2015-03-16

Bokad resa - billigt i UK?

Trots oändligt med valmöjligheter när det gäller hotell så har jag nu bokat resa till London. Det tog tid. Som tur var så fanns det bara ett alternativ för flygresan så det bokades, sen visste jag vart i London jag vill bo men där fanns det sjukt många hotell. Priserna varierar naturligtvis så jag snålade ur och bokade ett 2½-stjärnigt, typiskt brittiskt hotell nära Marble Arch. Det blir bra.
Nu är det bara att räkna ner dagarna, drygt sju veckor kvar. Det är ju ingenting.

Undrar om någon vet vad som är smart att shoppa i England. Vad är billigare där jämfört med Sverige numer? Förr var det cd-skivor och Levi's.

Kläder och skor är definitivt roligare där och säkert billigare. Kanske inte märkeskläder men andra. Elektronik är bara krångligt.

Tips, idéer, förslag?
- vs -

1 kommentar:

  1. Men vad kul att ha en resa att se fram emot! :D

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!