2014-12-25

Tävla om biobiljettter till Foxcatcher!

Då avslutar Vitt eller svart år 2014 med en filmtävling med tre av mina favoritskådespelare; Steve Carrell, Channing Tatum och Mark Ruffalo.

Jag tycker det är extra mysigt att gå på bio i vintermörkret och nu ger UIP er chansen att bli en av tre som vinner två biljetter vardera till Foxcatcher.
Baserad på verkliga händelser berättar FOXCATCHER den mörka och fascinerande berättelsen om den osannolika och tragiska relationen mellan en excentrisk multimiljonär och två mästerbrottare.

FOXCATCHER är en rik och rörande berättelse om broderlig kärlek, missriktad lojalitet och den korruption och emotionella kyla som kan komma med rikedom och makt. Precis som i sina tidigare filmer, Capote och Moneyball, utforskar den oscarsnominerade regissören Bennett Miller några av vår tids viktigaste teman genom komplexa porträtt av riktiga människor.
_________________________

1:a - 3: pris Två biljetter till Foxcatcher, värde 230 kr/vinst.
_________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Nämn din favoritfilm med en av de tre skådespelarna!
Skriv svaret som en kommentar.
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

(Bifoga ditt användarnamn, dela gärna tävlingsbilden som finns där)

- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 31/12-14.
Lycka till!
_________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

31 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar! Min favorit är nog "She's the man" med Channing Tatum. Minns att jag kunde se den hur många gånger som helst när jag var lite yngre så den har länge vart en favorit! :)
    Har tipsat om tävlingen här: http://testu.blogg.se/2014/december/tavling-hos-vittellersvart-2.html#comment
    Ha det bra!
    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  2. jag råkar ju ha en "hemlig crush" på Channing Tatum så jag måste säga Magic Mike.
    Egentligen är väl inte handlingen det bästa jag sett, men filmen är så sprängfylld med "ögongodis"att jag älskar de i alla fall :)

    följer på instagram - frokenmela
    delar på fb - Michaela Ambjörnsson

    Kram

    SvaraRadera
  3. Magic Mike är en se om, se om och se om-film! Jeeeeezes! :) Channing är en STOR favorit hos mig! :)
    Har dig sedan tidigare på Instagram (evae)
    // Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig tävling där man kan få gå på bio,
    speciellt med denna fantastiska trio.

    Gillar en film där en kvinna blir man,
    där denna kvinna Channing Tatum fann.

    I den är han den snygga stjärnan,
    en film man kan se för att rensa hjärnan.

    ”She’s he man” är den jag talar om,
    för åtta år sedan den utkom.

    Men kanske blir denna nya film en i topp,
    jag tror det knappast kan bli en flopp.

    Följer på instagram: @johannaeericson
    mail: johanna__ericson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Är gärna med och tävlar :) Min favoritfilm är med Channing Tatum i Dear John som är en otroligt fin film. Fäller alltid en tår när jag ser den.

    Mvh Linda / Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Älskar Channing Tatum som inte bara är otroligt snygg, utan även riktigt talangfull. Nästan alla hans filmer är riktigt bra men en favorit som ger mig tårar varje gång är Dear John. Den är verkligen underbar.

    Det vore toppen att få vinna biobiljetter och se hans nya film!

    Följer dig via instagram (mammasvardag).

    Delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Favoritfilm: The vow
    Instagram:lisettesjolin

    SvaraRadera
  8. Public Enemies (Channing Tatum) :-)

    /Maria

    maria.jesena@gmail.com

    SvaraRadera
  9. ''The kids are all right'' med Mark Ruffalo i en av rollerna.

    SvaraRadera
  10. The 40-Year-Old Virgin

    janne6937 at hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Channing Tatum i step up, han är så otroligt charmig och rolig i den filmen.

    SvaraRadera
  12. Då jag ä dansare måste jag ju bara svara Chaning Tatum i step up! Så bra film och han är grym där!


    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Min favorit är Channing Tatum i Dear John. Den är bara helt underbar! Kan se den hur många gånger som helst!
    Delat och tipsat här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/555039237932907?pnref=story

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej

    I filmen Magic Mike vilken man, fick vi se vad Channing Tatum kan. Hoho vilken talang och fint ögongodis, önskar få se den nya filmen till varje pris. Gillar och delar på fb Claudia Kerttu absolut och önskar annavittsvart Gott Slut!

    SvaraRadera
  15. Min favorit skådespelare är Channing Tatum. Av alla hans filmer har jag bara suttit och skrattat eller känt spänningen. Skulle vara så kul att få kunna se hans nya film på bio med en bästavän som också gillar honom! Följer på instagram, Namn: Sophieinspo :D

    SvaraRadera
  16. Kajsa Johansson2014-12-28 15:47

    Jag tycker att det är mysigt att gå på bio, men annars ser jag inte så mycket på film, men jag har sett en film som Channing Tatum är med i. Filmen heter "22 Jump Street" och är en film jag rekommenderar. Channing gör sin roll som Jenko så himla bra, han kan verkligen sin sak! Jag hade inte tackat nej till att se fler filmer med Channing.

    Om jag vinner skulle jag ta med mig min bästa vän och se denna filmen, hon är ett stort fan av Channing Tatum.

    Min mail är kajsa-jo@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Jag måste säga Steve Carell i "Horton Hears a Who". Jag tycker att filmen är så fin och tänkvärd. Att man verkligen inte ska döma ut någon och vad den personen tror direkt - för det kan faktiskt vara man själv som har fel!

    SvaraRadera
  18. Mark Ruffalo är ju fruktansvärt snygg! Jag gillar filmen Just like heaven där han spelar David. :)
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Milla: Jag tyckte att crazy stupid love med Steve Carell var rolig. Så om man vill ha sig ett gottskratt passar den. Jag vinner gärna då jag tycker att det är mysigt att gå på bio i denna kyla och mörker.

    Buusig_Milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Elisabeth Akestam2014-12-29 19:50

    Jag är ett stort fan av Steve Carell, han är så himla rolig! har fastnat för filmen "Min brors flickvän", Det är en drama som innehåller mycket känslor och kaos. Det är en film som visar hans andra sida eftersom hans rollkaraktärer oftast har mycket komedi. Här är hans seriösa sida och den är så fin :)


    Jag heter eakestam på instagram och jag har både följt dig och delat din tävlingsbild :)

    Mail: elisabeth.akestam@live.se

    SvaraRadera
  21. Channing Tatum. 21 och 22 Jump street!! Asbra!
    Wallenius.sara82@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Steve Carell har ju gjort en väldans massa bra saker.
    40 Year old virgin är nog min favorit. Mycket rolig och samtidigt smått tragisk. Sådana filmer uppskattar jag.
    haurock@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. 'The kids are all right'' Mark Ruffalo

    SvaraRadera
  24. Little Miss Sunshine med Steve Carell! Den är ju så fantastiskt underbar den filmen, man skrattar genom tårarna :)
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Svaret är enkelt: The Normal Heart med Mark Ruffalo! Sååååå förbannat bra!!!!! :)

    Har delat på min blogg: http://softkitty.bloggplatsen.se/2014/12/31/10972167-tavla-om-biobiljettter-till-foxcatcher/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    kram/ qat :)

    SvaraRadera
  26. I dansfilmen Step Up spelar Channing Tatum en ung vandal som döms till 200h samhällstjänst.
    Bra musik och dans där slutet blir romantiskt och filmen slutar lyckligt.
    Finns 4 uppföljare till denna film. Need I say more?

    SvaraRadera
  27. jag älskar Steve Carell och filme. En galen natt är min favoritfilm med honom :)
    Håller tummarna. timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Min favoritfilm med Channing Tatum är The Eagle. En superbra film :)

    Följer dig redan på IG - sofie_altuntas

    Delar tävlingen på min FB (Sofie Altuntas)
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/749154808494744?pnref=story

    Gott Nytt År
    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Channing Tatum i Dear John

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med! Channing Tatum är en favoritskådespelare sedan länge, svårt att välja en film men jag väljer endå White house down tycker hans roll i filmen är så bra! :)
    linneaemanuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!