2015-04-13

Fjärde dygnet...

Då är vi inne på Helikopterpojkens fjärde dygn med feber. Han pendlar kring 39-40 grader så jag ringde 1177 för att kolla läget. Han dricker en del, äter litegrann men sover mest. Sköterskan tyckte att vi skulle ta honom till vårdcentralen imorgon om febern inte lättat tills dess.

Min lillkille är så pytteliten när han är sjuk, ligger slapp i min famn dygnet runt. Vill bara vara nära och jag känner likadant, vill bara ha honom tätt intill.

Sjukdagarna går trots att jag bestämde att det skulle vara frisktider från och med idag. Nu hoppas jag på att febern försvinner under kvällen.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Stackars liten :( Hoppas han mår bättre idag!
    Vi på torpet skickar en hel hög med "krya på kramar" till han <3

    SvaraRadera
  2. Men åh nej, så segt :( Hoppas febern ger med sig snarast! Lillan hade så för några veckor sedan, hög feber omkring 39-40 i fyra dagar, sen gick febern ner tack och lov! Skickar massor med kryahälsningar!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!