2014-10-03

The sofa!

Vår nya soffa har installerats och jag är så glad! Den är inte bara förbannat snygg utan även skön att sitta i, hurra för lyckade köp!
Här trodde jag att det var undanplockat men en bit Lego ligger och retas under bordet.
Vi har bestämt tänkt att den ska vara en vuxensoffa, inget som helst ätande utan en filt under. Det vore så kul att ha den fläckfri länge, länge.

Vi har två småttingar som kladdar ner det mesta, två halvstora som smular ner det mesta. Lycka till med det liksom...

- vs -

2 kommentarer:

  1. Föreställ dig nu att JAG sitter i den (med haklapp!) och käkar chokladmuffins med DIG!

    SvaraRadera
  2. Gud så fint ni har hemma! Ä l s k a r dom stora fönstren!!

    Här hemma är det förbjudet att äta och dricka i soffan. Ja, för ungarna. Och helst sambon. Själv är jag "minst" grisig ;)

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!