2015-02-09

Vinn en C3 Mix&GO® PRO!

Prylar som är multifunktionella är något jag föredrar inom de flesta områden. Det är smart, praktiskt och utrymmessparande. C3 har vidareutvecklat sin populära Mix&GO smoothieblender med tillbehör som ger den tre funktioner i en och samma maskin: kvarn, juicepress och blender.

Nu ger C3 er chansen att vinna din egen Mix&GO® PRO!
C3 Mix&GO® Pro är en 3-i-1 blender, juicepress och kvarn som klarar både att mixa, pressa juice och mala. Med själva blendern mixar enkelt smoothies eller proteindrycker direkt i flaskan, skruvar på locket och den är redo att drickas. Den kan användas som juicepress när du fäster presstillbehöret på blendern eller så kan du mala nötter eller kaffebönor om du väljer att fästa knivdelen. Enkelt, smart och praktiskt!
_________________________

1:a pris: C3 Mix&GO PRO, värde 599 kr.
_________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många ml rymmer juicepressen?
Ledtråd.

Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_________________________
Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla C3 på Facebook
(Skriv att du gjort det)


- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn, dela gärna tävlingsbilden som finns där)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 1/3-15.
Lycka till!
_________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

111 kommentarer:

  1. åh, vilken rolig!! håller tummarna, hade varit perfekt för mig och charlie =).
    svaret är: 750 ml

    gillar på fb,nathalié eriksdotter teodorson.
    följer dig på instagram: theyarp

    håller tummarna =)

    mvh
    nathalié
    yarp.blogg@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Christina Frisberg
    Klart som korvspad att jag tar chansen och är med i utlottningen av den superfina/bra juicepressen :)
    SVAR: 750ml
    Gillat fb sidan under mitt namn Christina Frisberg.
    Delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne :) <3

    SvaraRadera
  3. Julianna Fredriksson2015-02-09 16:04

    Hej!
    Är gärna med.

    Svar på frågan är: Juciepressen rymmer 750 ml.

    Gillar C3 på FB sen tidigare
    Följer annavittsvart på Instagram

    Delar tävlingen på FB
    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

    Delar på Instagram med namn julianna71

    Mvh Julianna
    julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  4. Underbar tävling, mitt svar är : 750 ml
    hoppas på tur nu D: kram

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅH. Vilken drömvinst till mig som student :)

    Svaret är 750 ml!
    Gillar C3 sedan tidigare, följer och delar tävlingen på FB bland mina vänner (se länk nedan).
    https://www.facebook.com/neda.sara.10/posts/1536159873328271?pnref=story

    Hoppas på tur!
    Kram Neda

    SvaraRadera
  6. Åh en sån här har jag länge önskat.
    Svaret är 750ml. Gillar på FB, Tina Carlström och delar på min FB.
    Kram Tina
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. hej jag är med och tävlar igen hos dig =)

    *. Svar: Juicepress (750 ml) med filter,
    *. Hotmail: hjorth90@live.se
    *. Gillat på fb (emma hjorth) nummer 1224
    *. Delat i min blogg: http://nouw.com/Emnitus/vinn-en-c3-mixgor-pro-13-17552557
    Om jag vinner tror jag och min son skulle ha en stor nytta av denna i köket! :D
    nu håller jag tummarna

    SvaraRadera
  8. Sara Arvidsson2015-02-09 23:59

    Juicepressen innehåller 750 ml :)
    Har gillat c3 på fb!

    SvaraRadera
  9. 750ml
    Jag gillar er på facebook!

    SvaraRadera
  10. 750 ml.
    En underbar Mix & Go som kan underätta nu när man som alla andra försöker vara nyttig.
    Har gillat C3 på FB och delat detta inlägg på min fb Gunilla Egelstad
    Min mail:gunilla.egelstad@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar. :)
    Svaret är: 750 ml
    Gillar dem nu på facebook: Emely Korabik
    Delar även tävlingen där. :)
    Följer dig redan på instagram: emssanseko

    Hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  12. Åh, vilken tävling! Jag funderade senast imorse på att köpa en ny blender då min har blivit riktigt slö, så det vore verkligen helt fantastiskt att vinna denna! Sedan är det ju ett stort plus att jag bla. skulle kunna göra mitt egna mandelmjöl med denna! :)
    Svar: Juicepressen rymmer 750 ml.

    Gillar C3 på facebook som Mirjam Skredsvik.
    Följer dig på instagram sen tidigare som mirjamskredsvik.
    Har tipsat om tävlingen här: http://testu.blogg.se/2015/february/tavling-hos-vittellersvart-avslutas-13.html#comment

    Håller tummarna nu! :)
    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  13. Svar:750 ml

    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. 750 ml
    Har gillat C3 på facebook

    Bara att hålla tummarna nu =)

    SvaraRadera
  15. Juicepressen rymmer 750 ml☺️

    SvaraRadera
  16. nikolina bengtsson2015-02-10 12:36

    750 ml

    SvaraRadera
  17. 750 ml.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  18. Svar 750 ml :)
    Jag följer C3 på FB
    Följer Anna på instagram @villemo
    Delat tävlingen på bloggen och nu ska den in på instagram :)
    nu håller jag tummarna :)

    SvaraRadera
  19. Nadia Walaf (nadiawalaf@hotmail.com)2015-02-10 13:41

    750 ml.

    Jag gillar C3 På Facebook, har även delat tävlingen där.
    Följer dig på instagram och har repostat tävlingen.

    Hoppas på tur, har velat ha en sådan här länge. :)

    SvaraRadera
  20. Svar: 750ml

    sleazylepard@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 750 ml

    Gillar och delar på Facebook och följer på Instagram, som jerkernilsson.

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Det är 750 ml.
    Jag har gått upp mycket i vikt p.g.a.medicineringen och jag skulle verkligen behöva en C3 mix och gå för att kunna ta den med mig när jag reser och för att lära mig att äta och dricka grönsaker och frukt.Jag vet att det är verkligen svårt men jag skulle ge den en ärlig chans och försöka lycka sakta men säker.
    Tack,ha en bra fortsättning av veckan,m.v.h. och respekt O.G.


    .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ni får ursäkta mig men jag glömde lämna mitt e-mail till er ifall att ni behöver kontakta mig igen.
      Det är kvlq319@hotmail.com.
      Tack,ha en bra fortsättning av veckan,m.v.h. och respekt Olympia Gouliermi

      Radera
  23. 750 ml Gson på insta.Gillar C3 på FB Ethel Gustafsson etmia_dark1@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Den rymmer 750 ml.

    Jag gillar på facebook och har också delat på min logg - Amanda Ydnäs.

    Hoppas nu på tur!

    SvaraRadera
  25. Den rymmer 750 g.

    Gillar på facebook och följer på instagram. :)

    Mvh
    Annika Andersson
    annkina@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Juicepress rymmer 750 ml med filter, mått och kolv

    gillar em på fb ( alexandra dahlberg )

    har delat på fb https://www.facebook.com/axdal87?fref=nf ( osäker på om det gick att tagga.. )

    Följer på instagram och har delat där. ( axdal.se )

    hoppas nu på tur..

    Mvh
    Axdal
    axdal@me.com
    www.axdal.se

    SvaraRadera
  27. Daphne Alice2015-02-10 16:44

    Juicepressen rymmer 750 ml!
    Gillar C3 på facebook
    Delat tävlingen på facebook som Daphne Alice https://www.facebook.com/profile.php?id=100007729547643

    SvaraRadera
  28. Svaret är 750ml!
    Gillat på fb och även delat tävlingen där, följer på insta! @marthinalundstrom
    Hoppas få boosta oss med lite härlig juice! ☺️💪
    Mvh
    Marthina
    Marthina.lundstrom@gnail.com

    SvaraRadera
  29. Svar: 750 ml.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  30. Svar: 750 ml.
    Gillat och vill jättegärna vinna.

    SvaraRadera
  31. 750 ml
    perfekt tävling nu när min mixer har gått sönder

    SvaraRadera
  32. Den rymmer 750 ml.
    Gillar på facebook i mitt namn Camilla Wihlborg
    och följer dig på instagram (fruwihlborg).
    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  33. 750 ml.
    gillar c3
    följer dig på instagram
    jimmybernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Hejsan.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna åtråvärda C3-blender :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 750 ml.

    Vänliga hälsningar / Ing-Britt

    ma731125@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hej! Vilken fin vinst, hoppas på tur!

    Juicepressen rymmer 750 ml. Gillar C3 på fb, Maria Mattson och delar tävlingen också på fb. Hoppas tagg ingen funkar, för den blir inte blå...

    Mvh Maria
    Mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Blev något konstigt med min dator så jag vet inte om min kommentar verkligen skickades! Gjorde den det så radera detta inlägg! Juicepressen rymmer 750ml. Jag har delat på instagram (Isabellaochjag) och följer dig sedan tidigare. Gillade även C3 på fb så nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  37. Jenny Thorsell2015-02-10 23:08

    750 ml :)

    SvaraRadera
  38. SVAR: 750 ml.

    Gillar C3 på FB sen tidigare.

    SvaraRadera
  39. Hej!

    Jag är gärna med!

    Juicepressen rymmer 750 ml.

    Ha en fin dag och tack för chansen,
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  40. Sandra Kaun2015-02-11 07:52

    750 ml

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  41. Den rymmer 750 ml.

    SvaraRadera
  42. 1. 750 ml
    2. Gillat på fb (Camilla millah öman)
    3. Tipsat: http://millaoman.blogg.se/2015/february/mixgo-pro.html
    4. Följer på instagram (camilla_om)

    Hoppas verkligen på tur :) Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag vill gärna vara med och tävla!

    Juicpressen rymmer 750 ml.

    Jag har gillat C3 på facebook.

    Jag har delat på facebook: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/580780562056956?pnref=story

    och på instagram med användarnamnet "throw.universe".

    =D

    Mvh Sophie Michelle Persson

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  44. Hej, Juicepressen rymmer 750ml.
    Gillar C3 på FB.
    Har delat tävlingen på min blogg: http://awesomecaroline.blogg.se/2015/february/ar-med-och-tavlar.html#comment

    Följer dig på instagram (heter Caloriine där)

    Underbar tävling :D

    SvaraRadera
  45. Helene martinsson2015-02-11 15:36

    750 ml!! Följer som gollobracing på IG!!

    SvaraRadera
  46. Svar:
    750 ml
    Gillar C3 på fb sen tidigare.
    Har varken blogg eller instagram, men följer dig via Bloglovin iaf! :)
    Mvh,
    Carro
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Den rymmer 750 ml.

    Här är min blogglänk

    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2015/february/1-mars-vinn-mixer.html
    Gillar redan C3 på FB, Åsa Olsson

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Åh, vilket fantastiskt pris, rätt svar är 750 ml :)
    Vänliga hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

    SvaraRadera
  49. Svaret är 750ml och jag gillar C3 på FB samt har delat länken där.

    SvaraRadera
  50. Svaret är 750 ml. Har gillat på FB som ana scylla och här har jag bloggat om tävlingen: http://softkitty.bloggplatsen.se/2015/02/12/11016477-vinn-en-c3-mix-go-pro/

    min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    kram/ qat :)

    SvaraRadera
  51. Hej hej!
    Vilken drömvinst!
    Klart jag är med och tävlar.
    Svar är att juicepressen rymmer 750 ml.
    Gillar C3 på FB(kristin Nygren)
    Följer dig på instagram (nygrenkristin)

    Kram Kristin
    http://onlyfemale.se

    SvaraRadera
  52. juicepress 750 ml.

    Använder inte fisbok, blogg eller instacrap.

    SvaraRadera
  53. 750 ml, följer och delar på Instagram (pmo_28).
    Hälsningar,
    Pernilla

    SvaraRadera
  54. Juicepressen rymmer 750ml!

    SvaraRadera
  55. Perfekt för en annan som stressar upp om morgnarna för att hinna i tid till föreläsningar, frukosten hinns inte alltid med. Att kunna starta mixern, fixa sig och sen springa ut igenom dörren med frukosten i handen verkar super!

    Juicepressen rymmer 750ml!

    Ha en härlig dag,
    Maria Karlsson (mariakarlsson93@hotmail.com)

    SvaraRadera
  56. Hej,
    klart jag vill va med i utlottningen :)
    ► Svar: 750 ml.
    ► Gillar sedan tidigare på fb Pernilla Wamsjö
    ► Följer dig på Fb Pernilla Wamsjö och på instagram @Nillwa
    ► Tipsar på fb https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10203970736084685?pnref=story och på instagram @Nillwa

    SvaraRadera
  57. Hej!
    Juicepressen rymmer 750 ml.
    Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Följer och delar på instagram, malinsvenskbjorck.
    Ha en fin alla hjärtans dag!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Juicepressen rymmer 750 ml! (Tror inte den andra kommentaren kom fram)

    SvaraRadera
  59. Juicepressen rymmer 750 ml.
    Gillat och delat på FB med namnet (Lydia Sleyman).

    lydia_sleyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Svar: Den rymmer 750 ml.
    Följer på IG och på fb!
    MVh Anna-Märta stalnave@gmail.com

    SvaraRadera
  61. Juicepressen rymmer 750 ml
    Jag gillar C3 på Facebook.
    Jag har delat tävlingen offentligt på min facebook och taggat annavittsvart
    Jag följer dig på Insta och har användare MarinaFbg

    SvaraRadera
  62. Jag är med! Juicepressen rymmer 750ml.
    Gillar på facebook sen tidigare.
    Följer dig på instagram (jesjon9)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Juice pressen kan innehålla 750 ml juice
    Gillar på FB , följer på insta (noninini331)och delar på min FB sida
    https://www.facebook.com/elisabeth.nilsson.501151
    Hoppas på turen :-)

    SvaraRadera
  64. Jag är med åh vad roligt! :D det är 750ml i juicepressen :)

    SvaraRadera
  65. Svaret är 750 ml och jag hoppas såå på tur denna gången. Gillar sidan på facebook sedan tidigare under namnet Ana Kokol. Självklart följer jag dig sedan tigigare på Insta under namnet anakokol och delar :)

    SvaraRadera
  66. Juicepressen rymmer 750 ml. Jag följer och delar på instagram (carros_corner)! Nu hoppas jag på tur 😊✊🍀
    min mail:carro.westlin@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Ann-charlotte Karlsson2015-02-20 23:05

    Svaret är 750 ml.

    anncharlotte79@bredband.net

    SvaraRadera
  68. Svar: 750 ml!

    Gillat C3 på FB.

    Delat i min blogg: http://charlottetherese.blogspot.se/2015/02/vinn-mixer-och-baka-tex-denna-mumsiga.html

    Följer dig på ig som @charlottetherese

    SvaraRadera
  69. Svar: 750 ml!

    Gillat C3 på FB.

    Delat i min blogg: http://charlottetherese.blogspot.se/2015/02/vinn-mixer-och-baka-tex-denna-mumsiga.html

    Följer dig på ig som @charlottetherese

    SvaraRadera
  70. Halloj, detta vill jag så gärna vinna. Det skulle vara så användbart i mitt kök men om jag vinner så skulle jag ge den till min dotter som är på väg att flytta till sin första egna lya. Tänk vilken bra inflyttningspresent det skulle vara då hon älskar att göra smoothies! Jag har gillat C3 på facebook, begärt att följa dig på Insta (jag heter nadjaskitchen), delat din tävling på facebook och så kommer svaret här: 2 x 750 ml för man får två bägare =) . Nu gäller det bara att ha turen och vinna också. Hälsnignar Nadja

    SvaraRadera
  71. Svar: 750 ml

    Gillar C3 på facebook och följer dig på Instagram! <3

    SvaraRadera
  72. Jag är gärna med,
    svar: (750 ml

    mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  73. 750 ml, grymt att de fortsatt utveckla den! Jag har den första utgåvan vilken idsg typsikt nog gav upp. Så det var perfekt när jag såg denna tävling!

    SvaraRadera
  74. Svaret är 750 ml.
    Jag gillar sen läääänge på Facebook och jag tipsar på Instagram 😊
    Både jag och Robin älskar smoothies så den skulle definitivt bli välanvänd här hemma 😊

    Hoppas!!

    SvaraRadera
  75. Hej :-) Den rymmer 750 ml. Gillar på Facebook & Följer även på Instagram (@andyellowknee)
    Ska dela tävlingsbilden sen :-) kram !

    SvaraRadera
  76. Kim lindström2015-02-27 00:13

    750 ml

    SvaraRadera
  77. Kim lindström2015-02-27 00:16

    Gillat C3 på Facebook!
    Följer på Instagram! devilsangel9213

    SvaraRadera
  78. 750 ml. Tack för den trevliga möjligheten att vinna detta! Mvh Monika

    SvaraRadera
  79. Svar
    750ml
    Gillar c3 på facebook
    Hälsning Anna
    elisabethsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Anna Lundqvist2015-02-28 09:20

    750 ml
    Gillar c3 på fb
    Följer dig sedan länge på insta där jag oxå delar hillevianna70
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Svar: 750ml. Gillar på Facebook, följer och delat på Instagram (Sophieinspo). Hoppas verkligen att jag är den lycklige eftersom jag älskar nypressade juice samt smoothie :) mvh Sophie N

    SvaraRadera
  82. Svar: 750 ml

    Följer på fb som Paola Allegrini.

    Har delat här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/592681734199244?pnref=story

    Följer på instagram som muzepig

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  83. Svaret är 750ml. Gillar på fb, följer på Instagram (hannaloveeeenn) och delar såklart :) Håller både tummar och tår<3

    SvaraRadera
  84. Hej!

    Juicepressen rymmer 750 ML.

    Gillar c3 på facebook med namnet Patrik Nilsson. patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. 750 ml rymmer juicebägaren.

    Ingela Alm
    ingela.alm@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Svar 750ml
    Följer på instagram som ullek och gillar C3 på Facebook sen länge

    Hoppas massor!

    SvaraRadera
  87. Juicepressen rymmer 750 ml. Gillar C3 på facebook och har delat tävlingen vidare på min sida: Jessica Hellström https://www.facebook.com/jessica.hellstrom.58
    Håller tummarna!
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. 750 ml
    Jag har delat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/578869178883246
    Gillar på FB (Annika Nilsson)
    Följer på instagram (aneritrea)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Åh, vilken rolig tävling jag vill gärna vara med!
    Rätt svar på frågan är: 750 ml.

    Håller tummarna och hoppas på tur! :)
    (har även gillat C3 på Facebook och dig på instagram - jag heter erosqvist).

    SvaraRadera
  90. Svar: 750 ml

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. 750 ml

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Hej!

    Svar: 750 ml.

    :-)

    Varma hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Hej!

    Den rymmer 750 ml!

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  94. Svaret är: Juicepressen rymmer 750 ml!


    Gillar C3 på Facebook


    Nelson H

    SvaraRadera
  95. Ann-Katrin J.2015-03-02 08:43

    750 ML

    Ann-Katrin J

    SvaraRadera
  96. 750 ml!

    Jag håller tummar och tår!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  97. Hej!

    Svar: 750 ml.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  98. 750 ml

    Magnus Sjöb.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!