2014-11-22

Lördag!

Dåså, har hunnit med det mesta jag tänkt idag. Ibland så funkar det...

Städat badrummet.
Frostat av frysen.
Städat i Mellans rum. (Nästan klart).
Bakat Cookie Dough-kakor till ett kalas.
Förberett inbjudan till nämnda kalas.
Tvättat, tvättat, tvättat.
Tupplurat ett par timmar. (Bra jobbat).
Slagit in julklappar som ska postas till kusiner.
Fixat födelsedagspresent till kvällens födelsedagsfirare.

Så nu tar jag och sminkar mig och drar på tjejmiddag med en flaska bubbel under armen. Ha en fin kväll!
- vs -

5 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag åtminstone hade varit en liten gnutta så effetiv som dig,
    men dagen har mestadels spenderats i sängen.
    Jag har visserligen slutat må illa, men tröttheten hänger i.
    Magsjuka är nog fane-mej det värsta som finns :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow, du imponerar på mig med din lista! Bra jobbat! Du är helt klart värd den där tjejkvällen, hoppas du hade riktigt trevligt!! :)

    SvaraRadera
  3. Det var ingen dålig lista! Bra jobbat :) Hoppas du hade det härligt på tjejmiddagen!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Herreminje vad du hunnit trots du sovit!! Lyxigt värre ;)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!