2015-03-29

Tävla om 40 biljetter till Annie!

Remaken av den klassiska musikalfilmen Annie har biopremiär inom kort. Lagom tills dess ger UiP er chansen att vinna biljetter till hela familjen! 

Tio personer vinner fyra biljetter vardera, det är alltså totalt 40 biljetter som står på spel!

Tävlingen pågår parallellt på @annavittsvart på Instagram så delta gärna där för dubbel vinstchans!
Annie är en föräldralös flicka som bor hos en elak fostermor, tillsammans med andra barn i samma situation. Hennes liv förändras dock när hon möter den ensamme, stenrike borgmästarkandidaten, Benjamin Stacks.

Rollen som Annie spelas av 10-åriga Quvenzhané Wallis, Cameron Diaz gör rollen som fostermodern medan Jamie Foxx spelar Benjamin Stacks.
 
_________________________

1:a - 10:e pris Fyra (4) biljetter till Annie, värde 460 kr/vinst.
Sex vinnare i bloggen, fyra på Instagram.
_________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vem spelar den elake fostermodern i filmen?

Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_________________________

Extrachans

- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 6/4-15.
Lycka till!
_________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

84 kommentarer:

  1. Christina Frisberg.
    Jag hänger på i utlottningen om biobiljetterna!! :)
    Jag har delat offentligt på fb under mitt namn Christina frisberg.
    Jag svarar att Cameron Diaz spelar den elaka styvmodern i filmen Annie!! :)
    frisanpoxy@hotmail.se
    Glad Påsk!! :)

    SvaraRadera
  2. Cameron Diaz. Delar på fb som Elga Holm

    SvaraRadera
  3. Fostermodern spelas av Cameron Diaz
    Gillar delar på FB
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  4. Svar: Cameron Diaz
    Med vänlig hälsning,
    Anita Söllwander
    anita.sollwander@spray.se

    SvaraRadera
  5. Cameron Diaz :) håller tummar och tår :D

    mvh jessamy.

    SvaraRadera
  6. Grym tävling ! Jag såg Annie som barn och älskade filmen,
    därför vore det kul att få se den nya versionen !

    Cameron Diaz spelar den elaka styvmodern.

    Delar på FB - Michaela Ambjörnsson

    SvaraRadera
  7. Cameron Diaz!
    Hälsningar,
    Pernilla (instagram pmo_28)

    SvaraRadera
  8. Det är Cameron Diaz som spelar fostermor. Deltar även på instagram, där heter jag @arvidsimon

    SvaraRadera
  9. Det är Cameron Diaz som spelar fostermor. Deltar även på instagram, där heter jag @arvidsimon

    SvaraRadera
  10. Klart att jag vill vara med!!! :-) svar: Cameron Diaz (min email jenn2you@hotmail.com)

    SvaraRadera
  11. I am in ;-) har delat https://www.facebook.com/jenniearmstrongJA/posts/884752974917950

    SvaraRadera
  12. I am in svar: Cameron Diaz Jag har delat: https://www.facebook.com/jenniearmstrongJA/posts/884752974917950?pnref=story

    SvaraRadera
  13. Svar: Cameron Diaz

    Skulle överraska sonen efter hans omfattande operation av trumhinnan, behöver nåt kul att tänka på.
    2carina@spray.se

    SvaraRadera
  14. Wow vilken kul tävling!
    Cameron Diaz gör rollen som den elaka fostermodern

    Håller nu tummarna :D
    Hälsningar Frida Elmgren

    SvaraRadera
  15. Jag är med och tävlar! Hade ju varit jätteroligt att ta med de stora pojkarna på bio en kväll! Har bara kunnat ta med dem en och en tidigare..
    Svaret på din fråga är: Cameron Diaz som spelar den elake fostermodern i filmen.

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Åhh vad jag vill vinna!! Skulle bjuda tjejerna på en riktig biokväll!

    Rätt svar: Cameron Diaz

    För en extralott har jag delat på min facebook - Elin Tegström

    SvaraRadera
  17. Svaret = Cameron Diaz
    Verkar vara jättekul !
    Åsa H
    holmkas@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Cameron Diaz!
    Delar tävlingen på facebook sida: Sara Källström och instagram: obosara82

    familjenkallstorm@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag är gärna med! Svaret är: Cameron Diaz. Delat på facebook.
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  20. Hej
    Jag är gärna med och tävlar, rollen spelas av Cameron Diaz.
    Har delat här på fb: https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921

    Mvh Eva Gustafsson

    SvaraRadera
  21. Cameron Diaz

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. den elaka fostermamman spelad av Cameron diaz! :)

    SvaraRadera
  23. Hejsan.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av dessa åtråvärda biobiljetter.

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Cameron Diaz

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Malin Öhlund2015-03-30 15:32

    Rät svar: Cameron Diaz :)

    SvaraRadera
  25. Svaret = Cameron Diaz

    hpjb@spray.se

    SvaraRadera
  26. Svar:Quvenzhané Wallis.
    Tur att jag inte behöver uttala namnet för det hade gått åt skogen...
    Glada hälsningar Jenny-Anne

    SvaraRadera
  27. Cameron Diaz svarar jag
    Hoppas inte det blev dubbla kommentarer, hängde sig visst
    Kram.

    SvaraRadera
  28. Cameron Diaz
    Delat på fb

    / Tobias Eriksson , lilsanto08@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Bengt Hjalmarsson2015-03-31 08:07

    Cameron Diaz

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  30. Cameron Diaz är den onda styvmodern!! :)
    ida-isaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Vilken underbar tävling. svaret på frågan är Cameron Diaz / my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  32. Cameron Diaz.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  33. Är med :)

    Svar: Cameron Diaz.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  34. Det är Cameron Diaz.
    Amanda Andersson
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Svar: Cameron Diaz
    Glad Påsk! :)
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Helena Brynte2015-03-31 22:31

    Cameron Diaz

    SvaraRadera
  37. Skulle så gärna gå och se denna filmen. Så håller tummar & tår.

    Cameron Diaz spelar den elaka fostermodern

    MVH Sanna

    SvaraRadera
  38. Lida

    Svar: Cameron Diaz

    SvaraRadera
  39. Svar: Cameron Diaz!

    Mvh
    Denice Fallsdalen (denice.fallsdalen@gmail.com)

    SvaraRadera
  40. Cameron Diaz
    MVH
    CECILIA WEISSBACH
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN

    SvaraRadera
  41. Cameron Diaz
    KRAM
    DODO LINDBLAD
    LÅNGAN 220
    83051 OFFERDAL
    JÄMTLAND

    SvaraRadera
  42. HEJSVEJS
    SVARET ÄR Cameron Diaz
    MVH
    JÖRGEN LINDBLAD
    SKOLV 6
    83047 TRÅNGSVIKEN
    GÖTT MOS!!

    SvaraRadera
  43. JAG DRÖMDE EN GÅNG ATT JAG ÅT VÄRLDENS STÖRSTA COCOSBOLL,NÄR JAG VAKNADE VAR KUDDEN BORTA?!
    CARMERON DIAZ
    MVH
    KAJ LINDBLAD FÖD 1941
    LÅNGAN 220
    83051 OFFERDAL

    SvaraRadera
  44. Cameron Diaz
    / Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Svar: Cameron Diaz
    Håller tummarna!
    Mvh, Frida Eriksson
    tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Cameron Diaz.

    margaretha.johnsson@gmail.com

    SvaraRadera
  47. cameron Diaz
    alltid oavsett
    mvh
    kaj lindblad
    långan 220
    83051 offerdal
    tjo flöt :)

    SvaraRadera
  48. Anna Lundqvist2015-04-03 08:29

    Cameron Diaz
    Delar på fb o insta Anna Lundqvist /hillevianna70

    SvaraRadera
  49. Cameron Diaz spelar elaka fostermodern.
    Delar på instagram också, underbaraungar.
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Cameron Diaz

    Har tipsat och delat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/592155017554662?pnref=story

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Svar: Cameron Diaz

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Mitt svar är Cameron Diaz

    Hoppas på tur!
    anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Frida Bergner2015-04-05 22:34

    Jag är självklart med.

    Den elake styvmodern spelas utav Cameron Diaz (Colleen Hannigan)
    Delar tävlingen på FB: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10153245290364767?pnref=story

    MVH/ frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Cameron Diaz spelar Miss Agatha Hannigan (fostermodern)

    SvaraRadera
  55. Cameron Diaz spelar Miss Agatha Hannigan (fostermodern)

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna det här fantastiska priset och bjuda med mig dotter och lite sällskap på bio. Dottern har pratat mycket om filmen då hon tycker den verkar bra, och själv är jag faktiskt ett stor fan utav Cameron Diaz så jag vill väldigt gärna se filmen jag också.

    Svar: Cameron Diaz

    Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hej! Jag känner mig som en virrhöna såhär sista påskdagen. Minns inte om jag skrivit i bloggen men jag tror inte det. Svaret är Cameron Diaz. Generös utlottning du har. Jag är med och har delat på FB. Jag är även med i Instagramtävlingen så mina chanser ökar för jag vill ta med mig en väninnas dotter och se denna filmen.Glada vårhälsningar Jennya (på insta jennyannehbg)

    SvaraRadera
  58. Hon heter Agatha Hannigan

    Jag skulle vilja bjuda min fru och barn på bio! Perfekt när filmen är barntillåten, inte alla gånger vi kan se en film som är lämplig för alla samtidigt!

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  59. Oj, vilken tur att jag hittade denna tävling innan den hinner avslutas! 1982 var jag 10 år gammal och gick på bio för första gången och då såg jag just Annie och älskade den!!! Älskar filmen än idag och det skulle vara så roligt att få se nyinspelningen nu med min dotter som är 8 år för jag vet att hon också skulle älska den!
    Håller tummarna stenhårt och svaret på frågan är:
    Cameron Diaz
    Har delat tävlingen på FB.

    /Annelie
    E-mail: annelieniehoff@gmail.com

    SvaraRadera
  60. Cameron Diaz =)

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Den elakaefostermodern är lily (bernadette peters)

    SvaraRadera
  62. Den elake fostermodern I filmen är lily ( bernadette peters )

    SvaraRadera
  63. Jag är med och tävlar👏❤️

    SvaraRadera
  64. Hej!

    Svar: Cameron Diaz.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  65. Den elake fostermodern I filmen annie är bernadette peters (lily)


    Håller tummarna på att jag vinner då jag har aldrig vunnit nån tävling och sist jag var på bio var när jag gick i grundskolan och önskar att gå igen men då jag har inte råd :( hoppas så mycket :(
    Sara E.

    SvaraRadera
  66. Svar: Cameron Diaz

    SvaraRadera
  67. Cameron Diaz

    Har delat tävlingen på FB för en till vinstchans

    https://www.facebook.com/sven.soderling



    Sven S

    SvaraRadera
  68. Ms Cameron Diaz!

    Jag håller tummar och tår!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  69. Hej!

    Fostermodern spelas av Cameron Diaz.

    :-)

    Varma hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Hej!

    Cameron Diaz. :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  71. Hej, rollen som Annies fostermor spelas av den underbara Cameron Diaz.
    Mvh Maria E

    SvaraRadera
  72. Ann-Katrin J.2015-04-09 10:02

    Cameron Diaz


    Ann-Katrin Jo

    SvaraRadera
  73. Hej!

    Annie var den första film jag själv såg på bio som barn. Det vore fantastiskt skoj att få ta med mina båda småtjejer och se denna filmpärla i ny tappning så här 33 år senare :-)

    Svar på frågan: Cameron Diaz spelar den elaka fostermamman.

    Vänliga hälsningar

    Frida R

    SvaraRadera
  74. Cameron Diaz
    Eleonor F

    SvaraRadera
  75. Cameron Diaz

    Annika S

    SvaraRadera
  76. Svar: Cameron Diaz

    Ewa M

    SvaraRadera
  77. Hej!
    Vem är den elake fosterdamen som spelar i filmen ?
    Svar : Cameron Diaz

    Med vänlig hälsning

    Kristoffer K

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!