2015-02-16

Måndagslistan - förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Mina ungar. Säger bara det, mina ungar.

Blev jag irriterad på:

Om sladden åker ur eller om någon stänger av dammsugaren medan jag använder den blir jag inte irriterad. Jag blir skitarg. Direkt.

Undrade jag: 

Om en yta blir jämnt dammig, kan man låtsas att den fått en ny grå färg då?

Lärde jag mig:

Att jag ser ut som en glasstrut när jag har smala byxor på mig.

Osnyggt.

Önskade jag: 

Att jag hade matlust.

Den kommande veckan hoppas jag:

Solen fortsätter skina, ljuset är fantastiskt!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

1 kommentar:

  1. Du, det där med dammet har jag också undrat över! Jag tror att det är okej 😉

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!