2015-04-08

April, april din dumma bacill...

Snabbt kom april månad och överraskar med mera sjukor. Tror det här är vår mest förkylda vår någonsin men, som sagt, hellre det än skräckmagsjuka. Om man nu måste välja?

Ni som väntar på att det ska presenteras tävlingsvinnare får tyvärr vänta en dag till, lovar att få upp alla elva imorgon.
I april åker Ugglan till blåkulla.
Jag vill följa med.
Jag fick penicillin för bihåleinflammationen på Skärtorsdagen, tackar, men det har inte hjälpt. Imorgon får jag hämta ut ett bredspektrum istället och det måste ju slå ut vad nu är för vidriga små bakterier som härjar i mig. 

Så himla typiskt och trist att jag ser till att vara sjuk just när maken haft ett par dagar ledigt och det är gäster i byn.

Nog gnällt. 

Är påsken över nu? Vad händer? När händer det? Får jag sova bort ett par dagar? Ja, vi säger så.
- vs -

1 kommentar:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!