2015-03-22

Vinn ett stort doftljus från Yankee Candle!

Den senaste kollektionen doftljus från Yankee Candle presenteras under årets andra kvartal och kallas därmed Quarter 2. Den består av tre ljuvliga caféinspirerade dofter. 

Nu har ni chansen att vinna ett stort doftljus ur kollektionen!
Tarte Tatin - Nybakad frestelse gjord med söta äpplen, kryddor och vanilj.
Pain au Raisin - Doften av bullar med konjakmarinerade russin, bakade av smörig vaniljdeg och pudrade med kanel.

Cappuccino Truffle - En oemotståndlig caféfavorit - den förfinade kombinationen av kraftfullt, rostat kaffe och ljuvligt sammetslen choklad.
_________________________

1:a pris Yankee Candle Large Jar med önskad doft, värde 299 kr.
_________________________
För att vara med ska du svara på frågan:

Vilket av de tre doftljusen på bilden vill du vinna?

Skriv ljusets namn som en kommentar.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Yankee Candle på Facebook
(Skriv att du gjort det)

Följ @yankeecandlesweden på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn)

- Följ @annavittsvart på Instagram
(Bifoga ditt användarnamn, dela gärna tävlingsbilden som finns där)

- Dela tävlingen i din blogg, Facebooksida eller Instagram.
(Tagga @annavittsvart)
_________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 5/4-15.
Lycka till!
_________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras korrekt.
- Vinnare presenteras i ett eget inlägg inom en vecka efter avslutad tävling. Det är vinnarens ansvar att inom angiven tid höra av sig med kontaktuppgifter.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

104 kommentarer:

  1. Anna Lundqvist2015-03-22 09:18

    Jag är med och har jag turen med mig vill jag ha tarte raring. Gillar o följer redan Anna Lundqvist/hillevianna70
    Delar både på insta o fb
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Tarte tatin skulle jag vilja pröva, då det verkar vara en underbar kombination! Följer er båda under alias gollobracing

    SvaraRadera
  3. gillar på fb (annica la sundström)
    Cappuccino Truffle

    SvaraRadera
  4. Önskar att vinna midnight jasmine, french lavender och true rose. Gillar Yankee Candle på Facebook med namnet Deni Mårdvall. Följer dig och Yankee Candle på Instagram med namnet demaodyssey.

    SvaraRadera
  5. Tarte Tatin!
    carrofrisk@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Daphne Alice2015-03-22 16:34

    Pain au Raisin låter verkligen helt underbart, den önskar jag att jag vinner!
    Jag gillar Yankee Candle och har delat tävlingen på facebook som Daphne Alice :)

    SvaraRadera
  7. Julianna Fredriksson2015-03-22 18:00

    Hej!
    Är gärna med.

    Väljer doftljuset Tarte tatin som låter helt ljuvligt. Älskar
    doften av äpplen kryddor och vanilj. Mysigt att tända mörka kvällar
    som får sprida sin härliga doft.

    Gillar Yankee Candle på FB
    med namn Julianna Fredriksson

    Följer Yankee Candle på Instagram
    med namn julianna71

    Följer annavittsvart på Instagram
    med namn julianna71

    Delar tävlingen på FB

    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

    Mvh Julianna
    julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  8. Gärna :) Hoppas på tur den här gången :)
    lydia_sleyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig tävling!!
    Jag önskar vinna Cappucino Truffle. Dofterna kaffe och choklad tillsammans låter verkligen fantastiskt!! Jag följer @yankeecandlesweden och dig på instagram (heter @emelydrugge) Ha det gott.

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna tarte tatin till min chefs dotter. :)

    Delar på face i namn Linnea Möller. Följer dig på Bl.

    Mvh Linnea

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Vill gärna vinna Cappuccino Truffle
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  12. Tarte tatin får gärna flytta hit.
    @fruwihlborg följer dig på instagram.

    SvaraRadera
  13. Om jag vinner skulle jag låta hemmet dofta underbart av Kaffe med Cappuccino Truffle =)
    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Tarte Tatin
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Har gjort allt jag ska :) Pain au raisins lät intressant, så den tar jag gärna :)

    Gillar på facebook, följer Yankee Candle som jerkernilsson och följer AnnaVittSvart som jerkanilsson sen rätt länge (jag har alltså två olika konton)

    Med vänlig hälsning,
    Jerker - jerker@mac.se

    SvaraRadera
  16. Jag skulle vilja vinna Tarte Tatin för det låter som det är en doft för mig..

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  17. Hej hej!

    Vilken fantastiskt tävling du har, jag är självklart med och det skulle vara jättekul att vinna Cappuccino Truffle :D

    * Jag gillar på Facebook i namnet Frida Engren
    * Jag följer dig på instagram i användarid Mizzyz78
    * Jag följer Yankee på insta i användarid Mizzyz78

    Håller nu tummarna på turen :D
    Hälsningar Frida Elmgren

    SvaraRadera
  18. hej
    hoppas på Pain au Raisin låter spännande
    följt alla steg
    mvh Titti
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Skulle gärna vinna ljuset Cappuccino Truffle. Perfekt att vakna upp i ett rum som doftar av blandningen av kaffe och choklad. Tror även att flickvännen skulle uppskatta lite fina ljus i lägenheten! :)

    / Fredrik (fredrik_1907@hotmail.com)

    SvaraRadera
  20. Tarte Tatin önskar jag vinna!

    SvaraRadera
  21. Åh, jag vill gärna vinna tarte tatin- ljuset! Gillar Yankee Candle på Facebook!
    Ida Isaksson

    SvaraRadera
  22. Tarte Tatin
    /Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Skulle vilja vinna Tarte Tatin, det låter som en underbart doft!

    Gillar på facebook och följer båda kontona på instagram som @blondiebellaaa

    SvaraRadera
  24. Jag är med och tävlar! Jättesvårt att välja vilken man skulle vilja ha om man vann men Cappuccino Truffle skulle jag välja om jag vann! :)

    Jag gillar på facebook- Debora Persson

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Tarte tartin

    SvaraRadera
  26. Tarte tartin

    SvaraRadera
  27. Pain au Raisin skulle jag vilja få njuta av. Jag är glutenintolerant så jag kan inte äta kanelbullar, men doften är underbar! Jag gillar redan Yankee Candle på Facebook sedan tidigare (Elisabeth McCann).

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Hejsan.

    Tack för en trevlig och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av ett åtråvärt doftljus från Yankee Candle.
    Skulle bli glad för vilket som, men måste jag önska får det bli Cappuccino Truffle.

    Ha det gott! :)

    Vänliga hälsningar: Ing-Britt

    ma731125@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vinna Pain au Raisin!

    Jag gillar Yankee Candle på FB sen innan.

    SvaraRadera
  30. 1. Jag skulle vilja vinna: Tarte Tatin MUMS!
    2. Gillat på fb (camilla öman)
    3. FÖljer på insta (camilla_om)
    4. Följer på insta (camilla_om)
    5. Tipsat: http://millaoman.blogg.se/2015/march/ljus.html

    Hoppas verkligen på tur! Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Tarte tatin skulle jag gärna vilja vinna.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. DIF SM-GULD 2015 !! olé

    SvaraRadera
  33. yankecandle sweden iiiiiiihaaaaa !! damn :)

    SvaraRadera
  34. Tarte tatin!
    Gillar på facebook och följer på instagram (som @punkinwriting)

    SvaraRadera
  35. Hej!!
    Jag vill gärna vinna ett Pain au raisin ljus, jag gillar yankee Candle på fb, som Ulrika Holm
    Jag följer yankeecandle på instagram och även annasvittsvart, jag delade bilden på instagram, jag heter arvidsimon där!!

    SvaraRadera
  36. Jag skulle bli jätteglad om jag vann ljuset med doft av Pain au Raisin.

    Mvh
    Eva-Lena
    berseberg@msn.com

    SvaraRadera
  37. Tarte tatin låter helt underbar äppledoft är det bästa som finns!! Har även gillat yankeecandle på facebook

    SvaraRadera
  38. Cappuccino Truffle
    sleazylepard@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag skull vilja vinna Pain au Raisin, gillar redan Yankee Candle på Facebook.
    Med vänlig hälsning,
    Anita Söllwander

    SvaraRadera
  40. Hej!

    Jag är gärna med!

    Jag skulle gärna vinna Cappuccino Truffle.
    Vilken underbaring till vårt kök lagom till våren med alla fikastunder!

    Följer x 2 på Instagram som Sodercrowcastle.
    Gillar på FB som Kristiina Söderström.

    Ha en fin dag och tack för chansen!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina.

    SvaraRadera
  41. Pain au Rausing myrii365@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Cappuccino Truffle
    Gillar Yankee Candle på FB- följer @yankeecandlesweden och @annavittsvart på Instagram GNILLA68.
    Delat tävlingen på FB.
    gunilla.egelstad@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag skulle vilja vinna Pain au raisin

    SvaraRadera
  44. Jag gillar och följer på Insta och Fb @henemo Carina Henemo.

    Önskar Tarte Tatin om jag har turen att vinna!

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  45. Är med!

    Cappuccino Truffle lät helt ljuvlig :)

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).
    Följer dem på instagram (matatilda).
    Följer även dig på instagram.

    Hoppas, hoppas! Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja vinna doften Tarte Tatin.

    SvaraRadera
  47. Tarte tarin är min önskedoft , hoppas på turen att vinna. Jag älskar doftljus :-)
    1 Gillar Yankee candles sida på FB
    2 Gillar på instagram
    3 Gillar din sida på Instagram noninini331
    4 Delar tävlingen på FB under namnet Elisabeth Nilsson

    SvaraRadera
  48. Yankee Candle
    Har gillat på FB :)

    Annkar14@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Cappucino truffle..mmm

    SvaraRadera
  50. Cappucino Truffle skulle jag älska! Är en kaffeälskare. Skulle bli så kaffesugen när jag tänder detta i mitt rum! mvh theresiaviden@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag vill gärna vinna Cappuccino Truffle

    SvaraRadera
  52. CAPPUCCINO TRUFFLE

    Annelie H Andersson gillar på fb
    78aha på instagram, följer båda nu

    SvaraRadera
  53. Tarte Tatin :)

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  54. Pain au raisin låter ljuvlig!
    Har gjort allt man ska! Instanamn: obosara82
    Fb: Sara Källström
    familjenkallstrom@hotmail.com

    Mvh Sara

    SvaraRadera
  55. Klart jag vill va med i utlottningen, älskar yankeecandles ljus :)
    Jag vill vinna cappuccino truffle ljuset
    ♥ Gillar Yankee candle på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Följer på Yankeecandlesweden på instagram @Nillwa
    ♥ Följer dig på instagram och fb samma namns som ovan
    ♥ Delar både på instagram och fb

    SvaraRadera
  56. Ps!!! Hittar inte något inlägg om denna tävling på ditt instakonto så jag delar på fb https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10204250247832304

    SvaraRadera
  57. Elin Didriksson2015-03-28 18:52

    Cappuccino Truffle

    SvaraRadera
  58. Tarte Tatin!
    Gillar dom på facebook och följer båda på instagram (jesjon9)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Gillat och delat på Fb.
    Tarte Tatin.
    lydia_sleyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Hej!
    Tarte tatin skulle jag vilja ha : )
    Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Följer båda på instagram, malinsvenskbjorck.
    Ha en glad påsk!
    Mvh
    Malin
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Håller tummarna att jag vinner Cappuccino Truffle!!!
    /Maria Alm (maria_alm@hotmail.se)

    SvaraRadera
  62. Tarte tatin hade varit guld! Följer er båda, heter @48kvm på instagram

    SvaraRadera
  63. Tarte trin, följer er bådA. Heter @48kvm på instagram

    SvaraRadera
  64. Hej
    Vill gärna vara med och tävla om ett Tarte Tatin doftande ljus :)
    Mvh Eva
    följer på instagram evagustafsson_83 och gillar på fb och delat här https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921
    Mvh Eva

    SvaraRadera
  65. Jag skulle vilja vinna Tarte Tatin!

    SvaraRadera
  66. Pain au Raisin skulle jag gärna vilja vinna :)

    SvaraRadera
  67. Cappuccino Truffle

    SvaraRadera
  68. Tarte Tatin!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Följer er BÅDA på Instagram (aneritrea)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Matilda Linslagare@hotmail.com2015-04-04 08:01

    Cappuccino truffle låter spännande! ��

    SvaraRadera
  70. jag vill vinna Pain au Raisin har haft ett sånt och det doftar himmelskt

    SvaraRadera
  71. Jag skulle jättegärna vilja vinna Cappuccino Truffle.
    Gillar Yankee Candle på Facebook som Hedvig Blomberg.

    Håller tummarna och hoppas! :)

    SvaraRadera
  72. Svar: Tarte Tatin

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Pain au raisin

    SvaraRadera
  74. Jag skulle vilja vinna cappuchino truffle

    Gillar på FB (Carola Lind) och har delat : https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152805351833543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  75. Gillar och följer vad jag ska göra :)

    Pain au Raisin lät som om den luktade väldigt gott :)

    Med vänlig hälsning,
    Jerker Nilsson - jerker@mac.se

    SvaraRadera
  76. Cappucino Truffel :D åh va underbart :D hoppas på tur nu :D // my !

    SvaraRadera
  77. Madeleine K M W2015-04-05 17:18

    Tarte tatin! :)
    Hoppas!
    //
    Madeleine

    SvaraRadera
  78. Pain au raisin

    Vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  79. Jag är med! Jag skulle vilja vinna Tarte Tatin. Låter underbart gott!

    mail: berglundtherese@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Underbar tävling!

    Åh, jag skulle önska vinna Cappuccino Truffle de låter som en helt underbar
    doft och hade passat en kaffeälskare som mej perfekt! :) De skulle gärna få lysa
    upp hemma hos mej och sprida en ljuvlig doft mysiga kvällar i vår! :)

    Gillar Yankee Candle på FB: Malin Gustafsson
    GillarYankee Candle på Instagram som frozenvanilla_
    Gillar dej på Instagram

    Har delat på bloggen: http://frozenvanilla.blogg.se/2015/april/tavlar-om-ett-yankee-candle.html

    Har delat på FB:https://www.facebook.com/malin.gustafsson.7169

    Har delar på Instagram som frozenvanilla_

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  81. Åh underbar tävling, beroende av ljus och har inget av dessa, drömman att få ett.
    Hade velat vinna Tarte Tatin. Gillar på facebook under namnet Cassandra Olsen följer båda kontona på insta under namnet cassiieeolsen. Håller tummar och tår nu hehe. Kramiis.
    Min mail; cassandra.olsen@outlook.com

    SvaraRadera
  82. Vinner gärna Tarte Tatin-ljuset =).

    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Pain au Raisin

    Följer sedan tidigare yankeecandlesweden på instagram som linneaemanuelsson
    linneaemanuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag är med och tävlar. Jag har gjort allt förutom att gillat på Facebook eftersom jag Inte har ett konto där👏❤️ jag heter Jenniiferkarlzzon på insta❤️ Jag skulle vilja vinna Yankee candle I doften tarte tatin❤️

    SvaraRadera
  85. Hade glömt att publicera en kommentar här (Jenniiferkarlzzon)❤️

    SvaraRadera
  86. Jag är med och tävlar. Heter Jenniiferkarlzzon på instagram. Jag skulle vilja vinna valfritt ljus. Jag är Klar med reglerna❤️

    SvaraRadera
  87. Hej!

    Pain au raisin. :)

    Mvh Alice

    SvaraRadera
  88. Ann-Katrin J.2015-04-09 09:54

    Pain au Raisin



    Ann-Katrin J

    SvaraRadera
  89. Cappuccino Truffle skulle jag vilja vinna



    Gilla Yankee Candle på Facebook har gjort det



    Dela tävlingen på Facebooksida har gjort det se https://www.facebook.com/sven.soderling



    Sven S

    SvaraRadera

  90. Tarte Tatin!

    Jag håller tummar och tår!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  91. Yankee Candle

    Cappuccino Truffle

    Anders W.

    SvaraRadera
  92. Hej! Jag hoppas på att vinna ljuset med doft av Tarte tatin och följer såklart på Insta (emiliatherese) :)

    Mvh Emilia=

    SvaraRadera
  93. Beatrice S.2015-04-09 09:57

    Hej!
    Jag vill vara med och tävla!
    Skulle vilja ha ljuset "Pain au Raisin"

    Jag gillar Yankee candles FB-sida, och följer bägge instagram-kontona. Mitt insta konto heter: Beasvenssons

    Hoppas på tur! :)=

    SvaraRadera
  94. Cappuccino Truffle

    SvaraRadera
  95. Hej! Jag skulle vilja vara med i din tävling! Jag har gillat Yankee candles facebooksida, jag följer både @yankeecandlesweden och @annavittsvart på instagram. På instagram heter jag @NoraLangeron

    Om jag vinner skulle jag vilja ha doftljuset "Tarte tatin"

    /Mvh Nora L

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!