2015-01-12

Caseapp.se Skin - testat!

Vi fick erbjudande att testa en produkt ur Caseapp.ses sortiment och valde att låta Stora tjejen designa ett skin till sin IPhone.

Dottern valde en enkel vit bakgrund med ett hjärta och text och det var mycket enkelt att använda designverktyget.
När skinnet kom så var det ganska lätt att sätta fast det på telefonen men jag förvånades över att det var simpla klistermärken. Jag hade av någon anledning förväntat mig något mer gediget material.

Efter drygt fyra veckor ser det ut såhär.
Slutsatsen är att även om det är kul att ändra färg och stil på sin mobil så tycker jag att bilderna tala sitt klara språk.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!