2015-03-02

Tävla om ett väskset från Nyblom Kollén!

Mars har kommit och det innebär vår. De södra delarna av landet har torra gator, plusgrader och snöfritt medan fjällregionen fortfarande har minusgrader med strålande sol, gnistrande snö och frisk luft. Sverige är fantastiskt!

Svenska Nyblom Kollén kommer med nya mönster och produkter sina kollektioner. Ett av mönstren heter Hopp, något jag tycker går hand i hand med den känsla av pånyttfödelse som våren står för.

Det är dags för en ny tävling där en av er vinner ett set med en tygkasse och ett praktiskt fodral i nämnda mönster.
1:a pris Nyblom Kollén Fodral och tygväska, värde 198 kr.
_________________________
För att vara med ska du besvara frågan:

Under vilken kategori hittar du väskan?

Skriv svaret som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

Gilla Nyblom Kollén på Facebook
(Skriv att du gjort det)

Följ @nyblomkollen på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)


Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 15/3-15.
Lycka till!
_________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

52 kommentarer:

  1. så fint mönster :D svaret är : Det lilla extra !
    Mvh My

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag är gärna med. Den finns under kategorin: Det lilla extra

    SvaraRadera
  3. Christina Frisberg
    Klart jag hänger på i utlottningen av den superfina strandväskan :)
    Jag har gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn.
    SVAR: under fliken Det lilla extra hittar man den fina väskan :)
    frisanpoxy@hotmail.se
    Håller tummar och tår :) <3

    SvaraRadera
  4. Det lilla extra är svaret! Det var mycket fint på sidorna. Gillar och delar på FB. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  5. Svar: DET LILLA EXTRA
    Gillar Nyblom Kolle`n på Fb så får 2 chanser i tävlingen.
    Hoppas nu på tur...

    SvaraRadera
  6. Det lilla extra! Följer er båda på instagram och delar din bild.

    SvaraRadera
  7. Sandra Kaun2015-03-04 08:42

    Det lilla extra

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  8. Svar: Det lilla extra
    sleazylepard@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Svar: Det lilla extra


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  10. Det lilla extra

    SvaraRadera
  11. Under "det lilla extra" ligger tygkassen och nessicären. Jag heter Almatuva1på instagram och följer både dig och nyblomkollen där och gillar nyblomkollen på fb. Delar tävlingen på instagram!! Hoppas på tur!!!! <3
    mailadress: petrab@outlook.com
    Hälsning Petra Björk

    SvaraRadera
  12. iaintlikeyou2015-03-04 13:19

    är med som vanligt ;)
    under det lilla extra! följer båda på instagram:) (iaintlikeyou)

    SvaraRadera
  13. Väskan finns under kategorin "Det lilla extra"! Den är jättefin!!
    Håller tummarna för en vårfin accessoar!

    alindalinda@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. "Det lilla extra"

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  15. Åh vilka underbaringar, så sommarfint tyg!

    1) Väskan hittas under den mysiga kategorin "Det lilla extra".
    2) Jag gillar Nyblom Kollén på Facebook sedan innan. (Cecilia Maria)
    3) Jag följer @nyblomkollen på Instagram. (ceci.mar)
    4) Jag har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2015/march/nyblom-kollen.html

    SvaraRadera
  16. Helena i Uppsala
    Svar: Det lilla extra

    SvaraRadera
  17. Svar: under "det lilla extra"



    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hejsan.

    Tack för en informativ och inspirerande sajt :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: "Det lilla extra"

    Vänliga hälsningar / "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Rätt svar är: Det lilla extra .
    Gillar på FB , delar i mitt namn Elisabeth Nilsson och följer på insta som noninini331

    SvaraRadera
  20. Väskan finns under kategorin "Det Lilla Extra"

    SvaraRadera
  21. SVAR: Det lilla extra.

    Jag har gillat Nyblom Kollén på FB!

    SvaraRadera
  22. Julianna Fredriksson2015-03-04 22:38

    Hej!
    Är gärna med.

    Svaret på frågan är: Man hittar väskan
    under kategoriet Det lilla extra

    Gillar Nyblom Kollen på FB och
    på Instagram med namn julianna71



    Delar tävlingen på FB
    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

    Delar tävlingen på Instagram med namn
    julianna71

    Mvh Julianna
    julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  23. Det lilla extra.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Under kategorin "Det lilla extra"
    Gillar på facebook sen tidigare :-) Sara Källström
    Följer på instagram: obosara82
    Delar tävlingen på min facebook sida! :-)
    Mvh Sara
    familjenkallstrom@hotmail.com
    Sicken lycka att detta vinna, i synnerhet skulle det passa då jag är en öbokvinna :-)

    SvaraRadera
  25. 1. Svar: Det lilla extra

    2. Gillat på fb (camilla millah öman)

    3. Följer på ig (camilla_om)

    4. Tipsat: http://millaoman.blogg.se/2015/march/tygkasse-och-fodral.html


    Hoppas verkligen på tur :) Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Rätt svar: Det lilla extra.
    /EA
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Kategorin Det lilla extra.
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Jag är gärna med!

    Svar: Det lilla extra.

    Gillar på FB som Kristiina Söderström.

    Följer på Instagram som Sodercrowcastle.

    Ha en fin bra dag och tack för chansen!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  29. Åh, så somrigt och fint! :)

    Svaret är "Det lilla extra".

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Följer på instagram (matatilda).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)


    SvaraRadera
  30. Rätt svar är kategorin "det lilla extra" :)

    SvaraRadera
  31. Det lilla extra!

    Jag håller tummar och tår!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Svar: under "det lilla extra".

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  33. Hej!

    Det lilla extra. :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  34. Kristina T.2015-03-08 10:53

    Det lilla Extra. Just nu behöver jag det där lilla extra.

    Kristina T

    SvaraRadera
  35. Hej!

    Svar: DET LILLA EXTRA

    :-)

    Varma hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Ann-Katrin J.2015-03-08 10:54

    Det lilla extra




    Ann-Katrin J

    SvaraRadera
  37. Det lilla extra



    Har delat på FB för en extralott

    https://www.facebook.com/sven.soderling



    Sven S

    SvaraRadera
  38. Svar:Det lilla extra

    Gillar på FB (Carola Lind) och har delat https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152744450413543
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  39. Hej är gärna med och tävlar, hittar väskan under kategorin, Det lilla extra.
    Gillar och delar med detta konto https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921
    följer på instagram med evagustafsson_83
    Mvh Eva Gustafsson

    SvaraRadera
  40. Väskan finns under kategorin "Det lilla extra".
    Jag gillar på Facebook och följer på Instagram (_LADY_C_)! :)
    Hälsningar carolinelindablom@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Hej!

    Svar: Det lilla extra
    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/583652831738214?pnref=story

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Svar: Det lilla extra

    Gillar Nyblom Kollén på Facebook (Sanna Kaakinen).

    Följer @nyblomkollen på Instagram (mammasvardag)

    Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Jag är med. Perfekt med både tygkasse och det marina motivet till våren och sommaren!
    Gillar Nyblom Kollen på FB under mitt namn Jennya Johansson
    Följer Kollen på Insa under mitt namn jennyannehbg
    Har delat tävlingen på min FB, men det går inte att tagga dig
    Glada vårhälsningar Jennya (jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Svaret är Det lilla extra
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Har även delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  45. Underbar tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Svar: Under kategorin det lilla extra.

    Så snygga, de hade passat perfekt till vardags och utflykter i sommar! :)
    Älskar ankare! :)

    Gillar Nyblomkollen på Facebook: Malin Gustafsson
    Gillar Nyblomkollen på Instagram som frozenvanilla_

    Delat tävlingen på Instagram
    Delat på Facebook: https://www.facebook.com/malin.gustafsson.7169?fref=ts
    Delat på bloggen: http://frozenvanilla.blogg.se/2015/march/tavlar-om-set-fran-nyblom-kollen.html

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  46. Svar:
    Det lilla extra
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Den finns i kategorin "Det Lilla Extra" och skulle vara perfekt för sommarens rockabilly-träffar jag ska besöka =).

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Svar: Under ” det lilla extra”


    Anette E

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!