2014-11-14

Going to town!

Det är så ovanligt att jag åker till stan, vilken stad som helst, att det blir till ett litet äventyr när det händer. Att jag dessutom ska åka iväg ensam gör det hela ännu större. Med ensam menar jag utan barnen och jag ser så fram emot det. 

Dra på stan utan någon att hålla reda på! Jag minns ärligt talat inte när det hände senast och även om jag inte lyxar till det totalt (hotellövernattning) så känns det välbehövligt. Jag ammar fortfarande nattetid och har ingen lust att sluta med det så jag spenderar nätterna hemma ett tag till.

Jag ska alltså shoppa, troligen blir det här den enda vändan före jul så jag får tänka lite framåt. Allt går ju inte att handla på nätet, jag ska göra en adventskalender till barnen och behöver lite småplock att fylla den med.

Ikväll kommer dessutom barnens mormor och morfar så den här fredagen är fullspäckad med skoj. Hurra!
Missa inte den här tävlingen som just nu pågår på Instagram, där heter jag @annavittsvart.

Ha en härlig fredag vänner!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Men Gud vad härligt! Njut nu och ha det så skönt.

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  2. Det är ren och skär lyx att gå runt i affärer SJÄLV, kunna klämma och känna på saker utan tre par barnhänder som ska göra exakt samma sak ... helst på det som är dyrast och mest ömtåligt ;)

    Hoppas att du shoppade massor!
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!