2015-02-23

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Våra fina helgdagar med sol, glada barn och föräldrar att jag har svårt att greppa det. Lycklig!

Blev jag irriterad på:

Företag som inte besvarar reklamationer på tre veckors tid.


Undrade jag: 

Om jag ska skaffa mig ett kom-igång-latmask-schema.
Jag tror att jag måste.

Lärde jag mig:

Att jag ser jättekonstig ut när mitt ansikte är uppochner.

Udda upplevelse när jag fick syn på mig själv i spegeln när jag skulle sätta en handduk på håret.

Önskade jag: 

Att vi hade en rymligare frys så att jag kan baka ännu mer.

Den kommande veckan hoppas jag:

På det bästa fjällvädret eftersom finaste storfamiljen kommer och hälsar på!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!