2015-01-29

Vinn ett doftljus från Yankee Candle!

Kollektionen Pure Essence är en av vårens nyheter hos Yankee Candle, den består av tre lyxiga dofter hämtade från naturen. Nu har ni chansen att vinna ett stort doftljus ur kollektionen!
Cassis
Livfullt stimulerande, den frodiga doften av svarta vinbär med en frisk explosion av syrlighet.
Shea Butter
Ren tillfredsställelse, unna dig själv denna krämigt mjuka doft med inslag av vackra fruktblommor.
Aloe Water
Rent, uppfriskande vatten som blandas med tjock, lugnande aloe och skapar en härligt avkopplande doftupplevelse.
_________________________

1:a pris Yankee Candle Large Jar med önskad doft, värde 299 kr.
_________________________
För att vara med ska du svara på frågan:

Vilket av de tre ljusen från Yankee Candle vill du vinna?

Skriv ljusets namn som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Yankee Candle på Facebook
(Skriv att du gjort det)

Följ @yankeecandlesweden på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn, dela gärna tävlingsbilden som finns där)

- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 8/2-15.
Lycka till!
_________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

117 kommentarer:

  1. Gillat Yankee Candlepå FB
    Vill gärna vinna Aloe water

    SvaraRadera
  2. Åsa Axelsson2015-01-29 12:27

    Cassis

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  3. Vill sååå gärna prova ett av dessa doftljus.
    Svårt att välja men önskar mig SHEA BUTTER.
    Gillar YANKEE CANDLE på FB så får 2 chanser.
    Hoppas nu....på lyckan.

    SvaraRadera
  4. Svarta vinbär är en stor favorit här hemma så jag skulle gärna vinna cassis

    SvaraRadera
  5. Hejsan.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Jag skulle bli glad för vilket som av ljusen, men allra helst vill jag vinna Aloe Water :)

    Vänliga hälsningar / Ing-Britt

    ma731125@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Om jag vann så skulle jag vilja vinna ljuset Shea Butter.
    Följer yankeecandle på Facebook - Sandra Cederbom
    Följer dig & yankeecandle på instagram - @sandracederbom
    Delat tävlingen på min Facebook - https://m.facebook.com/sandra.cederbom?fref=nf&pn_ref=story

    Hoppas jag har turen med mig :)

    SvaraRadera
  7. Aloe water skulle jag vilja sprida i huset!! Följer er båda på IG och delar på min sida under gollobracing!!

    SvaraRadera
  8. Camilla: Jag vill vinna doften cassis, behöver en rejäl dos uppigande här hemma.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Cassis skulle jag gärna vilja ha! Fin färg och säkert en helt underbar doft. :)
    Jag gillar Yankee Candle på facebook sedan innan och har delat inlägget på facebook.
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  10. Skulle vilja vinna doften " Shea butter" Följer Yankee Candle, följer dig på Instagram............
    Lovely.. Kerstin

    SvaraRadera
  11. iaintlikeyou2015-01-29 15:41

    följer dig och yankee candle på instagram (iaintlikeyou), gillat yankee på Facebook.
    hade velat vinna cassis som kanske kan liva upp en i vintermörkret med både doft och ljus ♡

    SvaraRadera
  12. Önskar doften Shea Butter. Jag följer på Facebook och även på Insta (henemo). Hoppas på tur att få lite underbar väldoft hemma i vår!

    SvaraRadera
  13. Jag skulle vilja vinna Aloe Water.

    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Gillat Yankee Candle på FB, följer dig.
    Vilka ljuvliga dofter.
    /Siv

    SvaraRadera
  15. Ojoj, glömde visst doften på ljuset,
    är nyfiken på doften, Shea Butter :)

    SvaraRadera
  16. Pernilla Fransson2015-01-29 18:12

    Cassis - Doftar det lika gott som svartvinbär i verkligheten så måste jag bara ha ett sådant doftljus :D <3

    SvaraRadera
  17. Jag skulle gärna vinna ljuset med Shea butter!
    Verkar vara en rogivande fräsch doft som blir perfekt till tentaplugget för lite stämning såväl som motivation till att prestera :)
    / Maria (mariakarlsson93@hotmail.com)

    SvaraRadera
  18. Jag vill vinna Shea Butter, den passar mig perfekt och doften skulle jag aldrig få nog av. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med. Vill vinna Cassis
    Delat här

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/01/29/yankee-candle-82/

    gillar på FB, Anna Karlsson

    Följer dig på insta = annakarlsson_75

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  20. Jag önskar vinna Sheabutter, låter verkligen helt underbart! Härlig tävling!
    Jag följer dig och @yankeecandlesweden på Instagram (användarnamn @emelydrugge) Ha det gott!

    SvaraRadera
  21. Daphne Alice2015-01-29 20:51

    Cassis låter helt underbar, så den skulle jag väldigt gärna vilja vinna!

    Gillar yankee candle och delat tävlingen på facebook som Daphne Alice.

    SvaraRadera
  22. Om jag vann skulle jag gärna vilja ha Cassis! elin.ringqvist@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Aloe water, Gillat och följer gånger 2

    SvaraRadera
  24. Cassis skulle jag gärna vilja vinna.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej,
    klart jag vill va med i denna härliga utlottningen ♥
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Följer @yankeekandles på instagram @Nillwa
    ♥ Följer dig sedan tidigare på instagram @Nillwa
    ♥ Delar tävlingen på facebook https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10203885702238892?pnref=story
    ♥ Delar tävlingen på instagram

    SvaraRadera
  26. Oj!!!! kom på att jag missade att skriva vilket ljus jag önskar om turen är med mig ;)
    ♥ Shea Butter ♥

    SvaraRadera
  27. Jag skulle vilja vinna Cassis.
    Gillar på FB och delar på fb, Tina Carlström.
    Kram Tina
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. härlig tävling vill gärna vinna Aloe Water :D mvh My

    SvaraRadera
  29. shea butter, gillar på fb carola sjöstrand

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Skulle vilja vinna Aloe water :)
    Följer på instagram, malinsvenskbjorck. Både deras och din sida.
    Gillat på facebook, Malin Svensk Björck.
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Shea butter :) Gillat och delat på FB med namnet (Lydia Sleyman).

    SvaraRadera
  32. Aloe water skulle jag helst vilja vinna. : )

    SvaraRadera
  33. Julianna Fredriksson2015-01-29 22:34

    Hej!
    Är gärna med.
    Jag väljer ljuset Aloe water. Tänk att få tända detta yankee candle ljus i
    sitt hem och som får sprida sin värme och underbara doft. Wow vilken lycka.

    Gillar Yankee candle på FB sen tidigare
    Följer Yankee candle sweden på Instagram
    med namn julianna71
    Följer annavittsvart på Instagram
    med namn julianna71

    SvaraRadera
  34. Helst Cassis om jag har turen att vinna!
    Amanda Andersson, xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Aloe! En rogivande mjuk doft för harmoni och meditation.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Oh Aloe Water hade passat perfekt här hemma!
    Gillar på fb, Erika Drewke

    SvaraRadera
  37. Hej, Skulle vilja vinna Cassis. Har gillat och följer båda kontona. Mitt instagram är @theresiaviden

    SvaraRadera
  38. Hej

    Jag vill vara med.
    Skulle vilja vinna shea butter.
    Gillar yanke candle på facebook med namn Linnéa Möller.

    mvh jessamy
    jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag vill gärna vinna Aloe Water! :)

    Jag gillar Yankee Candle på FB sen tidigare.

    SvaraRadera
  40. 1) Jag skulle vilja vinna Shea Butter.

    2) Jag gillar Yankee Candle på Facebook (Cecilia Maria).

    3) Jag har delat tävlingen i min blogg: http://ceciliamaria.webblogg.se/2015/january/yankee-candle.html

    SvaraRadera
  41. ♡ Cassis ♡
    /Caroline B

    SvaraRadera
  42. Åh skulle jättegärna vinna Shea Butter-ljuset! :)
    saraaarvidsson@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Jag är gör na med!

    Tävlar om en "Shea Butter".

    Följer x 2 på Instagram som Sodercrowcastle.
    Gillar på Facebook som Kristiina Söderström.

    Ha en fin dag och tack för chansen!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  44. Åh, jag skulle vilja vinna Aloe Water-ljuset!! Gillar Yankee Candle på facebook!!
    Mvh
    Ida Isaksson

    SvaraRadera
  45. Cassis har en riktigt fin och härlig lukt som jag har haft turen att känna lukten av hemma hos en vän!
    Instagram @thurhun, följer x2 och delar och gillar

    SvaraRadera
  46. Aloe Water
    Vill gärna att detta fin ljus - ska dofta gott och välkomnande i mitt hus!
    Gillat Yankee Candle på FB Gunilla Egelstad
    Följer både Yankee Candle och AnnaVittSvart på Instagram - mitt användarnamn GNILLA68
    Min mail:gunilla.egelstad@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag hade velat vinna shea butter, den låter underbart.

    Gillar Yankee candle på fb.
    Följer Yankee candle på instagram @lilithdark
    Följer dig på Instagram @lilithdark

    SvaraRadera
  48. Åh jag har sålänge velat ha ett yankee candle ljus,
    dom luktar ju så otroligt gott!

    1. Jag skulle vilja vinna: Shea Butter
    2. Gillat på fb (camilla millah öman)
    3. Följer på instagram (camilla_om)
    4. Följer på instagram (camilla_om)
    5. Tipsat: http://millaoman.blogg.se/2015/january/yankee-candle.html

    Hoppas verkligen att jag har turen på min sida
    Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag skulle vilja vinna Shea butter! Gillar på facebook, följer er båda och delar på min instagram @Isabellaochjag!

    SvaraRadera
  50. Shea butter helt klart. Underbar doft! Har gillat på Facebook, följer på insta och lagt upp på insta.:)

    SvaraRadera
  51. Åh, älskar dessa ljus och har länge velat ha ett så är förstås med! Skulle vilja ha ljuset med doften Shea Butter! :)
    Jag gillar Yankee Candle på facebook som Mirjam Skredsvik, nummer 2189.
    Följer Yankeecandlesweden och dig på instagram, heter mirjamskredsvik där.
    Har tipsat om tävlingen här: http://testu.blogg.se/2015/january/tavling-hos-vittellersvart.html#comment

    Håller tummarna nu! :D
    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med och tävlar.
    Skulle vilja vinna ljuset Aloe Water.
    Gillar på facebook: Emely Korabik
    Följer båda på instagram: emssanseko

    SvaraRadera
  53. Jag är med!
    Om jag vinner vill jag ha Shea Butter.
    Gillar Yankee Candle på facebook och följer båda på instagram (jesjon9)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag vill vinna Cassis

    SvaraRadera
  55. Jag hade velat vinna Shea Butter ljuset, som jag är övertygad hade passat utmärkt i min lilla studentlägenhet!

    Har gillat Yankee candle på både Facebook och instagram, och följer även @annavittsvart på instagram, där jag själv heter @jvelin

    SvaraRadera
  56. Aloe water :)
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  57. Åhh, jag vill vinna shea butter, doftade på dessa på mässan och blev helt såld :).följer dig på ig , delar tävlingen på fb, följer yankee på fb,kram Diana

    SvaraRadera
  58. Jag är med och tävlar! Har precis flyttat till nytt och ett nytt härligt doftljus hade ju varit underbart.
    1. Jag skulle vilja vinna CASSIS- ljuset, det är jag nyfiken på. Kan tänka mig att det luktar väldigt fräscht!
    2. Jag gillar Yankee Candle på facebook- Debora Persson

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag vill gärna vinna cassic. Gillar på facebook (anette nettan x eriksson) delar och följer alla på instagrm (manettan)

    SvaraRadera
  60. Jag skulle gärna vinna Shea Butter-ljuset.
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag tror att shea butter luktar väldigt gott så den skulle jag välja om jag vann :)

    Följer redan på Fb och dig på instagram (underbaraungar)

    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  62. Håller tummarna för Shea butter!

    SvaraRadera
  63. Jenny Thorsell2015-02-01 15:45

    Gillar redan Yankee Candle på FB <3
    Aloe Water låter fantastisk, låter som perfekt för mig.

    SvaraRadera
  64. Ethel Gustafsson2015-02-01 18:01

    Vill gärna vinna sea butter.Gillar sidorna på fb och instagram. Och delar tävlingen på insta. Profil Gson den är öppen.

    SvaraRadera
  65. Jag vill gärna vinna Aloe Water, den verkar himla fin! =)

    Jag gillar på facebook, och på instagram (throw.universe)

    Håller tummarna!

    Mvh Sophie Michelle Persson

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  66. Shea Butter hade jag gärna velat ha här hemma :) Gillar på fb sedan tidigare (Liie Larsson) blogg(at)liielarsson.se

    SvaraRadera
  67. Jag är jättenyfiken på Shea Butter och skulle verkligen vilja tända den hemma hos mig i vår!

    SvaraRadera
  68. Shea butter! Gillat på Facebook :)

    Rebeccaberg_94@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Shea butter!

    /Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  70. Aloe Water vill ja ggärna vinna! :)

    SvaraRadera
  71. Cassis tycker jag verkar vara en härlig doft ! Den doften får gärna finnas hemma hos mig :-)
    Jag har delat på FB, gillar på FB och delar bådas sidor på instagram som noninini331
    Elisabeth N (elisabeth.nilhsson@outlook.com)

    SvaraRadera
  72. Önskar Cassis. Följer @annavittsvart & @yankeecandlesweden på IG som @pellejonsa

    SvaraRadera
  73. Jag vill vara med och tävla om ett ljus i doften Aloe Water :)

    SvaraRadera
  74. Hej! Är med :)

    Önskar mig doften Shea Butter. Tänk att tända det och mysa när barnen äntligen kommit i säng på kvällen!

    Gillar dem sedan länge på fejjan (Matilda Pettersson).

    Följer på instagram (matatilda).

    Följer även dig på instagram.

    Delat tävlingen på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)


    SvaraRadera
  75. Madeleine K M W2015-02-03 20:34

    Hoppas mass(v)is på cassis!
    Håller tummarna på tur!

    SvaraRadera
  76. Frida Bergner2015-02-03 21:51

    Jag är självklart med och tävlar.

    Det skulle vara kul att få testa dessa ljus som jag hört så mycket om.
    Jag önskar gärna vinna doften Aloe Water som jag tror att jag skulle gilla.

    Gillar Yankee Candle på fb sen tidigare: Frida Bergner
    Följer Yankee Candle på insta: fridabergner
    Följer dig på insta sen tidigare: frida bergner
    Tipsar om tävlingen på fb: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10153069775634767?pnref=story

    MVH/ frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. En av de tre ljusen från Yankee Candle jag gärna skulle vilja vinna är Shea Butter

    SvaraRadera
  78. Vinner jag så väljer jag Aloe Water.
    Jag gillar Yankee Candles på Fb (Lotta Claesson fd Wiberg) och har länkat till tävlingen på min blogg: http://lottaochlivet.blogspot.se/2015/02/tavling.html.

    Hoppas hitta ett doftljus som min make gillar också men än har jag inte lyckats. :-D

    SvaraRadera
  79. Hej
    Vill vinna Aloe Water
    Gillar Yanke Candel på fb.
    Anna
    elisabethsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. jag är med och tävlar och hoppas på tur!

    1. om jag vinner vill jag vinna denna doft Shea Butter, ha den i hallen el vardagsrummet hade varit fint att tända om kvällarna framför tv.n.
    2. hotmail: hjorth90@live.se
    3. Delat i min blogg: http://nouw.com/Emnitus/yankee-candle-82-17475047
    har inte instagram

    Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  81. Jag skulle vilja vinna Shea Butter-ljuset. Älskar den doften! :)
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hej
    Jag önskar vinna Aloe Water!
    Jag gillar på Facebook (Annika Nilsson)
    Jag följer BÅDA era sidor på instagram (aneritrea)
    Jag har delat på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/571144139655750

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Shea butter <3

    SvaraRadera
  84. Jag skulle jättegärna vilja vinna Shea Butter :)
    Gillar Yankee Candle på Facebook i namnet Hedvig Blomberg.

    Hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  85. Anna Lundqvist2015-02-07 11:04

    Shea butter låter som en doft som skulle gå hem här hemma. Gillar på fb. Följer på insta där jag även delar hillevianna70. Nu håller jag tummarna.

    SvaraRadera
  86. Svar: Shea Butter

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Shea Butter skulle passa mig :)
    Gillar på fb som Paola Allegrini och följer båda på insta som muzepig.
    Har delat på fb här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/582687045198713?pnref=story

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  88. Hejsan, jag skulle uppskatta Aloe Water.
    Gillar Yankee Candle på Facebook.
    Delar tävlingsinlägget på fb. (Sören B Andersson)
    "Nu när vintern med snålblåst och kyla tagit över
    är det värmande och doftande ljus precis vad vi behöver.
    Väldoftande ljus med fina brinnegenskaper och ett underbart sken,
    som bjuder på väldoft som både är fräsch och len"
    Trevlig helg.../ Sören

    SvaraRadera
  89. Åh, jag önskar Cassis, låter som en riktigt härlig och fräsch doft! :)
    De skulle gärna få lysa upp mörka kvällar hemma hos mej och få
    lyxa till vardagsmyset lite extra med ett fint Yankee Candle ljus. :)

    Gillar Yanke Candle redan på FB: Malin Gustafsson

    Följer dej redan på Instagram som frozenvanilla_
    Följer Yankee Candle på Instagram

    Har delat tävlingen på FB:Malin Gustafsson
    https://www.facebook.com/malin.gustafsson.7169

    Har delat på bloggen: http://frozenvanilla.blogg.se/2015/february/yankee-candle.html

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  90. Har gjort allt som ger extrachans. Delade även på facebook :). Vill vinna shes butter :D

    SvaraRadera
  91. Jag vill gärna vinna Shea Butter :) Hoppas!!
    s.blogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Ulrika Holm2015-02-07 19:29

    Hej!!
    Jag skulle gärna vilja vinna ljuset som doftar Aloe Water!!
    Ulrika
    Min mail ulrikaholm@telia.com

    SvaraRadera
  93. Aloe water låter ljuvligt.
    Följer dig på instagram, @fruwihlborg.
    Hoppas hoppas.

    SvaraRadera
  94. Jag älskar CASSI, så det vill jag vinna!
    annand78@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Cassis-ljuset skulle jag vilja ha. :)
    Jag gillar Yankee candle på FB.

    SvaraRadera
  96. Christina Frisberg
    Klart jag vill vara med i utlottningen av de underbart ljuvligt doftande ljusen :)
    Själv tror jag att Shea butter blir mitt val av dessa tre :)
    Jag har gillat deras fb sida sedan länge under mitt namn .
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn. Christina Frisberg.
    Jag har inte instagram så där går jag bet på några + poäng men jag chansar ändå :)
    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMAR :) <3

    SvaraRadera
  97. 1. Shea butter
    2. Gillar på FB - Sofie Altuntas
    3. Följer på IG - Sofie_altuntas

    Hoppas
    Mvh Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  98. Gillar på FB: Nu är jag gärna med och tävlar om ett ljus. ALOE Water känns spännande och friskt. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  99. Om jag har turen med mig så skullre jag vilja vinna Shea Butter.

    - Gillar deras sida på FB (Sara Kramer).
    - Följer de på Instagram (sfik).
    - Följer dig på Instagram (sfik).
    - Har delat på FB: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10153000844681628

    Kram, Sara
    sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  100. Jag är med och skulle vilja vinna: Cassis

    Gillar på FB (Carola Lind) och har delat : https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152689790728543
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  101. 1. Jag önskar mig ett Cassis ljus. Gillar färgen och doften av svar vinbär.
    2. Jag gillar Yankee Candle på FB under Jennya Johanson.
    3.Jag föler yankeecandlesweden på Insta under jennyannehbg.
    4. Följer dig på insta under jennyannehbg
    5. Har skrivit om tävlingen på Insta och taggat dig.
    Glada hälsningar Jennya (jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  102. Vill helst vinna Shea Butter-ljuset =).

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Hej.
    Det vore super att vinna ett Yankee Candle Aloe Vera.
    Står i faggorna att köpa ett anskrämligt hus, haha, och en härlig doft från Yankee Candle vore toppen att inleda husets förändring med.

    Gillar på FB och Instagram. (vittra76) och ska just börja följa dig där också.

    SvaraRadera
  104. Jag skulle vilja vinna Shea Butter, gillar på Facebook och följer båda kontona på instagram (där jag heter @peterssonsaga).

    SvaraRadera
  105. Cassis!

    Jag håller tummar och tår!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  106. Hej!

    Vid tursamhet önskas doften Aloe Vera.

    Mvh
    Håkan

    SvaraRadera
  107. Har jag turen att vinna önskar jag mig Shea Butter

    MVH Sanna

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!