2015-02-09

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att barnens mormor och morfar har skaffat en lägenhet och flyttat till vår närmaste stad. För att bo närmare oss. Lycka!

Blev jag irriterad på:

Samma gamla gnäll, förbannade händer.

Undrade jag: 

Om barnens morfar någonsin kommer förlåta mig för att jag inte tog med fikabröd som jag sagt. FÖÖÖÖÖÖRLÅT!!! ;)

Lärde jag mig:

Att det som göms i snö, det syns inte.


Önskade jag: 

Att det var lättare att leva en dag i taget.
Vi gör vårt bästa men det är svårt.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att jag hinner baka allt jag längtar efter att baka!
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att de ska flytta närmre!
    Kram Kristin

    SvaraRadera
  2. hoppas du hinner baka det du vill! jag känner också ett jättesug efter att baka. ska bli skönt att få baka av mig till charlies kalas, haha.

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra lista :) Oförlåtligt att glömma fika!! :P

    Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!