2015-03-17

Så kul att spraya! DIY!

För längesen fick jag två väggljusstakar från mamma som hon tröttnat på. De var röda och jag hade ingen given plats för dem. Köpte färg och sprayade dem i krom och vips var det busenkelt att hitta en placering.
Det är så himla kul och jag måste verkligen hejda mig när jag inser att jag ser mig omkring i vårt hem och funderar på vad jag kan spraya till vilken färg. Varning på den för risken finns att jag börjar spraya fönster och väggar hejvilt...

Igår gjorde jag en ny beställning från butiken Skapamer (lite som Panduro) där de säljer riktigt bra och många graffittifärger till låga priser. Dessutom blixtsnabb leverans och fraktfritt över 299 kr, kolla gärna in butiken.

Köpte en bland annat ljusrosa som ska färga en mindre hylla till Litens rum. Hon vill att hela världen ska vara rosa och vem är jag att säga emot?
- vs -

2 kommentarer:

  1. Vilket "lyft" !! Dom blev ju jätte fina :)

    haha, jadu ! På blocket simmar verkligen idioterna runt...
    Folk har verkligen ingen skam i kroppen !?
    kram

    SvaraRadera
  2. Tänk vad lite färg kan göra!

    Måste spana in sidan. Vill också spraya saker hemma ;)
    KRAM

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!