2015-04-29

Ny vinnare - igen!

Det var många vinnare av biljetter till Annie och tyvärr har fler inte återkommit med sina uppgifter trots påminnelser. Sådant är trist naturligtvis men jag har inte tiden att jaga vinnare och utser därför nya.

Den här gången hoppas jag verkligen att vinnaren hör av sig asap. Filmen visas ju inte hur länge som helst och det är extra synd när biljetterna inte används alls. Sista chansen nu!
Grattis till fyra biljetter:



Hör av dig med din adress senast på söndag så postar jag dem till dig.

- vs -

2 kommentarer:

  1. Tack tack tack! Nu blir barnen superglada!! :) Jag mailar dig!

    SvaraRadera
  2. Vi såg filmen i fredags ! Jätte mysig :)

    haha... ja, jag hoppas att jag har lite gröna fingrar i alla fall så att det jag har planterat överlever ! Allt som har med trägårdspyssel att göra är ju ett ganska dyrt nöje och jag vet inte hur måna tusenlappar jag har spenderat i blomsteraffärerna senaste månaden ;)

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!