2014-12-19

Ny vinnare av DREMEL® Micro!

Tävlingen om multiverktyget DREMEL® Micro är som sagt avslutad och den föregående vinnaren hördes ej av i tid och för att hinna skicka vinsten före jul är en ny vinnare utsedd.
Stort grattis till:

Mickan

Skicka din adress till vittellersvart@gmail.com senast 21/12 så kommer ditt nya multiverktyg med posten. Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Stort tack till Anna och DREMEL® för den fina vinsten och tack till alla er som ville vara med.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ifall ingen hör av sig och vill ha vinsten så är jag fortfarande mycket intresserad, eftersom att jag deltog i din tävling :)
    Trevlig helg! ☆

    /CarolineB

    SvaraRadera
  2. Stort TACK till vinsten.

    Jag har svarat på Ditt mail och angett mina kontaktuppgifter :)

    Vänliga julhälsningar / "Mickan"

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!