2015-04-04

GLAD PÅSK!

Idag skiner solen från klarblå himmel, det är varmt och kallt på samma gång och våren är här. Ljuvligt!

Jag fick penicillin i förrgår men det har inte kickat in än, senast imorgon tänker jag och ser sjukt mycket fram emot att bli frisk igen. Det är ganska tröttsamt att pendla mellan halvförkyld till feber till hosta till bihåleinflammation under två månaders tid. Enough liksom!

Påsktårtjäveln ser för taskig ut och jag vet inte om den kommer smaka bra ens, blir så sur på mig själv för att jag hetsar fram något men så får det bli. Resten av påskmiddagen fixas av andra och det är bra. Ska bli skönt att slippa lyfta ett finger när det gäller maten och istället fokusera på, eh, dryck? Visst är det väl superbra att dricka öl med Kåvepenin? Jajamen, nu kör vi!
Hela familjen önskar er en glad påsk och en skön ledighet!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Har du gjort dom figurerna? Superfina ju!! :)
    Hoppas du blir bra fort nu med medicinen...

    kram

    SvaraRadera
  2. Men det är ju jätte fina dekorationer ju !!
    Har du gjort dem själv ?

    Hoppas medicinen börjat hjälpa så att du får känna dig som en människa igen !!
    KRAM

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!