2015-03-09

Måndagslistan - Förra veckan!

Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

En nyväckt lust att fortsätta bygga/inreda vårt hus.
På grund av tidsbrist så har bygget stått still och ingen av oss har heller haft ork att ens fundera över fortsättningen men nu är vi båda inspirerade. Kul!

Blev jag irriterad på:

De orimligt höga priserna för att åka tåg.


Undrade jag: 

Om det är dags att börja tycka om sig själv på riktigt, riktigt. 

Insåg jag:

Att det inte blir någon vettig påsk i år heller.

Påskprylarna ligger huller om buller på fel ställen och jag har ingen lust att köpa nytt. Nästa år. Nästa år har vi flyttat in helt och hållet och då blir det påsk royale.

Önskade jag: 

Att jag hade ro i kroppen att tänka varje tanke till slut. 

Den kommande veckan hoppas jag:

På ett givande möte med skolledningen angående skolbussen.
Tror inte det men det jag vill så gärna att min hemliga kompis optimisten kikar fram.
________________________________

Hur ser din förra-veckan-lista ut?
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!