2014-11-24

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag fick veta en spännande hemlighet.
En hemlighet som i framtiden kommer förändra vårt vardagsliv.
Så kul!

Blev jag irriterad på:

Förbannade glasögon. Otroligt repiga, klumpiga, tröttsamma men så löjligt nödvändiga. Vill inte vara en brillsnok längre.

Undrade jag: 

Varför det känns som att det alltid är minst ett barn vaket på natten?
Sover den ena, eller den andra då kommer den tredje.
Jaja.

Lärde jag mig:

Att det räcker med att höra rätt ord vid rätt tillfälle för att rucka ens självbild.
Nu ska jag bara ta steget och koppla samman den självklara tanken med en lika självklar känsla.

Önskade jag: 

Att slutade snubbla på orden.
Jag får inget grepp, frustrerande.

Den kommande veckan hoppas jag:

Effektivitet, gott självförtroende och glass i stora lass!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

1 kommentar:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!