2014-12-01

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag trivs så himla bra i vårt hus. 
Älskar att fixa, pynta och bara vara. Hemma!

Blev jag irriterad på:

Folk som står i vägen och/eller går långsamt framför mig när jag ska någonstans.

Undrade jag: 

Om vi ska ha två fåtöljer eller ytterligare en soffa i vardagsrummet.

Lärde jag mig:

Att det är sjukt kul att sprejmåla saker.
Vad som helst.

Önskade jag: 

Att jag hann läsa mina favoritbloggar regelbundet.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att barnen blir glada över sin julkalender och att Litens tredje födelsedag blir lyckad!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Jag har oxå fastnar i spraymålandet och sprayar allt.. Min dotter oxå//gollobracing

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!