2015-01-19

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag börjat bry mig om min kropp.
Lchf är det första steget som jag hoppas ger en bättre grund för träning.

Blev jag irriterad på:

Att jag spillde ut en flaska välling mitt i natten.
Över nattduksbordet, sängen, golvet, kläderna som låg där, mobilladdare, skarvdosa samtidigt som bebis fortfarande är ledsen och vill ha välling, måste göra ny, torka upp, inte tända lampan, kladdigt, vimmelkantigt.

Undrade jag: 

Om jag någonsin kommer ha ett normalt förhållande till ätande.

Lärde jag mig:

Att städning hos en barnfamilj är dagsfärsk.

Eller timmesfärsk och därmed mycket otacksam.

Önskade jag: 

Att det var lika lätt som att feströka som att festglassa.
Sällan man vill röka igen dagen efter.
Samma grej med glass vore smidigt. Typ.

Den kommande veckan hoppas jag:

Slippa alltför många tankar på glass och få mer energi.
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

3 kommentarer:

  1. Åh, det där med vällingen mitt i natten lät inget kul :O
    Hoppas du får en bra vecka :)




    Pssst! Missa inte tävlingen inne hos mig, du kan vinna en stor doktorsväska från Houseofhedda.com ★
    http://hjartebarnsmamman.se/.../tvling-vinn-en-doktorvska-★/

    SvaraRadera
  2. Men nej, inte välling överallt mitt i natten ... vilken mardröm :(
    Och jag måste ta tag i ett nyttigare liv. Magen skriker åt mig. Kanske bäst att börja lyssna ;)
    KRAM <3

    SvaraRadera
  3. känner igen mig i det där med ätande.. det är svårt att hitta balans. antingen tycker man att man äter för mycket eller för lite, aldrig lagom. det är lätt att falla dit för frestelser. åtminstone för mig.,

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!