2015-01-26

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Mina och barnens reseplaner under året!

Blev jag irriterad på:

Att alla frågor barnen ställer som inte får önskat svar upprepas.
Om och om igen. Tjat kallas det.

Undrade jag: 

Om man hinner komma i djupsömn innan man blir väckt, är det sämre kvalitet på den sömnen än när man sover ytligt när man väcks (om och om igen)? 

Lärde jag mig:

Att läxor inte är obligatoriska.


Önskade jag: 

Att jag kunde stänga av och ignorera tjat.
Nu lyckas de gå mig på nerverna, orutinerat.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att jag kommer över känslan av hopplöshet när det gäller framtiden för barnen och deras skolresor.
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!