2014-11-17

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att få komma iväg till stan på shoppingtur med en vän och släppa alla föräldramåsten en dag. Att dessutom äta lunch på restaurang utan hundra servetter, åttatusen viljor och miljoner kladdiga händer var ren lyx.

Blev jag irriterad på:

Mig själv.
Jag trotsar min egen snålspärr (se nedan) efter långa inre diskussioner och köper en ljuslykta för 219 kr. Det firar jag med att ha sönder glaset på den.
Grattis!

Undrade jag: 

När jag kommer få tid och ro att skriva ner de många inlägg jag har färdiga i huvudet. De försvinner ju så sakteliga.

Lärde jag mig:

Jag har blivit snål på ett nytt sätt.
Plötsligt har jag en spärr på att inget får kosta mer än 199 kr.
Lycka till med den shoppingen.

Önskade jag: 

Att den där sköna känslan av träningsvärk/kramp i magen av att man tokskrattar kom lite lite oftare. Är dock sjukt glad för att jag har träningsvärk av den anledningen just nu.

Den kommande veckan hoppas jag:

På sol, snö och ännu flera lyckliga dagar!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

1 kommentar:

  1. Åh, så underbart härligt det låter med ditt restaurangbesök! Mindre underbart med den trasiga ljuslyktan :( Går det att ordna till på något sätt måntro?

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!