2014-10-13

Vill du vara med i Isbjörnsfamiljen?

Isbjörn of Sweden öppnar upp för delägarskap! 
Den 15 oktober går de live med FundedByMe och bjuder in oss att bli en del av Isbjörnsfamiljen genom att investera i bolaget. 

Isbjörn of Sweden är mitt personliga favoritmärke när det gäller funktionskläder till våra barn och deras produkter genomsyras av kvalitet, funktion och en miljömedvetenhet.
Del 1

Här ser ni två videos där grundarna, Maria och Camilla i två videoklipp tillsammans styrelseordförande Mikael respektive styrelseledamoten Ola.

Anmäl förhandsintresse här och se deras pitch på SUP46, Regeringsgatan 29 i Stockholm kl 17.30.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Ang föräldradagarna har jag försökt snåla med dem så gott det gått, men har ändå tvingats nyttja dem då räkningar trillar in. Hade ju annars varit fint att ha kvar dem alla nu :D Perfekt att ni har kunnat göra så!! Jag hade gärna varit hemma till nästa höst. Men men, nu går jag ner i arbetstid i stället, alltid nåt :) Och jo, vore roligt med en trea, men sambon har sagt att då får jag ordna det barnet med nån annan ;7

    SvaraRadera
  2. Spännande ! Dom har ju så otroligt fina grejer ! Dock räcker inte mina slantar till något delägarskap just nu, men det kanske "går fler tåg" :)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!