2015-02-13

Ella's Botanicals Bubblemania - testat!

Vi har testat Bubblemania från Ella's Botanicals och här är vår utvärdering.

Som jag nämner lite då och då, så är jag förtjust i multifunktionella produkter, vare sig det är en maskin, ett klädesplagg eller en hudkräm. Jag gillar att behöva färre saker som tar plats, både av ytliga inredningsskäl men främst av praktiska och miljösnälla skäl.

Bubblemania är en 3-i-1-produkt riktad till barn i alla storlekar. Den fungerar som skumbad, schampo och duschtvål. 

Bubblemania doftar tydligt av lavendel och skummar väl. Den är dryg och lätt att applicera.

Litens hår blir rent och det är smidigt att skölja ur. Hennes hår är lika lent som före tvätt. När jag testar i mitt hår behöver jag däremot avsluta med ett balsam för att inte få en sträv känsla i håret.

Samtliga produkter från Ella's är ekologiska och därför känns det lätt att välja dem till barnen, jag slipper fundera över innehållet och kan använda dem med gott samvete.

Ella's Botanicals Bubblemania rekommenderas som en väl fungerande smart rengörande produkt till bebisar, barn såväl som till dig själv.

- vs -

1 kommentar:

  1. Det låter som något som skulle gå hem här !
    Jag älskar doften av lavendel och Viggo älskar bubblor :)

    Du har så rätt. Det där "småpysslandet" kommer jag nog aldrig att tröttna på !
    Lite nya blommor, fina ljus, nya gardiner osv...
    Omväxling förnöjer :)
    KRAM

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!