sjoberg.52).

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Bästa premiumoverall

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Svarar "bästa premiumoverall".
    Följer på facebook, Camilla Wihlborg.
    Hänger hos dig på instagram, @fruwihlborg.
    Om fru Fortuna är god och om jag har rätt svar så önskas en rosa i Lavastorlek. 116 antar jag.
    Knyter tummarna!

    SvaraRadera
  33. Bästa premiumoverall 2014!

    Jag vill gärna vinna en grön overall i storlek 98 till min son Hektor, som helst skulle bosätta sig i en snödriva om han fick för mamma.

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Vilken tävling va! En riktig supervinst som min son skulle älska, och jag med såklart! :-)
    Bästa Premiumoverall har bäst-i-test.se utnämt denna overall till, och har jag turen med mig skulle en swedishblue i storlek 116 sitta fint :-)

    Gillar redan på fb (maria mattson) och delar tävlingen där också https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Mvh

    Maria
    Mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Svar: Bäst i test 2014

    Om jag vinner så vill jag vinna en marinblå i stl 92 alt 98

    Gillar på FB, Anna Karlsson
    Följer dig insta (annakarlsson_75)

    delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/10/05/overall-1910/

    Motivering:

    Paniken kom när jag insåg att de två overaller vi har från POP faktiskt är mer "sitta i vagnen" overaller. De är inte vattentålig utan vi behöver verkligen en rejäl overall till vintern. Så typiskt, har tyckte jag att jag varit ute i god tid och så var jag lite fel ute. Hoppas på tur i din tävling så Felix får hålla sig varm och torr i vinter.

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  36. Martina martina.bulat@hotmail.com2014-10-05 21:45

    Bästa premiumoverallen 2014

    Skulle vilja ha i swedishblue i storlek 98 :)

    SvaraRadera
  37. Hej Hej!
    Overallen är utsedd till bästa premiumoverrallen bäst i test 2014.
    Skulle vilja vinna en grön i storlek 128, har även gillat sidan på Facebook.
    Håller tummar och tår ��.
    /Jenny
    Jennythornqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Svar: vinnare av “SOA Award” i Barn kategorin, på ISPO 2013 & Polartec APEX Award 2011

    Har gillat på fb (Emma Öberg)
    Följer på instagram (Emmakina)
    Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2014/october/tavling-overall.html

    SvaraRadera
  39. blå storlek 90

    SvaraRadera
  40. Vilken fantastisk tävling, jag är absolut med och tävlar :)

    1. Bästa premiumoverall
    2. Skulle vilja vinna verryberry i strl 98 till min dotter
    som verkligen skulle behöva en bra overall till den
    kalla och otroooooligt långa vintern här uppe i norr.
    Då jag är ensamstående, 100% studerande, extrajobbande mamma
    till min 3åring så skulle det betyda så mycket att vinna denna.

    3. Gillat på fb (camilla millah öman)

    4. Följer på instagram (millahoman)


    HOPPAS HOPPAS HOPPAS :) Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Ååh en sådan skulle vår Xerxes verkligen behöva när han ska busa i snön.

    Svar: Bästa Premiumoverall Bäst-i-test.se 2014

    Lemonade (Grön) storlek 104

    Gillar Isbjörn of Sweden på Facebook (Elisabeth Öberg)

    Delar på Instagram @lillategelhuset
    Delar på Facebook (Elisabeth Öberg) https://www.facebook.com/elisabethoberg/posts/10152488244927753

    Följer @annavittsvart på Instagram (@lillategelhuset) :-)

    Håller tummen jättehårt,
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  42. här vill man ju verkligen vara med! har läst så mycket gott om isbjörns overaller och prislappen ger ett hum om att det är riktigt kvalité!

    igloon har blivit vald till bästa premiumoverallen och blivit bäst i test 2014.

    swedishblue strl 104 hade jag valt vid vinst!

    gillar redan isbjörn på fb - lisette bäcksro
    och följer dig på instagram - thecalmstreem

    håller tummarna för en högvinst!!! =)

    kram lisette

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Svar: Bästa premiumoverall

    Jag skulle vilja vinna: Swedish blue 110

    Länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/october/overall.html

    Gillar på FB (Carola Lind)
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  44. Bästa premiumoverall i bäst i test.

    Vilken underbar tävling om vi skulle ha den fantastiska turen att vinna den skulle vi välja en blå i 116 till sonen.
    Gillar sedan tidigare Isbjörn of sweden på Facebook som Jessica Olofsson
    Följer dig på instagram och heter jessolofsson.

    Nu håller vi alla tummar och tår för tur.

    SvaraRadera
  45. Svar: bästa premium overall 2014

    Skulle vilja vinna happyred i storlek 80cl!

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Igloo har utnämnts till bästa premiumoverall :)
    Önskar vinna en lemonade i strl. 110 :)

    - Har gillat på facebook (Emelie Johansson)
    - Har delat på facebook(Emelie Johansson)
    - Följer dig på insta (maltesmor)

    Hoppas på tur :-) Kram Emelie
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Elin Jönsson2014-10-07 14:49

    Svar: Bästa premiumoverall!

    Önskar en mörkblå i stl 92 till min son Knut.

    Gillar Isbjörn på fb.
    Följer dig på instagram under @joenssonelin

    SvaraRadera
  48. Vilken rolig tävling! :) Jag är gärna med!!
    Jag gillar Isbörn Of Sweden sedan tidigare på FB (Hanna Arvidsson)
    IGLOO overallen har två år i rad utsetts till "bästa premiumoverall" av bäst-i-test.se.
    Om jag vinner hade jag valt en gröns/svart (lemonade) i stl.128 till min son. Så nu håller jag tummar och tår! :)

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  49. Vet inte om förra kommentaren kom iväg så jag gör ett försök till...

    Svar: Bästa Premiumoverall 2014

    Vinner vi väljer vi en overall i färgen Navy Blue i stl 110.

    Ann-charlotte
    anncharlotte79@bredband.net

    SvaraRadera
  50. IGLOO har utnämnts till vinnare av Bästa premiumoverall 2014 av Bäst-i-Test! Röd overall str 104 önskas till dottern, 👍 ISBJÖRN of Sweden Facebook!
    Hälsningar Heidi & Iselin

    SvaraRadera
  51. Svar: Bästa premiumoverall

    Gillar på facebook - Caroline Andersson
    Följer på instagram - carolinetheresia

    Håller tummarna hårt! :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Nu var jag för snabb, en lemonade i 116 vill nog sonen ha! :)

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar om en happyred igloo overall i st 128 till min dotter.
    Igloo har utsetts till bästa premiumoverall.
    Jag tar två extra chanser och gillar isbjörn sidan på fb, sarah axelsson olsson. Sen följer jag dig på instagram, sarah axelssons.
    Så nu håller jag mina tummar här hemma och hoppas på tur. Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  54. hej, jag är gärna med och tävlar. de har utnämnts till Bästa Premium Overall. jag skulle vilja vinna grön färg

    SvaraRadera
  55. Dem har vunnit Bästa premium overall 2014 :) önskar vinna en rosa i storlek 116.

    Mvh Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Åh, hoppas hoppas!! Vilken drömvinst :)

    Svar: Den har utsetts till bästa premiumoverall 2014.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Delat på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

    Följer på instagram sedan länge (matatilda).

    Önskar en "HappyRed" i storlek 110.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  57. 1) IGLOO har utnämnts till bästa premiumoverall av testinstitutet Bäst-i-test.se!
    Jag hoppas på att vinna "HappyRed" i storlek 104.

    2) Jag gillar ISBJÖRN of Sweden på Facebook. (Cecilia Maria)

    3) Har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/october/isbjorn-of-sweden.html

    SvaraRadera
  58. 1. Jag är jättegärna med och tävlar om en fantastisk overall. ego har utnämnts till Bästa premiumoverall, bäst i test 2014.
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    Har ej instagram.
    Skulle jag ha den fantastiska turen att vinna, önskar jag en overall i färgen swedish blue och storlek 116.
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  59. IGLOO Winter Jumpsuit har utnämnts till bästa premiumoverall :)
    Jag önskar vinna en sådan i storlek 116 i färgen Lemonade att användas och ärvas av min barn.
    Jag har gillat ISBJÖRN of SWEDEN på FB :)
    Jag följer dig på Instagram. Mitt användarnamn är abengstrom
    Jag har delat tävlingen och taggat bilden med @annavittsvart på Instagram :)
    Hoppas på tuuuur :)
    /Anna

    SvaraRadera
  60. Klart jag vill va med i utlottningen av en IGLO overall till min kille :)
    Svar: IGLOO Winter Jumpsuit har utnämnts till bästa premiumoverall BÄST-I-TEST 2014.
    Önskar följande overall: Navy Overall strl. 128
    Har delat på fb: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10203159592126593
    och på Instagram: @Nillwa

    SvaraRadera
  61. Marie Lindberg2014-10-11 20:27

    Bästa premium overallen 2014.
    Jag vill vinna
    Veryberry i strl 122, så fin! Min lilla tjej hade blivit överlycklig.

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna det här priset till min dotter som faktiskt fyller 7 år samma dag som tävlingen avslutas den 19/10. Det vore den perfekta födelsedagspresenten då hon behöver en ny overall att busa och stoja runt ute i nu när snön förhoppningsvis snart kommer. Hon önskar sig en i storleken 128 (om inte 134 finns) i färgen veryberry.

    IGLOO har utnämnts till Bästa Premium Overallen 2014.

    Gillar ISBJÖRN of Sweden på FB (Sanna Kaakinen).

    Delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på instagram (Mammasvardag).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Dem har blivit utnämnda till bästa premiumoverallen!
    Och har man turen på sin sida önskar (och hoppas) jag på att vinna den rosa overallen i storlek 104 åt dottern.
    Har gillat ISBJÖRN of sweden på Facebook och delar självklart på instagram!
    Nu hoppas jag på tuuuuur!!🙈✊

    SvaraRadera
  64. Åh detta är en tävling jag väldigt gärna vill vinna till min fina pojke Koda. Svaret på frågan är att de har utnämts till bästa Premiumoverall. Har gillat dig på instagram (missmajorna), gillat på facebook (Cecilia Odén Thomson), delat på bloggen (www.vastkustmamman.blogg.se) och delat på instagram :) Skulle vilja vinna en Swedishblue strl 116. Hoppas på tur ! :)

    SvaraRadera
  65. Svar: Bästa premiumoverall bäst i test 2014

    Om jag vinner vill jag ha en ljusblå overall i storlek 98/104

    Jag gillar Isbjörn på Facebook

    Jag har delat tävlingen på Instagram @hemmahoskikan

    Och jag följer dig på Instagram @hemmahoskikan

    Nu håller jag tummar och tår att jag vinner denna undervara overall till min son.

    //Erika

    SvaraRadera
  66. Bästa premiumoverall, bäst i test.

    Storlek 128, Lemonade, hade jag velat vinna

    jottis82@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Vad har IGLOO utnämnts till?
    Svar: Bästa premium-overall 2014 av testinstitutet Bäst-i-test.se.

    Önskar vinna färg och storlek:
    SwedishBlue, stl 98

    Från regn till tö. Utan fluorkarboner i snö. Isbjörn of Sweden gör munderingen, som vill son vill ge topplaceringen!

    Har också Gillat ISBJÖRN of Sweden på Facebook.

    Följer @annavittsvart på Instagram användarnamn Malinwestman1.

    SvaraRadera
  68. Igloo - utnämnd till bästa premiumoverall!
    Vinner min son vore marinblå grymt i strl 122!
    Gillat på facebook, delat o följer instagram! (rebeccawas)

    ha det fint Rebecca

    SvaraRadera
  69. Igloo har utsetts till bäst i test.
    Skulle bli överlycklig om jag vann en grön storlek 116 till min son.
    jag gillar Facebook-sidan och följer dig på instagram @sputchi

    SvaraRadera
  70. Hej igloo har utnämnts till bästa premiumoverall, bäst i test 2014
    önskar vinna en röd 122 till en frusen dotter
    gillar isbjörn på facebook
    Med vänlig hälsning
    marie lindberg, marie.lindberg@bredband2.com

    SvaraRadera
  71. Anna Lundqvist2014-10-18 10:07

    1. Bästa premiumoverall
    2. Verry berry storl 128
    3. Gillar redan - Anna Lundqvist
    4. Följer o delar på insta hillevianna70

    SvaraRadera
  72. Bodil Hervén2014-10-18 10:09

    Bästa premiumoverall
    grön 130cl

    bodil79@sverige.nu

    SvaraRadera
  73. prussiluskan09112014-10-18 11:22

    Utnämnd till bästa premiumoverall 2014.
    Önskar färgen " swedish blue" i stl 122.

    SvaraRadera
  74. Igloo winter jumpsuit har nu två år i rad utnämnts till den bästa premiumoverallen av Bäst-i-test.se. En sådan här overall vore en ren ÄRA för mina barn att få bära!
    Om jag skulle ha den äran att vinna så önskar jag en overall i färgen lemonade och i storlek 110.

    Har gillat ISBJÖRN of Sweden på FB (Beatrice Bäckstrand)
    Har delat tävlingen på FB (Beatrice Bäckstrand)
    Följer på instagram.
    Nu hoppas jag på en enorm TUR!

    (E-mail: beatricebackstrand@hotmail.com)

    SvaraRadera
  75. Igloo har utnämnts till Bästa premiumoverall 2014.

    Jag önskar vinna HappyRed i stl 110 till min käre son, vars favoritfärg är röd och han hade blivit superglad över en vinst som denna! Själv hade jag sluppit behöva oroa mig för att min son blir blöt och fryser =)

    Tre extrachanser tack :)

    1) Gillar Isbjörn på FB: Desirée Larsen
    2) Delat på FB: https://www.facebook.com/desiree.larsen/posts/10152718999796259
    3) Följer på insta: desireelarsen

    Håller tummarna hårt!

    //Desirée
    larsensliv@gmail.com

    SvaraRadera
  76. Bästa premiumoverall Bäst i test 2014!

    Önskar SwedishBlue i storlek 122 cl

    Har även delat och tipsat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/527088794061285

    Följer på instagram (aneritrea)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Svar: Årets premiumoverall
    Gillar på FB (Camilla Johansson),
    följer dig sen tidigare på FB,
    delat här: https://www.facebook.com/johanssoncamilla/posts/10153258065864027

    En grön st 122 till sonen vore drömmen! Insåg häromdagen att förra vinterns overall i st 110 var lite för liten... Håller tummar o tår!

    SvaraRadera
  78. svar: bästa premiumpverall 2014 :D

    jag skulle vilja vinna en lemonade i storlek 116

    gillar på fb-catharina ottosson

    länkat: http://cattistavlar.vimedbarn.se/19-oktober-overall/

    catharinaottosson@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Bästa premiumoverall! Jag har gillat på FB och delat och gillat på instagram (persikoblomma)

    Håller tummarna!
    grodmalin@gmail.com

    SvaraRadera
  80. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din grymma tävling! Rätt svar är "Bästa premiumoverall, bäst-i-test 2014" (men de har också fått utmärkelser som: VINNARE AV “SOA AWARD” I BARN KATEGORIN, PÅ ISPO 2013 samt vunnit Polartec APEX Award 2011)


    Jag tar givetvis alla chanser jag kan till att vinna denna, gillar och delar på facebook (Anna Malin R) och följer Isbjörn of Sweden på facebook och dig på instagram (theotott)

    Swedish blue i storlek 122 är favoriten här hemma och den vi hoppas på som mest!

    Jag vill ha vinterkläder till mina ögonstenar då de är som bäst,
    ISBJÖRN of Sweden -värmande, svensk design då den är som bäst!

    Hoppas på tur! Ha en fortsatt mysig helg!

    Kramar Anna Malin R
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Igloo har blivit utnämnd till bästa premiumoverall 2014.
    Har hört så otroligt mycket bra om denna overall. Men ekonomin tillåter inte att den skulle kläs på barnen.
    Tyvärr verkligen.

    Delar på Facebook.
    Skulle älska att klä Denniz min son i Lemonade i st 122.
    Gillar redan Isbjörn på Facebook och följer dig på instagram.

    SvaraRadera
  82. Igloo vann utmärkelsen Bästa premiumoverall och blev Bäst i test 2014
    Gillar Isbjörn of sweden på fb (Carina Helen Andersson) följer på instagram (Khina877) och har givetvis delat tävlingen på fb
    Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha en i färgen Lemon och storlek 98 cl
    Mina uppgifter är i så fall:
    Carina Andersson
    Tolvskillingsvägen 17
    24136 Eslöv
    0702655898

    SvaraRadera
  83. Svar: VINNARE av ”Bästa Premium Overallen 2014”

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. ann-katrin j.2014-10-20 18:29

    Bästa premiumoverall

    Ann-Katrin Jorborn

    ljus-/mellanblå, stl 128 cl

    SvaraRadera
  85. Hej!

    Igloo har vunnit priset som Bästa Premiumoverall, grattis!

    Om turen är vår önskar jag en overall till vår yngste grabb, Atle.

    Nu såg jag inte Navy i webbshopen men den färgen i storlek 92 eller 98 cl vore toppentoppen, annars skulle han vara lika stylish i både HappyRed och SwedishBlue.

    Mvh Alice

    (Följer på IG)

    SvaraRadera
  86. Hej!

    Jag vet inte om min kommentar för tävlingen verkligen postades, så jag skickar ett mail också för säkerhets skull.

    "Vår lilla Elin har aldrig sett snö,
    sju månader gammal, ett litet busfrö.
    Nu letar vi efter en bra overall,
    för utomhus lekar och roliga sprall.
    Från "Isbjörn of Sweden", hon vill gärna bli klädd,
    hon pekade snabbt på en fin Happyred J
    Snygg, skön och praktisk, allt på en gång,
    det bör va en liten, 86 centilong.
    Vi håller nu tummar, så gott som det går,
    och hoppas på lyckan, att Igloon blir vår.
    Tänk att få vinna den bästa i test,
    det önskar sig Elin nu absolut mest!"

    För andra året i rad har testinstitutet Bäst-i-test.se utnämnt Isbjörn of Swedens vinteroverall IGLOO till vinnare i sin kategori.

    Mvh,

    Johan Edberg

    SvaraRadera
  87. Vad har IGLOO utnämnts till?
    Bästa premiumoverall 2014

    Har gillat Isbjörn på facebook


    Färg:veryberry
    Storlek: 116

    Har også delet på fb, men kan ikke tage dig....


    mvh
    Marie J

    SvaraRadera
  88. Hej.
    Hoppas på att vinna den gröna overallen i storlek 104 till min egna lilla isbjörn.
    Overallen har blivit utsedd till Bästa Premiumoverall genom Bäst i Test.
    Har delat och gillat på Facebook och delat och taggat på instagram.
    /Carina J

    SvaraRadera
  89. Vilken fin tävling du har!
    Min brors son fyller två år i november och skulle vara så kul att ge honom en fin present på hans födelsedag! :) IGLOO har utnämnts till Bästa premiumoverall.

    Önskad storlek är 98 och önskad färg är blå

    /Natalie L

    SvaraRadera

  90. Rätt svar; Bäst i test.
    Valfri färg om jag vinner stl; 130.
    Bittis

    SvaraRadera
  91. Hej! Svaret är BÄSTA PREMIUM OVERALLEN 2014.
    Gillar och delar vidare på FB.
    Hälsningar

    Maud L

    SvaraRadera
  92. Hej följer dig på instagram mrtla1981 samt gillar på facebook maria tulek


    Svar: bästa premiumoverall
    Jag skulle vilja ha en rosa overall till en av mina 4 döttrar storlek 104.


    Mvh maria

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!