2015-03-05

Tåg, bio & feber!

Mellankillen har haft feber med halsont sedan i måndags, jag hostar fortfarande och idag kände sig Liten "tråkig" i huvudet. Hon har bara lite feber än så länge så jag hoppas går över snabbt. 

Tanken är att jag och de fyra barnen ska premiäråka tåg in till stan och hälsa på mormor och morfar imorgon. Ingen av de två yngsta har åkt tåg förut så det är storslaget. Jag har inte åkt tåg själv med fyra barn så det är storslaget.

I stan ska de två stora passa på att gå på bio medan jag ska göra ingenting alls. Min favoritsysselsättning.

Vi har iallafall tur med vädret det här sportlovet eftersom det snöar tidvis och solen visar sig nästan hela dagarna. Nu håller jag tummarna hårt att ingen blir sämre så att vi kommer iväg.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild !
    Ni verkar ha riktig vinter fortfarande :)
    Här är det grått och blåser halv storm idag
    så jag "roar" mig med att pyssla inne !
    För trots att man flyttar in i ett nybyggt hus så finns det massor att göra innan det blir helt "klart".
    Om det nu någonsin blir det...
    ( jag antar att vi kommer göra om och ändra MÅNGA gånger framöver lite här och var )
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt åka tåg! Hoppas det gick bra och att ni slapp förseningar o liknande :) Jag hoppas även att alla är pigga och friska hos er nu! Jädrans sjukdomar som har härjat för fullt senaste veckorna...

    SvaraRadera
  3. Hoppas att resan gick bra och att ni är krya nu.
    många kramar ♡

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!