2015-01-12

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag har vänner som ger mig perspektiv när jag snöar in på saker.
Det förvånar mig inte att folk som lever isolerade blir lätt blir galna...

Blev jag irriterad på:

Min mans tidsoptimism och därmed usla känsla för planering.

Undrade jag: 

När vi ska få veta vad det är för fel på dricksvattnet.

Lärde jag mig:

Att livet är så mycket enklare om jag slutar räkna med och förvänta mig något av andra. Från och med nu förlitar jag mig på mig själv, min förmåga och ser andras inblandning som trevliga överraskningar.

Önskade jag: 

Att jag slutade förvänta mig och räkna med saker, jag gör mig själv besviken och det är onödigt. Se ovan.

Den kommande veckan hoppas jag:

Få lugn och ro, struktur och vardag.
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!