2014-12-07

Tävla om Flygplan 2: Räddningstjänsten!

Vill du ha en julklapp avklarad? Snart släpps Flygplan 2: Räddningstjänsten på dvd och blu-ray, en utmärkt julklapp!

Disney ger er chansen att bli en av tre som vinner ett eget exemplar på blu-ray och som bonus får samtliga vinnare en cool röd klocka med Dusty på!
©Disney
Det världsberömda tävlingsplanet Dusty Spridenfält återvänder till sin hemstad efter ännu en vinnande säsong och firar sin framgångsrika karriär. Men Dusty skadar sig, och tvingas byta karriär - han bestämmer sig för att börja träna med räddningstjänsten.

I den nya filmen Flygplan 2: Räddningstjänsten får vi återigen träffa Dusty och hans vänner. Vi möter även nya fantastiska karaktärer såsom den hängivna räddningshelikoptern Blade Ranger som är ledare för brandkåren, den utåtriktade och energiska brandtjejen Dippan och den glada mekanikern Meckarn som älskar att bygga saker av gammalt skräp.
__________________________________________

1:a - 3:e pris Flygplan 2: Räddningstjänsten på Blu-ray och en cool Flygplan 2-klocka, värde ca 249 kr/vinst.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter huvudpersonen Dusty i efternamn?


Skriv svaret som en kommentar.
Svaret syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Bifoga direktlänken eller användarnamn)

(Bifoga ditt användarnamn)
____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 16/12-14.
Lycka till!
____________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i separat inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Håll utkik då jag sällan har möjlighet att kontakta vinnare enskilt.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

59 kommentarer:

  1. Dusty Spridenfält skrev sonen ut direkt <3
    -Han har bättre koll än jag :D hehe

    Så nu håller jag tummar och tår att han denna julklapp får <3

    SvaraRadera
  2. Spridenfält heter han, kul namn :-D
    Följer dig på instagram, @fruwihlborg.

    Trevlig andra advent!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är med och tävlar! Dusty heter Crophopper(eng.)/Spridenfält(sv.) i efternamn! :)

    ida-isaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Lina Eckerström2014-12-07 15:12

    Svar: Crophopper eller Spridenfält på svenska :)

    Hoppas på tur !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Han heter Spridenfält

    SvaraRadera
  6. Han heter Spridenfält i efternamn.

    Följer dig på instagram . sweetiedreamie
    Delat/tipsat på facebook - Sanna List

    SvaraRadera
  7. - Rätt svar är: Spridenfält

    - Delar offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152836780141628
    - Följer dig redan på Instagram (sfik)

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  8. Spridenfält heter han och jag följer din på insta Znooozan

    SvaraRadera
  9. Svar: Spridenfält

    Har delat här

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/07/flygplan-1612/

    Min son älskar flygplan (första filmen) så hoppas på tur att vinna denna på DVD

    Följer dig på instagram annakarlsson_75

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  10. Hej Dusti heter Spridenfält i efter namn :D my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  11. Spridenfält

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Rätt svar är Spridenfält.
    Följer på instagram @frejamarley
    Har delat på facebook: https://www.facebook.com/freja.marleylindsjo

    SvaraRadera
  13. Dusty heter Spridenfält i efternamn.

    Delar här https://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/10204217796857825 och följer dig redan på instagram underbaraungar.

    Håller tummarna på vinst :)

    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Vad heter huvudpersonen Dusty i efternamn?
    Svar: Crophopper

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig även instagram (mammasvardag).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. SPRIDENFÄLT är svaret du söker :)

    delar glatt på facebook:
    https://www.facebook.com/groups/248277078523276/permalink/931830580167919/

    lindaokhevin@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej.

    Spridenfält heter han :).

    Delar på Facebook i namn Linnea Möller.

    Mvh jessamy

    Jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Spridenfält.

    Mvh mayas pappA

    SvaraRadera
  18. Dusty Crophopper och på svenska (Dusty Spridenfält)
    Jag följer på instagram (sandracederbom) och på bloglovin

    Hoppas på vinst till lillprinsen här hemma :D
    Kram

    SvaraRadera
  19. Svar: Crophopper (Spridenfält)

    Delat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/december/flygplan-2.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  20. Han heter Spridenfält i efternamn.
    Följer dig på Instagram (lilithdark)
    Har tipsat om tävlingen på Facebook (http://www.facebook.com/lilith.dark.50)

    SvaraRadera
  21. Svaret är Spridenfält :D
    Robin och Peter såg den filmen på bio, och tyckte att den var bra. Så jag vill ju också se den, dessutom har Robin pratat och tjatat om att få en egen klocka, så det hade ju varit perfekt :)
    Jag följer på Instagram redan (mamabeatrice)

    KRAM

    SvaraRadera
  22. Han heter Spridenfält i efternamn :)

    eriika.o.lindahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. (Dusty Crophopper) Dusty Spridenfält

    SvaraRadera
  24. Men du, den här tävlingen hoppas jag på att få vinna!

    Rätt svar: Spridenfält

    Jag och pojkarna hade planerat att gå på den här bion med något annat kom emellan, minns inte ens vad. Men det är något som Tore inte kan förlåta mig för, han pratar fortfarande om att vi inte gick på bion, att han aldrig får gå på bio och att ALLA har sett flygplan 2, men inte han. Stackars barn. Så nu hoppas jag på tur. Skulle absolut ge den till han i julklapp och hoppas på förlåtelse <3

    Jag har delat offentligt på min facebook - Elin Tegström
    och jag följer dig redan på inastagram - elinteg

    Så alla lotter till mig! :)

    Min mail. elinteg81@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Han heter Dusty Spridenfält.
    Hoppas på tur :)

    Mvh Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. 1 Svar: Spridenfält

    2 Följer på Insta: Lupinen84

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Svar: Spridenfält!
    Extrachanser:
    Delar på FB (Carolina Åhsbeg)
    Följer på Instagram (@Carolina1979)

    SvaraRadera
  28. Spridenfält

    Delat på Facebook som Jessica Olofsson
    Följer på instagram som jessolofsson

    SvaraRadera
  29. Dusty Spridenfält Följer på bloggen gillar delar FB Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  30. Crophopper
    jimmybernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Dusty heter Spridenfält i efternamn. Följer på instagram med @denravonska.

    SvaraRadera
  32. Spridenfält (jorgen.bergstrom@stallgarden.ac)

    SvaraRadera
  33. Dusty heter Crophopper i efternamn

    SvaraRadera
  34. Fredrik Tellman2014-12-09 11:07

    Dusty Sprindefält/Crophopper

    SvaraRadera
  35. Hejsan.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :) Självklart vill jag vara med i utlottningen, och mitt svar på tävlingsfrågan är: Crophopper (eller Spridenfält i den svenska versionen)

    Vänliga hälsningar samt en önskan om en riktigt God Jul :)

    // "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Dusty Crophopper
    instagram/monikanen

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med och tävlar. Svaret är Spridenfält.
    Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  38. Sandra Kaun2014-12-10 08:26

    Spridenfält

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  39. Spridenfält
    Mvh Siri

    SvaraRadera
  40. Svar: Spridenfält

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Crophopper

    /emmelli237@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag är med och tävlar! Två av grabbarna här hemma älskar Flygplan! Själv har jag verken sett 1:an eller 2:an. Svaret på din fråga är att han heter Spridenfält i efternamn.

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Ann-Katrin JO2014-12-12 22:25

    Spridenfält

    SvaraRadera
  44. Han heter Dusty Spridenfält, Jag följer dig på instagram sen tidigare: Ella_wikstrom och har tipsat om tävlingen i min blogg: http://gabriella91.vimedbarn.se/tavlingstips-2/

    Hoppas på att vinna filmen till mina söner som skulle bli överlyckliga :D

    Ella.wikstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Hej!

    Jag är gärna med!

    Svar: Dusty Spridenfält.

    Tipsar på Instagram som Sodercrowcastle.

    Ha en fin dag och hoppas på tur!

    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  46. Rätt svar: Spridenfält
    Anders Jeppsson
    Christopher Schrödersgatan 19
    37436 Karlshamn
    haurock@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. På engelska: Crophopper
    På svenska: Spridenfält

    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Dusty Spridenfält (svenska) eller Dusty Crophopper (engelska)

    Med vänlig hälsning Niklas (niohl@bredband.net)

    SvaraRadera
  49. Hej
    Jag vill gärna vara med
    1 Dusty heter Spridenfält i efternamn
    2 Delat tävlingen i min fb emma rudbeck
    emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Han heter Spridenfält. Följer dig allaredan på Instagram :)

    SvaraRadera
  51. Crophopper, följer på insta som anakokol. Hoppas och håller tummarna!

    SvaraRadera
  52. Svar. Spridenfält

    Har delat och tipsat om tävlingen på FB:https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/549767775126720?pnref=story

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: Han heter Spridenfält i efternamn

    Elenor F

    SvaraRadera

  54. Hej! Rätt svar: Spridenfält


    Med vänlig hälsning,

    Annica Dawson

    SvaraRadera
  55. Spridenfält!

    Jag håller tummar och tår!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  56. Spridenfält



    Jag har delat tävlingen på FB för en andra vinstchans!



    https://www.facebook.com/sven.soderling



    Sven Söderling

    SvaraRadera
  57. Hej!

    Dusty heter Spridenfält i efternamn.

    Mvh Alice

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!